Hiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bu tam anlamıyla bir bölüm değil. Zaten anlaştığımız gibi 5 günde 1 yazacağım olanları. Sadece sürekli bahsettiğim ve bahsetmekten de asla yorulmayacağım bir konu hakkında konuşacağım. Çünkü antiler ve bazı Larrieler bu konuda çok rahatsız ediciler.
Öncelikle Harry ve Louis'nin gay olduğunu, biseksüel olduğunu ya da panseksüel olduğunu ya da hetero olduğunu her şeyi düşünmekte özgürsünüz. Birinin hetero olduğunu düşünmekle gay olduğunu düşünmek arasında hiçbir fark yok.
Dün bir tweet attım. Tweette Harry defalarca come out oldu ama henüz bunu resmileştirmedi yazıyordu. Antilerden ve bazı Larrielerden büyük tepkiler aldım. Bu saygısızlıkmış. Açıkçası birinin gay olduğunu ve bunu belli ettiğini söylemenin saygısızlık olduğunu söylemek saygısızlık. Çünkü gay olmak kötü bir şey mi ki birinin gay olduğunu düşündüğünüzde saygısızlık yapmış olasınız. Hatta antilerden biri ben eşcinselim ve senin bu durumu anlamadığına eminim dedi. Çünkü benim direkt hetero olmama vurgu yaptı. Şimdi bana kalkıp birinin seksüelliği hakkında tahminde bulunmak yanlış diyip benim seksüelliğim hakkında direkt kesin bir yargıya vardı. İşte bu yüzden onların salak olduğunu söylüyoruz. Çünkü bu konudaki duyarları sadece Harry'nin seksüelliği hakkında. Bu ikiyüzlülük iğrenç bir şey. Ah tabi bir de nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde gay olduğunu düşündüğüm için homofobikmişim. Her neyse.
Kendilerine yeni bir bahane bulmuşlar bir de. Harry kendini etiketlemiyormuş etiketlemek istemediğini söylemiş biz de yapamazmışız. Öncellikle bir insanın ne yaptığına karışamazsınız. Yani mesela ben cümlemi Harry'i etiketleyerek kursaydım haklı olabilirlerdi ama ortada onu rahatsız edecek bir şey yoktu ya da zaten gay olmak kötü bir şey olmadığı için yine ortada onu rahatsız edecek bir şey yok. Birinin gay olduğunu düşünmek onu ancak bu kötü bir şey olduğunda rahatsız eder. Neyse bu yeni bahaneleriyle ortada dolaşıyorlar. Hayır ne zamandan beri yazılı röplere inanıyoruz onu da anlamadım. Harry'nin öyle bir şey dediğini de sanmıyorum dediyse de demiştir ama dediğim gibi yazılı röp yani. Her şeyi yalan olabilir ki muhtemelen sırf şu anki aşırı LGBTQI destekleyen imajına uysun diye öyle bir röp verdiler. Hem gay fanları, hem Larrie destekleyenleri hem de antileri/het fanları ellerinde tutabiliyorlar böylece. Yani kendimi seksüel olarak etiketlemiyorum cümlesi tamamen bir PR cümlesi. Gay müşterinizin özellikle feminen tarafı ağır basan gay müşterinizin bir şekilde her şekilde satabilmeniz gerekiyor. Eh yapacağınız şey böyle bir cümle kurmak olurdu.
Bir de başka bir olay var ki deliriyorum. Biz sanki Harry kadın kıyafetleri giyiyor, oje sürüyor, pembe giyiniyor ya da rainbow flagle etrafta geziyor diye gay diyoruz gibi davranıyorlar. Öncelikle istediğiniz kadar duyar kasın istediğiniz kadar modern olmaya çalışın oturup da gay insanlarla sohbet ettiğinizde onlar bile size evet bizim de birbirimizi farketmemizi sağlayan bazı işaretler var diyecektir. Yani evet hiçbir şeyi kadın ve erkek diye kategorilemek istemiyoruz 2017 yılındayız çünkü ama gay biri de oturup biri için gay diyebilmek için dış görünüşüne kıyafetlerine işaretlere bakıyor ve bu normal.
Her neyse ben kendi adıma ki çoğu Larrie de sırf bunlar yüzünden gay demiyor. Biz erkeklerle iletişimine bakıyoruz. Hetero bir erkek Harry kadar rahat bir şekilde bir erkekle yakınlaşamaz. Yakınlaşmayı tercih etmez. Fakat Harry bir erkek onun kişisel sınırına girdiğinde asla rahatsız olmuyor. Şöyle bir örnek vereyim hatta. Liam Harry'nin en yakın arkadaşlarından biri değil mi? Liam da erkeklerle kadınlarla olduğundan daha rahat ama Harry kadar değil. Liam sınırını koruyor. Bir gün konserde Harry ile dip dibe girdiklerinde Harry iyice Liam'a yaklaştığında Liam Harry'i itti mesela. Liam'ın seksüelliği konusunda net bir fikrim yok ama dediğim gibi erkeklerle rahat olsa da sınırını koruyor. Harry'de bu sınır yok. Kadınlarla hiçbir zaman bu şekilde görmedik Harry'i. Sadece arkadaş diye yakın davranıyor deseler kadınlarla da arkadaş yani ne farkediyor?
