How It All Began

3.4K 187 9
                                    


Rok 2330...

Žáci dnes společně navštívíme nově otevřené národní muzeum a budete mít možnost si vybrat téma vaší letošní závěrečné práce, která bude nést název 'Z naší historie', doufám, že tuto možnost náležitě využijete." Třídou se rozezněl nadšený šum, jistě, všichni jsme omegy, což znamená, že chodíme na co nejméně výstav, přehlídek, o výletech už ani nemluvím, ale podle toho, co jsem četla a našla na internetu to dřív bylo mnohem horší.

Své doby omegy nesměli ani sami na ulici, dokonce měli zákaz sledovat televizi, tohle celé trvalo víc než dvacet let do vzpoury, kterou rozpoutal roku 2250 Louis Tomlinson, moc jsem toho o něm nezjistila, ale podle mého názoru musel být více než odvážný, když se dokázal postavit proti alfám čelem a vybojovat pro nás práva na normální život.

Šli jsme ke skříňkám, všichni se převlékli a odešli ze školy, která před vzpourou sloužila jako výcvikové centrum pro omegy, které se nehodlají podřídit alfam.

„Tak jsme tady, můžete jít dovnitř, já mezitím zaplatím vstupné a vy se můžete podívat po něčem, co by vás mohlo zajímat, ano?"


Jsem blázen a hned po dokončení Hell on heaven jsem začala psát tohle, je to poprvé, co píšu ABO, ale doufám, že se to bude líbit...

Váš Karel:*

The revolt of Omega /ABO (Larry) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat