Selaaaaams
Sanki uzun zamandır bir şey yazmıyor gibi hissediyorum. Aslında bunları yazasım yok çünkü gerçekten midem ve başım ağrıyor bir anda bin ton şey geldi fakat yazmam gerekiyor biliyorum. Ayrıca görseldeki fotoğraf da şu anki ruh halim. Bir an önce Eleanor'un babygate'i bitireceği kısma geliriz umarım.
Şimdi 2 gün önce Louis Sony'deydi. Sony'de olmasını Brit yüzünden diye düşünmüştüm ama hayır anlaşma imzalamaya gitmiş. Yani henüz tam resmi olmasa da Elounor geri döndü. Her neyse Louis Sony binasının önünde stalkerlarla fotoğraf çektirdi ve jojo da onun fotoğraflarını çekti. Sonra jojo fotoğrafları yayınlamadı. Biz 2 tane JHO remixinin bugün yayınlanacağını biliyorduk ve fotoğrafların da bugün geleceğini biliyorduk. Eh öyle de oldu. Remixler geldi sonra da pap fotoğrafları düştü. Gün sakin ilerledi fakat ben aslında sakinlik istemiyordum. Çünkü sessizce beklemek daha sinir bozucu. Bir an önce ne olursa olsun diyorsun ki oldu da. Akşama doğru Phoebe Louis nerede sorusuna Jamaika'da diye cevap verdi. Senin abin gizlilik gizlilik diye ortalarda dolanıyor ve sen direkt yer bildirimi yapıyorsun? Gerçekten çok organik ki zaten bununla aynı zamanlarda fan fotoğrafı düştü. Louis ile havaalanında karşılaşmışlar ve yanında "KIZ ARKADAŞI" varmış. Sarılıp öpüşüyorlarmış bak bak bak. Bunları yazan kız sonra kız arkadaş kısmını çıkardı ama biz göreceğimizi gördük. Yani Louis ve Eleanor Jamaika'ya gidiyor. Tam bu sırada Steve bir anda remix promosu yaptı. Olaylara bakar mısın nasıl organik ilerliyor?
Her neyse Jamaika şöyle önemli. Louis ve Harry'nin 2 sefer Jamaika gezisi yaptığına dair kesin sayılabilecek kanıtlar var bu seneki kesin olmasa da 2014teki kesin gibi bir şey. Onlar da hikayeyi değiştirip Jamaika'yı Larry değil Elounor ile bağdaştırmaya çalışıyorlar.
Ayrıca Jamaika'da Jamaikalar dışındaki insanların izinsiz fotoğrafları çekilmesi yasakmış. Yani gelen her fotoğraf bilerek çekilmiş olarak ve gizli bir hesap 2 hafta önceden bu Jamaika gezisini haber vermiş.
Ayrıca Lottie ve Tommy bugün İspanya'ya tatile gitti ve Gemma da tatil ile alakalı tivit atmış. Acaba haftasonundan mı bahsediyor dedim ama palmiye falan koymuş. Herkes bir anda neden tatile gidiyor ne oluyor anlamış değiliz.
Yani sonuç olarak Eleanor iki sene önce ayrıldığı, onu havuzda aldatan, sonra da öylesine bir kadından çocuk yapan, sonra bir kadınla el ele görünen ve ondan sonra da başka bir kadınla 1 senelik ilişki yaşayıp 2 ay önce ayrılan eski sevgiline geri döndü. Bunun gerçek hayatta olduğunu düşünsenize? Resmen wattpaddeki kötü çocuk hikayeleri gibi kasjghaja Gerçekten ben anlamıyorum insanlar nasıl kabullenebiliyor. True love never ends falan demişler bir de. Böyle aşk olmaz olsun.
Bir de Elounor tatil ile bitmişti. En son yatta, sahilde falan takılmışlardı ve tatil ile geri dönüyorlar hem de aynı tarihlerde. Yani komik, gereksiz tesadüfler vs vs vs
Gerçekten başım ağrıyor bu konudan daha fazla bir şey yazmayacağım çünkü gerçekten aşırı saçma yani. Neresinden tutsam elimde kalıyor.
Eleanor döneminin resmi gifi
all the love .x