Selaaaaams
Yazacak bir şey yok bu ara biliyorsunuz aslında her yer sakin. Elounor fotoğrafları sadece komedi ama dün o kadar komikti ki bunu yazmak istedim.
9 Nisan'da Eldemort ve Louis pap walk yaptı. Daily Mail bunu haber yaptı. Sonra dün bir anda başka pap fotoğrafları düştü. Yine 9 Nisan'dan ama farklı bir ajans çekmiş ve hoop uyandım The Sun haber yapmış. Bir de farklı gün sanmamızı istemişler ama Louis pap walk mahvetmiş.
Louis'nin sadece saçı ve ayakkabıları farklı.
Eldemort'un pantolonu, ayakkabıları, saçı, içindeki bluzu farklı ve bir de çanta takmış.
Şimdi bunlar eve gidip üstlerini değişip bir daha çıkmış olabilirler bu çok ohalık bir durum değil ama 2sinde de paplara yakalanmak? Aynı gün 2 farklı pap walk yaptılar ya böyle bi saçmalık olabilir mi deliriyorum.
Louis papwalkı mahvetmiş çünkü 48 fotoğraf geldi 29unda kameraya bakıyor hatta birinde kamerayı gösteriyor direkt kasjgakg Gerçekten ben anlamıyorum artık ne yapmaya çalışıyorlar.
Ayrıca Eldemort Louis'den gerçekten rahatsız. Hani bu anlaşmayı neden kabul etti anlamadım. Gerçekten çok itici bakıyor Louis'yi sallamıyor falan. Sanırsın multimilyoner olan Eldemort Louis de yanında öyle gezen biri. Aşırı saçma.
Gittikleri yer de shoe palace diye bir yer. Baya ucuz bir yermiş Eldemort'u anca oraya götürmüş demek ki Danibeard'i yine pahalı mağazalara götürüyordu. Bir de gittikleri VintageShirt denen yer daha önce Harry'nin gittiği bir yermiş yani Eldemort'u Harry'e alışveriş için çıkarmış dışarı.
Neyse birkaç komik fotoğraf daha var.
Beardlere sadece 2 parmakla dokunuyor. Resmen bir çember içinde dönüp duruyoruz. Sürekli aynı şeyler.
Gittikleri market de mesela geçen sene Dani ile gittikleri yerdi.
Ayrıca Freddie'yi hala görmüyor çünkü Vegas'a götürdüler ve baba demeye başlamış ama Brett'e baba diyor. Brett'e baba demesi bana garip gelmedi çünkü çocuklar kelimeleri söylemeye başladığında herkese anne baba der ama baba demeye başlaması ilginç. Etrafta baba figürü yokken baba diyor gerçekten ilginç. Bir süredir de hiçbir Louis haberinde Freddie'den bahsetmiyorlar bu da bir garip.
Neyse böyleyken böyle işte aşırı komik şeyler oluyor. Sizi pipet krallarıyla baş başa bırakıyorum.
Benim gay çocuklarım çok tatlı.
all the love .x