Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Geri döndüm. Nassınız iyisiniz işalla? Ben de iyiyim. Erkek arkadaşıma Louis dinlettim ve beğendiiiiiii inanabiliyor musunuz? Sırada Harry var. Sonrasında da yavaş yavaş ilişkilerini anlatıcam ve onu da Larrie yapıcam aslkfjaslkfjsal Twitter'da herkesin kocası/sevgilisi Larrie benim neyim eksik beeee akjfalkfjalkf Tamam başlıyorum.
#
Harry X Factor'de normalde olduğundan daha feminen hareket etti ve şarkıyı daha sert söyledi. Kiwi'nin bir stunt bir isyan şarkısı olduğunu zaten tahmin ediyoruz ve Simon'ın önünde böyle söylemesi gerçekten komik oldu askfjalfska Hele bu tulumu giymesi daha da komik oldu.
#
Camille o kadar çok konsere gitti ki ama kendisini asla backstagede göremiyorduk sonunda herkes tarafından stalker olarak bilinen louismoker niyeyse Harry'nin backstageine girdi ve bu fotoğrafı çekti askfjslfjal Bak sen ya stalkera backstage izni çıkmış alfjaslfja Hatta bir de Louis'nin menajeri kızı görüp kıza sarılmış aslkjfsalkfjal Gerçekten organik.
#
Birisi, Louis bir kız ve menajeriyle gece 2de çalıştığım mekana geldi diye bir şey yaydı. Yani bence aşırı yalan Louis'nin menajerini bile hatırlıyorken yanındaki kızın kim olduğunu bilmiyorsun aljkfsaslkf Bir kızla geldi diyorsun. Yani salakça şeyler işte.
#
Harry yaptığı bir röportajda şu anki favori şarkısı sorulduğunda hiç düşünmeden "I Can't Get Next To You" dedi hepimizin kalbini kırdı. Yani çok bariz değil mi? Şöyle düşünün Larry gerçek olmasa bile bu çocukların "next to you, you cant sit together" geyiklerini bilmeme şansı yok. Sırf onun için bile mesela öff bunu söylemeyeyim de başka bir şey söyleyeyim dersin ya da bi düşünürsün ya sana böyle bi soru sorulduğunda ama direkt cevap verdi. Şarkının sözleri de gerçekten kalp kırıcı.
Ayrıca Harry bu şarkıyı Atlanta konserinde Muna'nın seti bitip kendi seti başlayacağı zamanki arada çaldırmış.