Als school ein-de-lijk gedaan is, ga ik samen met Patch naar mij thuis.
Daar aangekomen laat hij zich languit op mijn bed vallen en ga ik op zijn heupen zitten.
'Wat doe je?' Vraagt hij als ik tegen zijn kruis aanbeweeg.
'Niks.' Zeg ik zo onschuldig mogelijk maar voor ik het weet, heet Patch ons omgedraait en hangt hij boven me.
'Moet je persé naar dat strandfeestje?' Vraagt hij met een pruillip.
'Ja,' ik buig naar voren en neem zijn onderlip tussen mijn tanden.
'Maar we hebben nog wel drie uurtjes samen.' Ik laat zijn lip los en lik er aan wat een kreun van Patch oplevert.'Je bent ongelooflijk sexy, wist je dat?' Fluistert hij in mijn oor waarna hij mijn oorlel tussen zijn tanden neemt.
Zijn lippen verplaatsen zich naar mijn nek en zo steeds een beetje meer naar beneden totaan de rand van mijn trui.
Nu ik eraan denk. Waarom heb ik een trui aan?
Het is november maar het is verdomd warm buiten. Wat raar is want in Portland regent het bijna altijd.Door Patch' lippen aan de rand van mijn broek kom ik uit mijn gedachten.
'Ik wil je proeven, engeltje.' Fluistert hij hees waarna hij de knoop van mijn broek losmaakt en hem naar beneden trekt, tegelijk met mijn onderbroek.
Ik schop ze samen met mijn schoenen uit en Patch' hoofd verdwijnt tussen mijn benen.'Holy shit.' Kreun ik terwijl ik aan zijn haar trek.
Patch grinnikt kort tegen mijn onderste aan maar gaat dan gewoon verder met wat hij bezig was.'N-nu gelo-oof ik echt n-niet m-meer dat je maagd w-was.' Stotter ik tussen een paar kreunen door terwijl zijn tong tegen mijn onderste beweegt.
'Ik zou mezelf ook niet geloven, maar toch is het zo,' Patch likt zijn lippen en komt weer boven me hangen.
'Hé! Ik ben niet eens klaa-' ik word onderbroken doordat hij zijn lippen op de mijne drukt.
'Je proeft zoet... lekker.' Ik rol met mijn ogen en zoen hem weer.
Patch maakt snel zijn broek los, duwt hem samen met zijn boxer naar beneden, pakt een condoom, doet die om en glijd dan bij me binnen.'Holy motherfucking jezus.' Kreunt Patch in mijn oor.
Ik buig mijn rug en sla mijn benen om zijn heupen zodat hij dieper kan stoten.POV Patch (eerste keer)
Ik voel Emily's nagels over mijn rug gaan terwijl ik dieper begin te stoten.
Ze fronst en duwt me een beetje naar achteren.'Gaat het?' Vraagt ik zonder uit haar te gaan. Ze knikt. 'Ja, het voelde gewoon of je dieper dan anders ging.' Mompelt ze een beetje beschaamd.
Ik grinnik in mezelf.
Hoevaak we het ook doen en we elkaar naakt zien, lijkt ze er niet aan te kunnen wennen.
Ik vind het wel grappig op momenten dat ze dan schattig begint te blozen, zoals nu.'Ik denk dat ik je sweetspot heb gevonden.' Fluister ik in haar oor.
'Hoe ken je die woorden als je het nog nooit hebt gedaan?'
Ik rol met mijn ogen, maar de glimlach blijft op mijn gezicht.'Jij had het toch ook nog nooit gedaan en ik durf te wedden dat je dat woord ook kende.' Grijns ik. Ze mompelt iets maar ik negeer het en begin weer te bewegen, zoekend naar de juiste plek en die vind ik al direct want al snel beginnen Emily's benen een beetje te trillen en kreunt ze mijn naam.
Elkaars namen kreunend, komen we allebei klaar.'Ik hou van je, Emily.' Fluister ik terwijl ik naast haar ga liggen.
'Ik hou ook van jou.' Krijg ik terug.
Ik doe de condoom uit en leg hem weg waarna ik naast Emily onder het deken ga liggen en mijn ogen sluit om in slaap te vallen en te dromen over Emily, ik en een klein zwartharig jongentje met felgroene ogen en sproetjes.
...
Door een raar geluid open ik mijn ogen.
Emily komt met een hoop kleren over haar hoofd en lijf haar inloopkast uitgestrompelt.
JE LEEST
Supernatural (BEZIG MET HERSCHRIJVEN)
FantasyJade's normale leventje verandert compleet wanneer een sexy, mysterieuze jongen bij haar in de klas komt. Al van het eerste moment vind ze hem een eng type maar ondanks alles toch best wel aantrekkelijk. Al snel ontdekt ze dat hij niet zomaar een no...