Selaaaaaaaaaaams
Bu bölümü Aycan istediği için yazıyorum.
Bu bölümden önce sürekli yazmayı unuttuğum neden unuttuğumu bir türlü anlamadığım bir şey yazacağım. Harry bir süre önce Zach Sang ile bir ropörtaj yaptı. Bu ropörtajda Sweet Creature ile ilgili sorular geldiğinde geçiştirdi ve sadece belirli bir kişi hakkında dedi. Sonra Zach Harry' "peki seni ev gibi hissettiren kim?" diye sordu. Harry şok fandom şok.
Sorusu neden garip? Sweet Creature'da Harry herhangi bir şekilde ev gibi hissettirmekten bahsetmiyor. Şarkının teması o değil bir kere. Zach soruyu tamamen Home'un şarkı sözleri gibi sordu. Ayrıca Zach Harry'nin arkadaşı. Yani biliyor. Sonra Harry bu soruyu geçiştirdi ve 1 gün sonra ropörtaj youtubedan silindi.
Ayrıca Zach bütün sorularını Harry gibi someone/person diyerek sordu. Bu da gerçekten müthiş saygılı bir durumdu.
Neyse bu bölüme gelirsek;
Calvin geçenlerde sabah 5'te Lou'nun Harry yayınını izlemişti. Louis'nin kankası Louis'nin düşmanının konserini sabah 5te uyanık bir şekilde izliyor vay anasını. Neyse dün de Calvin yayın yapmış. Yayında telefonla Calvin'i çeken arkadaşı "Larry gerçek mi?" sorusunu okudu. Calvin önce bi kafasını salladı ama hayır anlamında değil hani istemediğiniz bir soru sorulduğunda hey allaam dercesine kafanızı sallarsınız ya aynen öyle. Sonra "yorum yok" dedi. Bakın ben anlamıyorum. Liam da saçma tepkiler vermişti bu soruya hayır demeden önce. Yani verdikleri tepkiler daha çok inanmamızı sağlıyor. Neyse Calvin yorum yok dedikten sonra arkadaşı arkadaşı "yer değiştir, sen kötü bir yalancısın" dedi Calvin'e. Garip bir cümle etti. Bunu ne anlamda söyledi bilmiyorum ama yine de garipti.
Sonra Calvin bu sorudan 1 dakika kadar sonra yayını kapattı. Yayını kapattıktan sonra yayını açıp gitarıyla SOTT çalıp söyleyip yayını bir daha kapattı. Calvin'in kafası da güzeldi ama ne yapıyor gerçekten anlamadım. Kafası güzelken sürekli sıçıyor. Babygatei de baltalaması gibi bunda da sıçmış biraz. Olsun arada sıçsınlar ki biz de eğlenelim.
Böyleyken böyle.
'appy days x