Selaaaaaaaaaaaams
Böyle bir bölüm yazmayacaktım ama kafalar karışmış o yüzden yazıyorum.
Harry İspanya'da Louis Londra'da end of the storyakfaljkfal
Başlıyorum.
Soldaki beyaz takım elbise-çiçekli gömlekli fotoğraf Hawaii'de bir düğünden. Sağ üsteki beyaz takım elbise-mavi gömlekli fotoğraf Hawaii'de bir şeyden ama düğün diyemeyiz belki düğün sonrası kutlamadır. Sağ alttaki beyaz takım elbise-mavi gömlekli fotoğraf İspanya'dan.
Tshirtün rengi, kolları ve boyun kısmı farklı. Net gözle görülür bir farklılık var. Ayrıca sağdakinde altında mavi kot pantolon var. Herkes Hawaii'deki şortla aynı diyor ama rengin farklılığı kendini belli ediyor. O bir kot pantolon.
Aynı saç değil, birinde kıvırcık birinde düz, ayrıca gömlekler de farklı.
Ortada Harry'nin İspanya'da olduğuna dair video bile var. Nick'le fotoğrafı var. Nick'in başkasının snapinde tek başına fotoğrafı var ki Harryle olan fotoğrafındaki aynı kıyafetler var. Ayrıca Nick Harry Hawaii'deyken Hawaii'de değildi.
Yani Harry İspanya'da Pixie'nin düğünündeydi. Zaten Pixie Harry'nin Londra'daki arkadaş grubunun üyesi. Harry'nin gitmemesi saçmalık olurdu.
Ayrıca çiftler farklı yerlere gidebilirler bu, bu kadar da garip bir şey değil. Neden bu kadar garipseniyor anlamıyorum. Bir de Louis'nin tüm ailesi Harry ile olan ilişkisini bilmiyor olabilir Harry'nin o düğüne gitmesi demek risk demek. Zaten Harry orada olsaydı Fizzy öyle bir snap paylaşmazdı. Çünkü Harry orada Louis'nin yanında çiftin ilk dansını izlerdi yani.
Harry bu aralar sürekli aynı kıyafetleri giyiyor geçen sene bu durum olsa garipserdim ama şu an garipsemiyorum. Çünkü sürekli aynı tshirtleri, hoodieleri, takımların farklı renklerini falan giyiyor yani. Neden yapıyor bilmiyorum ama yapıyor. Farklı 2 gözlük olması da garip değil Harry her zaman 2 gözlükle dolaşıyor zaten.
Eldemort'un Louis'ye yapışık gibi davranması ilişkilerin böyle olduğu anlamına gelmez. Çiftler aynı gün 2 farklı düğüne gider ve eşim gelemedi kusura bakma selam söyledi ve mutluluklar diledi der. Bunlar normal şeyler.
Sonuç olarak farklı düğündelerdi. Bu kadar.
'appy days x