BlindGossip dün Elounor ile ilgili haber yaptı. Geleyim de çevireyim dedim yazacak bir şey yok çünkü.
A few of years ago, this male singer dated a civilian woman under a contract. While his fans did not like her, we repeatedly pointed out that she was one of the most genuinely caring people in his life.
*Birkaç yıl önce, bu erkek şarkıcı bir anlaşma altında halktan bir kadınla çıktı. Onun fanları onur sevmiyorken, biz tekrar tekrar o kızın onun hayatında gerçekten önem verdiği insanlardan biri olduğuna dikkat çektik.
After they parted ways, his life got very bumpy. She kept in touch with him throughout. Basically, she was there for him, even if there was nothing in it for her.
*Onlar yollarını ayırdıktan sonra, onun hayatı çok sarsıntılı oldu. Kız onunla iletişimine devam etti. Esasen, kız için orada bir şey olmasa bile, kız onun için oradaydı.
He's emotionally vulnerable right now and he's come to the realization that she was pretty much the only girl he knows who didn't screw him over. They are hanging out together again as friends right now, but he is actually thinking about asking her to do another contract with him.
* Erkek şu anda duygusal olarak zayıf ve o, kızın onu aldatmayan tek kişi olduğunun farkına vardı. Onlar arkadaş olarak tekrar takılıyorlar ama erkek aslında ona tekrar bir anlaşma sormayı düşünüyor.
Before his fans go crazy, they should consider this: That might be a GOOD thing!
*Fanlar delirmeden önce, bunun iyi bir şey olabileceğini göz önünde bulundurmalılar.
He's hurting right now and could really use a stable female influence in his life whom he trusts. She genuinely cares about him as a friend, she is mature and stable for her age, she is trustworthy, and there won't be any drama. "Dating" her again would be a very easy solution to his current problem. The sooner he gets his act together, the sooner he can get back to making music.
*Erkek şu an acı çekiyor ve hayatında güvenebileceği istikrarlı bir kadın kullanabilir. Kadının gerçekten onu arkadaş olarak umursuyor. Kadın yaşı için olgun ve istikrarlı ve güvenilir ve hiç drama olmayacak. onunla tekrar çıkmak onun şu anki problemi için basit bir çözüm olabilir. Hareketi çabuk yaparsa, tekrar müzik yapmaya o hızda geri dönebilir. (son cümleyi tam çevirememiş olabilirim sorry)
Right now there is no contract, but if they do decide to enter a new agreement, it's going to be for a minimum of one year... so fans should be prepared to have her around for a while!
*Şu an bir anlaşma yok ama eğer onlar yeni bir anlaşmaya başlamaya karar verirse, bu minimum 1 yıl sürer. Yani fanlar kadının bir süre etrafta olmasına hazırlanmalı.
Haberin altına herhangi bir yorum, tahmin gelmemiş fakat basitçe Eleanor ve Louis ilişkisinden bahsediyor. Şu anki problemine çözüm bulmasından kastı sadece acı çekmesi mi yoksa Briana ve Freddie olayı mı bilmiyorum ama hepimizin aklında Eleanor'un babygatei bitireceği fikri var. Daha önce dontcrylove28 bunu Eleanor gelecek, Louis onu aldattığı için ve olan olaylar yüzünden Freddie'yi kabullenmeyip DNA testi isteyecek ve babası olmadığı ortaya çıkacak, bir süre ortalarda gezecek ama olanları kabullenemeyip tekrar ayrılacak diyerek anlatmıştı. Açıkçası BlindGossip haberiyle de paralel bu durum. Louis'nin şu anki durumunu Eleanor gerçekten düzeltebilir. Bizi her şeyden kurtabilir. Etrafta hiç drama olmayacak demesi de bundan bence. Bizim için bu kez gerçekten iyi olacak gibi. Bakalım göreceğiz.