Már 1 hete,hogy visszaköltöztem a nagyszüleimhez Budapestre. Az elmúlt évben a szüleimmel éltem New York-ban. Oda is jártam suliba,de mivel itt a Szent Johanna gimibe fogok járni,ezért újra kell kezdenem a 9.-ket. A suli nem fogadta el azt az évet amit kint jártam. Pff baromi jó most rangidős leszek az osztályomban. Mivel a szüleim diplomaták,ezért egész életemben ingáztam. Meg se tudnám számolni,hogy mennyi suliba jártam az életem során.
Szeretem a szüleimet,de nekik mindig fontosabb volt és lesz a hivatásuk,mint a gyerekük. Most a nagyszüleimmel fogok élni,akiket imádok és ragaszkodom hozzájuk. Ők a biztos pontok az életemben. A szüleimhez egyáltalán nem ragaszkodom,ők sem hozzám,mégis folyamatosan bele akarnak szólni az életembe. De én nem hagyom,hogy irányítsák az életem. Mikor velük éltem,akkor is inkább a haverokkal múlattam az időmet. Bevallom sokszor az iskolaidőt is. A sok költözésnek annyi előnye van,hogy sokfelé vannak haverjaim. Két latin-amerikai haveromtól kaptam a becenevem is. Hogy ne lógjak ki közülük,ezért Ádám helyett Corteznek kezdtek el hívni,és azóta rajtam maradt. Még a nagyiék is így hívnak.
Szerintem ez a suli is csak egy lesz a sok közül. Nem valószínű,hogy végig fogom járni mind a 4 évet,sőt lehet,hogy már a 10.-ket sem itt fogom járni. A suli egy alapítványi suli francia kötődéssel. A felvételi is francia nyelven történt. Szerencsére az idegen nyelvekkel sosem volt problémám. A magyaron és az angolon kívül beszélek franciául és spanyolul,de akarok még további nyelveket is tanulni. A nyelveken kívül még utazni szeretek.
A sport se áll messze tőlem. Azon belül a foci és a deszkázás. Indultam már deszkaversenyen is elég jó helyezéssel. Nagyon szeretem a zenét is.Kedvenc együttesem a Ramones. Tudok gitározni és az énekhangom is tetszik az embereknek.
Barátnőm nincs,de sosem panaszkodhattam,hogy ne lennék népszerű a lányok körében. Sajnos emiatt sokan azt hiszik,hogy el vagyok szállva magamtól és hogy bunkó vagyok.
Éppen a szobámban zenét hallgatok,mikor hallom,hogy a nagyi hazajött a szülői értekezletről.Lementem hozzá és ő egyből belevágott a közepébe. Elmondta hogy az osztályfőnökünk nagyon lelkes,és hogy a gólyatáborba holnap a suli előtt lesz a gyülekező reggel 8-kor.Még mesélte,hogy a szülőire néhány diák is elkísérte a szüleit. Pl. volt egy lány valami Kinga,aki nagyon csinos lány,szép hosszú barna hajjal,de tudja,hogy nekem nem az esetem,mert túl szókimondó,és okoskodó. A nagyi tudja,hogy ezek nem jönnek be. Na náluk már csak a plázamacskák rosszabbak,főleg ha még nyávogva is beszélnek.
Továbbá elmesélte,hogy az egyik oszt.társam anyukája nem más mint az a meteorológus nő aki reggelente van a TV-ben. A nő állítólag biztosította az ofőt hogy a kiránduláson szép,napos idő lesz.
Megkaptam az összes tankönyvemet. Na majd jó mélyre süllyesztem őket. :) Meg kaptunk egy egész iskolai csomagot tornafelszereléssel,egységünneplővel,papír-írószercsomaggal és sulis kitűzőket.
Mellékelték még a szakkörök listáját is,amiből engem csak a foci érdekel,de más számára van választék bőven.Plusz még csatolták a házirendet is. Azt félre is tettem. Minek úgysem tartom be. :D
YOU ARE READING
SZJG -Kezdet Cortez szemével
Teen FictionEgy történet,ahogy én gondolom. Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével