Selaaaaaaaaaaaaaaaams
Ne geceydi ama değil mi? Bu sefer küçük bi kaçamak yaparak earl greyime geri döndüm çünkü başım ağrıyo ve bölüm yazmam gerek. Ayrıca 3te uyumama rağmen 8de uyandım ağlamak istiyorum. Her neyse dün gece gerçekten geceydi aksgjhaskg
Şimdi hemen başlıyorum.
Önce 20:24'te (belki birkaç dakika önce) Louis'den ayakkabı fotoğrafı aldık. Geçen bebek ayakkabısıyla beraber beğendiği ayakkabıyı satın almış. Ayakkabının Freddie versiyonunu ne zaman göreceğiz merak ediyorum. Her neyse ayrıca Louis tayt giyiyordu. Bildiğimiz tayt. Onu o şekilde tamamen görebilseydik keşke hüzüüüüüüüüünç.
Neyse bu drama uyarımızdı zaten.
Ayrıca gerçekten delirdim dün. Şuradaki ipliklere dövme dediler. Abi dövme varsa bile şu iplikler değil yani. Bariz bir şekilde iplik onlar. Hatta parlaklığı artırıp daha da yakınlaşırsanız yün olduğunu görüyorsunuz. Gerçekten delirttiler. Neyse dövme falan yok.
Louis'den 1 dakika sonra falan Briana 2 snap paylaştı.
Açıkçası bu Freddie ise Louis ile hiçbir benzerliği kalmamış artık askjghska Çünkü Freddie'ye de benzemiyor.
Bunlardan yarım saat sonra Harry yeni singleını duyurdu. Yaklaşık 8 saat sonra çıkacak. Harry ve Elounor niyeyse bağlantılı gitmeye başladı. Özellikle Louis Harry ne zaman bir şey duyursa bir şey yapıyor. Ayrıca Harry ile Liam da Mart'ın 25inden beri bağlantılı gidiyorlar. Bu olaylar olurken The Sun çocuğun adını Bear olarak duyurdu akghaksgja çocuğun geleceği söndü resmen. Harry'den 1 saat sonra da Niall singleını duyurdu. Onunki de Perşembe çıkacak. Çocuklar herhangi bir şekilde aynı listede yarışmayacaklar. Harry bu Cuma'nın listesinde pozisyon alacak. O yüzden çok fazla stream etmemiz lazım şarkıyı çünkü az vakti kalıyor. Niall'ın şarkıyı Perşembe çıkarıp Cuma listesinde yer alacağını sanmıyorum 1 günde biraz zor ama Niall'a da iyi bir pozisyon için şarkıyı sürekli stream etmemiz lazım ama önemli olan sonraki haftanın listesi. Niall'ın o listede iyi bir yer alması için uğraşmamız gerekiyor arkadaşlar.