Selaaaaaaaaaaaaaaaams
Evet biraz beklettim ama albüm analizini yazıyorum sonundaaaaaa yani tam şu an yazıyorum başlıyorum.
Öncelikle Harry SOTT'ın en literal şarkı olduğunu söyledi. Yani diğer şarkıların sözlerinin illa ki göründüğü gibi bir anlamı olmak zorunda değil. Ben de sadece kendi hissettiklerimi yazacağım.
Meet Me In The Hallway: Bu şarkıyı aşırı seviyorum çünkü müziği aşırı dinlendirici. Odayı karartıp mum ışıklarıyla yerde yatıp dinlemek için mükemmel bir şarkı. Genel olarak anlattığı ise sorun yaşamış bir çift var ve bunun üstesinden gelmeye çalışıyorlar. Bu sorunlar sadece kendilerinden kaynaklı da değil dış çevrenin de etkisi var ve bundan kurtulmak istiyorlar. Ayrıca bu çiftimiz biraz da gizli buluşan bir çifte benziyor. Şarkıyı anlatan kişi ise sevdiği için her şeyi yapabileceğini anlatıyor.
Only Angel: Uzun zamandır dinlediğim en iyi rock n roll şarkılarından biri (2000ler için) fakat sözleri biraz sıradan sadece müziği gerçekten müthiş yapılmış. Yani çok derin anlamları yok şarkının ve Harry ve şarkıyı yazan kişiler bir hikaye anlatmışlar sadece. Rock n Roll'un olayı seks seks ve seks kadınlar kadınlar ve kadınlar. Bu da öyle bir şarkı. Yani gerçekten aşırı bir şey aramaya çalışmadım ve çünkü gerçekten bir anlamı yok. O yüzden bu şarkıyı dinlerken sadece eğlenin ve dans edin zıplayın hoplayın, "she's is an angel" diye bağıran Harryle keyif sürün.
Kiwi: Bu şarkının tarihiyle alakalı birkaç spekülasyon var çünkü Harry dedi ki Kiwi ilk yazdığım şarkılardan biri. Fakat aynı Harry SC her şeyiyle Eylül'den sonra Jamaika'da ilk yazdığım şarkı dedi. Yani bu şarkının Eylül'den sonra yazılmış olması gerekiyor fakat bu şarkı 2016 Mayıs'ından önce yazıldı çünkü Harry'nin uzun saçıyla bu şarkıyı söylerken görüntüleri var. Kiwi bir şaka olarak başlamış bana kalırsa Freddie'nin doğumu üzerine bir şaka olarak başladı çünkü şarkı tamamen PR kızlarına gönderme, hatta yaşadıkları tüm stuntlara gönderme. Tamamen bir isyan şarkısı. Bahsettiği kızla seks yapmak istemiyor seks yapmaya zorlanıyor. Ayrıca senin bebeğini doğuracağım ve bu seni ilgilendirmez? Briana'nın hikayesini hatırlıyor musunuz? Louis'ye ilaç kullandığını söylemişmiş onu kandırmışmış ve hamile kalmışmış? Ayrıca Louis istemese bile görünüşe göre Briana im having your baby and it's none of your business demiş. Tamamen onunla dalga geçiyor. Ayrıca bahsettiği kızın eve yalnız bir kaktüse dönmesi de dışarıda göründükleri tüm kızların eve yalnız başlarına döndüklerini gösteriyor. Ayrıca tüm erkeklerin onu sevdiğini söylüyorlar kısmı da bana toplum baskını hatırlattı. Hani tüm erkekler güzel bir kadını beğenmek zorunda gibisinden çünkü kendileri gay ve güzel kadınları beğenmiyorlar. Sonuç olarak bir isyan şarkısı ve müthiş bir şarkı. İnsan gerçekten kendinden geçiyor dinlerken. (Not: Biri şarkının adının Kiwi olmasının sebebinin çocuklar hakkında bütün haberleri yazan sıkıntılı The Sun editörü Dan'in Yeni Zelandalı olması yüzünden demiş ve bana mantıklı geldi. Onlara kiwi deniyor çünkü ve Dan sürekli çocuklar hakkında haber yapıyor.)
ESNY hakkında bir şey yazmıyorum ama Kiwi ve ESNY'nin art arda olması ESNY ilk çıktığında babygate hakkında dememi onaylıyor gibi. İkisi de New York'tan bahsediyor ve Kiwi pr işlerine göndermeyken ESNY de Louis'nin bebeği New York'ta açıklamasının üzerine yazılmış gibi.
Woman: Bu şarkı için she/woman yerine erkek zamirleri koyarsanız Louis ile Harry oluyor diyorlar ama bu şarkı bana daha çok Harry romantik komedi izlerken bi filmden etkilenip yazmış gibi geliyor. Yani literal bir şarkı olduğunu sanmıyorum eminim bu şarkının anlatıldığı bir film bulabiliriz yani.