Sonraaa Harry'e neden gay diyorum? Gay arkadaşları Harry'i gay terimlerle çağırıyorlar. Harry L tüm gay arkadaşlarına Sue diyor ve Sue bir gay terimi. Nick Harry'i she olarak çağırdı ve gay erkekler kendi aralarından birbirlerini she olarak çağırıyorlar. Harry kendini defalarca bir kadın olarak tanımladı. Harry'nin sadece gay olduğunu değil hormonlarıyla alakalı kendini bir kadın olarak hissetme durumu olduğuna da inanıyorum. Çünkü aynı şekilde kadın olarak hisseden 2 arkadaşım var biri cinsiyet değiştirdi mükemmel güzel bir kadın oldu ve diğeri hala erkek ama kadın gibi hissettiğini her seferinde dile getiriyor. İçinde öyle bir taraf olduğunu söylüyor. Bu normal bir şey. Hormonal bir şey. Oluyor yani. Harry de zaten promo döneminde erkeksi olmadığını kendi ağzıyla söylemişti. Daha önce konserde kendiyle uzun senedir en erkeksi olduğum an bu andı diye dalga da geçmişti. Herif erkeksi olmadığını kabul ediyor arkadaşlar madem Harry'nin düşüncelerini bu kadar çok önemsiyorlar o zaman bunu da görmezden gelmesinler yani. Herif kendi ağzıyla erkeksi değilim diyor. Ha bu tabi ki gay olduğunun ya da başka şeylerin kanıtı değil ama sonuç olarak hissetmiyor.
Bir de şey komik bana gelip Harry gay, come out oldu diyerek saygısızlık yapıyorsun diyen tipler Harry T*ylor'ı sikti diyor aksfjsalfja Bu hiç saygısızlık değil çünkü değil mi? Mükemmel bir şey. Bu bilmediğin bir şeyi biliyormuş gibi davranmaya, benim nasıl yapıyorsam artık Harry'i come out olmayan zorladığım gibi onların da Harry'i bir kadın sikmeye zorlamasına girmiyor yani? kasfakjfla Harry'i nasıl come out olmaya zorladığımı da bilmiyorum. Benim düşüncelerim bu kadar önemliyse zorlamaya devam edicem valla olsunlar da rahat etsinler. Evet onlar için zorlamaya devam edeceğim. Come out olurlarsa azıcık rahat ederler başlarındaki dertler kalkar diye.
Sonuç olarak biz Harry'nin giydikleri, bayraklar vs gay olduğunun kanıtı demiyoruz. Harry gay ve bundan gurur duyuyor. Bunu göstermekten çekinmiyor diyoruz. Harry pembe giymeyi seven bir gay erkek ve gururla giyiyor. Harry rainbow flagle dolaşmayı seven bir gay erkek ve gururla dolaşıyor. Harry erkeksi hissetmeyen bir gay erkek ve gururla hissetmemeye devam ediyor. Harry sütyen görünce yüzünü buruşturan bir gay erkek ve gururla bunu yapmaya devam edecek. Harry kendini kadın olarak tanımlamayı, romcomları, yakışıklı erkek ünlüleri seven bir gay erkek ve gururla sevmeye devam ediyor. Yani bu böyle alışsanız iyi olur. Benim gay oğlum kendiyle gurur duyuyor. Ve bu hale gelmesinde en büyük rolü Louis ve Nick oynadı. İkisi de Harry'nin kendini kabul etmesini ve bundan utanmaması gerektiğini ona öğretti. Bundan mutlu olacaklarına millete saldırıyorlar. Neyse böyle insanları ciddiye almayın. Ben çoğuna cevap vermiyorum menşınlarımda kendi kendilerine ağlıyorlar çok komik oluyor askfjaslkfja
Lütfen gay olma diye ağlayan insanları gördükçe gerçekten kötü hissediyorum ama çünkü benim ağzımda asla hetero olma gibi bir cümle çıkmadı. Heteroysa heterodur umrumda olmaz. Fakat Louis de Harry de gay fanların kendilerini iyi hissetmelerini sağlayan insanlar. Harry davranışlarıyla, söyledikleriyle, Louis yazdığı şarkılarla insanlara güç veriyor ve millet etrafta lütfen gay olma diye geziyor ya da antiler Louis gaylerden gay olmaktan nefret ediyor diye ortalarda geziyorlar. Yani insanları bu duruma düşürmek onların gay olmalarını düşünmekten daha kötü. O yüzden kendinizi kötü hissetmeyin. Gay olduklarını düşünmeniz kötü bir şey değil.
Böyleyken böyle.
'appy days x