Gece acayip komik şeyler oldu. Kendi kendime güldüm her şeye. Size de yazayım.
Şimdi paparazziler Louis'nin evinin önüne kamp kurmuşlar. Dün yine fotoğraflar geldi.
Önce paparazziler artık nereden biliyorsa doktor ve avukatların fotoğrafını aldık.
Doktorumuz bu. Aşırı pahalı ve hijyenik olması gereken otoscope ile rahat rahat dolanıyor etrafta. Ben hayatımda bu kadar saçma bir şey görmedim. Çünkü ben laboratuvardan önlüğümü bile çıkarmam dışarı. Adam bir insanın kulağına girecek şeyle araba kullanıyor kjashgkajg belki fantezidir.
Avukatlar. Elinde dosyalarla geliyor aksjghksajga Bu da onların avukat olduğuna emin olmamız için akjghakjsg Ayrıca Louis'nin Hollywood'un en iyi avukatı olarak geçen avukatı bu fotoğraflarda yer almıyor.
En önemli fotoğraf. Bu kadının Ann-Marie olduğu düşünülüyor. Çünkü kadın 5 ay sonra ilk defa dün Twitter'dan paylaşım yaptı ve aynı tarz bir şapka takıyordu.
Muhtemelen aynı şapka. Kendisini tanıyalım diye bize ipucu vermiş.
Ann-Marie'nin adını bazılarınız hatırlıyordur. Babygate ilk başladığında onun ikizlerinden birinin kullanıldığı söylenmişti. Her neyse Ann-Marie Syco'nun PR insanı. LA'de yaşıyor. Kocası The Sun için çalışıyor ve babygate haberlerini kocası yapmıştı. Ann-Marie de kriz yöneticisi gibi bir şey çünkü kendisini en son Zayn gruptan ayrıldığında görmüşüz.
Bakalım Louis'nin evinde ne işi var?
Ayrıca Louis bir havaalanı kavgası için bu kadar avukat toplamışken en iyi avukatı tutmuşken biricik oğlu hala geceleri ondan kalamıyor ve bunun için dava açmıyor çok üzücü.
Bir ayrıca daha dün tüm bu ilgi çekmelerden sonra Briana dayanamayıp ortaya çıktı demiştim yanında Freddie yoktu. Annesi de LA'de değil. Bebeği kime bıraktı bilinmiyor ve Louis 2 haftadan fazladır oğlunu görmüyor. Hele şu ara evinin önüne paparazziler doluşmuşken görse net bilirdik ama görmüyor.
Sonra
Evlerinde kahve makinesi yokmuş gibi starbuckstan kahve söylüyorlar. Niyeyse kapıyı Louis açıyor ve ilk başta kendini göstermezken sonra kendini gösteriyor ve direkt kameraya bakıyor. Belki de fanlar iyi olduğumu bilsin diye göstermiştir diyeceğim ama o zaman IG'de fotoğraf paylaşabilirdi evinin önüne kamp kurmuş paparazzilere ihtiyacı yok.
Ayrıca evin gariplikleri var. Kapısı bu şekilde sokağa bakıyor. Ne bahçe içinde ne bir koruma var ne başka bir şey. Böyleee sokağa bakıyor. Bu aşırı garip bayağı garip. Zaten zengin mahalledir ya kim rahatsız edecek diye bir şey yok aha paparazziler evinin önüne kamp kurdu işte. Bayağı sokağın karşısında bekliyorlar resmen aksjgaskgj aşırı komik. Sonuç olarak Louis'nin yeni stunt evi bu ev.
Doktor neden geldi bilmiyorum ama olaydan 3 gün sonra doktor raporu alamazsın. Normal bir kontrol desen hijyenik olması gereken bir aleti o şekilde gezdiremezsin. Ortada çok komik bir kurgu var ama bakalım neler çıkacak?
all the love .x