Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bu hafta da ünlü larrymytruth olarak geldim yazıyorum aslfkjaslfja neyse çayım da hazır hemen başlıyorum çikolatalı tütsüm bile vaaaaar.
#
Geçen hafta buraya bölüm attıktan 15 dakka sonra falan Camille ve Harry fotoğrafı düştü. Fotoğraf 14 Eylül'dendi ve 25 Eylül'de yayınladılar. Eh planlı olduğu aşikardı çünkü Louis'nin konserde olduğunu farketmemiz ve Antonio'nun Camille ile alakalı beğenisi onları geri doğal olarak. Sonra da bize bakın Harry Camille'yle vakit geçiriyor fotoğrafı gönderdiler alkfsjaslfja Hepimiz güldük benim anasayfadam kimse fotoğrafı paylaşmadı resmen ki her konu hakkında konuşan Larrieleri takip ediyorum yani.
Tabi böyle komiklikler de olmadı değil. Ciddi bir kısım çantanın Harry'nin çantası olduğunu düşünüyor ki ben de ilk gördüğümde öyle sanmıştım açıkçası. Daha çok Harry'nin kullanabileceği bir çantaya benziyor ama bilemeyiz. Bir kısım da yukarıdaki gibi Eldemort'un çantası da Louis'nindi diyor alksjfalkjfalf Tamam bebeğim tam bir twinkti ama bu kadar da değildi bence akjfalskfjsal Neyse farketmez kullanmak istiyorsa tabi ki kullanabilir.
#
Harry'nin Chicago'da eski bir kilisede verdiği konserde güvenlik içeri rainbow flag almamış. Fanlar bayağı tweet atmışlar konserden önce falan. Harry de konserin sonlarına doğru bir "embrace" konuşması yaptı. (ki bu konuşma bana Louis'nin Harry'e oje konusunda embrace it Harry diyişini hatırlattı. Harry'e orada cesaret vermişti ve tüm tırnaklarını boyaması ve bunu kabullenmesi gerektiğini söylemişti. Eh Louis Harry'e bunu öğretti Harry de şimdi tüm dünyaya öğretmeye çalışıyor.) Embrace kelime anlamıyla kucaklamak ama hug'dan biraz farklı. Harry de zaten hug yerine embrace kullanılmamasından yakınmış. Embrace daha çok birini olduğu gibi kabul etmek gibi bir şey. Yani onun her özelliğini kucaklamak. Harry de zaten bundan bahsediyordu. Her neyse sonra kendi rainbow flagini sahneye getirip bunun engellendiğini duydum ve bunu "doğru" yerine koymayı isterim diyip rainbow flagi mikrofonuna bağladı. Kiliseye güzel bir fuck you demiş oldu. Yani fanları engelleyebilirler ama Harry Styles'ı engelleyemezler. İnsanlar o kalabalıkta ve gürültüde Harry'nin dediği "doğru" yer kısmını kaçırdı. Çok az kişi farketti ve Harry o günden beri mikrofonuna bayrak bağlamıyor. O hareketin geri dönüşü olmuş gibi görünüyor. Yani bence oldu. Çünkü bunun yeri benim mikrofonum diyerek bayrağı bağladı ve diğer 2 konserde bayrakla yürüyüp bayrağı bıraktı.
Mal antiler Harry bayraktan yoruldu ondan diyor ama hayır muhtemelen söylediği kelime yüzünden engelleniyor çünkü biliyorsunuz Harry gay olamaz. Çünkü o hareket LGBT+yi desteklemekten daha farklıydı. O hareket kendisi ve fanlar için savaşmaktı. LGBT+ için savaşmakla desteklemek farklı şeyler. Yani bence engelleniyor.
Ayrıca Harry'e bayraklar içeri alınmıyor diye kim anlattı gerçekten merak ediyorum??????