Selaaaaaaaaaaaaams
Normalde şirketlerle alakalı pek bir şey yazma taraftarı değilim çünkü herkes ilgilenmiyor ama dünden beri ortada büyük yanlış bilgiler dönüyor bu yüzden açıklama yapacağım.
Louis'nin Amerika şirketi Epic Records oldu. Epic'in yeni CEO'su Louis'nin şarkısını duymuş. Louis ya da Mike Navarra ya da Russell şarkıyı kadına gönderdi muhtemelen ve kadın şarkıdan sonra Louis için hemen bir kampanya başlatmış ve Louis'ye imzayı attırmış.
Öncellikle birinin Louis için savaşması müthiş bir şey. Bu onun ne kadar değerli bir sanatçı olduğunu herkese gösteriyor. Bir yandan diğer şirketlere de soru işareti gönderiyor. Çünkü Epic Sony'nin 3 büyük şirketinden biri. Diğer 2si Columbia ve RCA onlarda da Harry ve Zayn var. Büyük isimleri büyük şirketlere yerleştirmiş gibi görünüyor Sony. Her neyse bu diğer şirketlere de Louis için iyi anlamda bir düşünce gönderecek. Ayrıca bu haberi her zamanki gibi The Sun yapmak yerine Variety gibi ciddi bir kültür sanat dergisi yaptı. Kitlesi açısından ciddi bir dergi. Bu da başka iyi bir haber. Ayrıca şirketin CEOsundan ne kadar sevindiğine dair açıklama da yazıyordu yazıda. Epic Records bu haberden sonra hemen rtlere ve de promoya bile başladı. Epic Records çalışanları aşırı mutluydu ve attıkları fotoğrafta da hepsi müthiş mutlulardı Louis'nin yanında ve Louis için fotoğrafını kullanarak özel bir hoşgeldin fotoğrafı bile hazırlamışlar. Bunları çok önemli bir şeymiş gibi anlatamıyorum ama bunlar aslında her şirketin büyük bir isimle anlaştığında yaptıkları şeyler fakat Louis'ye o kadar bir şey yapmadılar ki bunlar bize büyük gelmeye başladı.
Şimdi kötü tarafına gelirsek ortada onlar Lauren'ın come out olmasına izin vermedi dedikodusu var ve evet izin vermediler. O dönemde şirketin CEOsu LA Reiddi ve kovuldu. Şimdiki CEOsu afro amerikan ve denilene göre de oldukça donanımlı bir kadın. Hatta bir kayıt şirketi başına getirilen ilk kadın bildiğim kadarıyla. Yani kötü adam gitmiş görünüyor. Ayrıca Louis distribution deal yaptı. Yani diğer sanatçılar gibi değil. Ortaya bütün parayı koyan kişi Louis, şirket sadece dağıtımı ve promoyu yapacak. Her şey (neredeyse her şey) Louis'nin cebinden çıkıyor. Bu Louis'ye özgürlük veriyor gibi görünse de Louis hala bir sürü anlaşmayla Sony'e Syco'ya ve Simon'a bağlı. Yani insanların neden bir anda panik olduğunu anlamadım. Herkes bir anda onlar kötüler Lauren'e izin vermediler moduna girdi ama Louis hala Syco'ya bağlı, ana şirketi hala Syco, Louis'nin hala bir kız arkadaşı ve bir çocuğu var. Böyle anlarda fandomu hiç sevmiyorum. Çünkü sanki Louis'nin come out olma şansı vardı da bu şirket elinde almış gibi davranıyorlar. Böyle saçmalık olamaz gerçekten. Öncellikle zaten Louis'nin ayrılmadıkları sürece Harry'den ayrı come out olması mümkün değil. Saçma olur. Harry de come out olamadığı için kendi promo döneminde Louis'nin zaten bir şansı yok. Yine de komik davranıyorlar.
Fakat tabi ki aşırı sevinmek de saçma. Sadece Epic Records'un 5 sanatçısı iu an Top 40'da DJ Khalid'in 2 şarkısı Top 5'te ayrıca 2 haftadır da Billboard Hot 200'de 1. sırada. Bunlar önemli şeyler. Şirketin radyo bağlantıları çok iyi. Sanatçıları için iyi radyo anlaşmaları yapıyorlar. Cry In The Club bok gibi şarkı ama her radyoda çalıyor herkes o şarkıdan bahsediyor. Yani demek istediğim önemli olan çalışmaları. Louis için çalışmaları önemli ve görünüşe göre de çalışacaklar. Çünkü Louis bile haberden sonra onlara tweet attı. Syco'ya atmamıştı. Hiçbir konuda sesini çıkarmamıştı yani. Louis akıllı bir iş adamı. 1D'nin bütün yasal işleriyle Louis'nin ilgilendiğini unutuyor bazen insanlar. Louis fotoğraf atarken bile bunu planlayan biri. Attığı likelar bile planlı. Bir şirketle random bir şekilde anlaşma yapması mümkün mü? Eminim Louis kendisi için en mantıklı gelen olan anlaşmayı yaptı.
Ayrıca anlaşmanın yapıldığı tarih Jacob'ın evinden Freddie fotoğrafı attığı tarih. O gün hem stüdyoya gitti hem Freddie ileydi hem de Epic Records'a gitti. Garip bir gün. Ve dün babygatein 2. yılıydı ve bu haber yayınlandı. Gerçekten garip tesadüfler bekleyip göreceğiz.
'app days x