19. Fear

783 95 3
                                    


(Pohled Harryho)
Seděl jsem znovu ve tmě jen s tím rozdílem, že teď mi z ruky vytékala krev, kterou jsem se snažil zastavit tričkem, které mi pak Loran vzala, což nevím proč. Moje pokusy o vytěsnění myšlenek na Louiho a to, že mu ubližují, nebo, že už...ne, nesmím na to myslet, šílím z toho!, vždy selhaly a já se vlastně sám mučil.

Nemůžu ho vidět, nemůžu se ho dotknout, ani se zeptat, jestli je v pořádku a pak je tu taky hrozný pocit nejistoty z toho, co mu udělali. Všude bylo strašné ticho, které bylo horší než tma, která všude panovala, ale náhle ticho přerušila hlasitá rána...

(Pohled Louise)
Mojí hlavou stále znova a znova létali černé myšlenky pramenící z pohledu na Harryho krví potřísněné tričko a zákeřný úsměv v Peterově tváři. Peter přešel ke mně a nožem, který držel v ruce, mi roztrhl tričko.

„Petere prosím..." zaskuhral jsem, když nožem přejel po kůži až moc blízko miminku, což mě hrozně vyděsilo a z očí se mi znovu spustily slzy.

„Víš, prosby ti nepomůžou, protože když jsi ty měl všechno, já neměl nic! Proto tě teď o to všechno, co si vždy měl připravím!" procedil skrz zuby a nůž zajel hlouběji do mojí kůže, když veškeré jeho pohyby ustaly, kvůli hlasité ráně, která se ozvala odněkud z venku. Peter naštvaně zavrčel a než ve spěchu opustil místnost, nůž do mně bodl a z rány vytáhl, což byla nejhorší věc, kterou mohl udělat...

(Pohled Harryho)
Slyšel jsem hlasy, ale většině jsem nerozuměl, slyšel jsem taky pár použitých alfa hlasů, ale i hlasy žen. Ve chvíli, kdy jsem už myslel, že se všechno uklidnilo a nic zásadního se pro mě nezměnilo, ozvala se další rána, tentokrát přímo za dveřmi a pak železné dveře spadli na zem.

„Pohnout, rychle, tenhle je s náma, odpoutejte ho ať nám může pomoct najít bráchu!" křičela na všechny omegy, které se pokoušely rozbít pouta, menší blondýnka s očima tak podobnýma Louisovím, že to nemohla být náhoda.
Omegy mi pomohly se zvednout a pak ke mně přišla ona a s menším úsměvem si mě prohlížela.

„Ahoj Harry, jsem Charlotte, sestra Louise, pojď musíš nám pomoct ho najít, ostatní ti pak vysvětlím..." mluvila za pochodu a omegy odpalovaly postupně všechny dveře v chodbě.

„Louis... Chceš mi říct, že žije?!"

„Podle mých informací, ano, ale jestli ho brzy nenajdeme..." smutně se na mě ohlédla a pak někdo ve předu zakřičel, že někoho našli. Hrnul jsem se dopředu a s malou dušičkou doufal, že našli Louise, ale byl to jen nějaký zraněný tmavovlasí kluk, ne, že by mi bylo jeho zranění lhostejné, ale teď pro mě bylo nejdůležitější najít Louise. Byl jsem už zoufalý, našli jsme dvacet dalších lidí, ale Louis nikde nebyl.

„Máme dalšího!!! Vypadá to s ním zle!" ozval se hlas ženy v jedné z místností a já se hned vydal za ní.
Žena klečela u menšího těla, které leželo v kaluži krve a já se zděšením zjistil, že jsme našli Louise...

(Pohled třetí osoby)
Na nemocničním lůžku vezli bezvadné tělo Louise po dlouhé chodbě na operační sál, kde se budou snažit zachránit život, jak Louise, tak dítěte, které sice nůž nezranil, ale porušil jeho okolí a tím zapříčinil obrovské komplikace, které by mohli způsobit smrt obou.

Na druhé straně chodby v čekárně se snažil psycholog spolu se sestřičkami uklidnit Harryho, Lottie a Nialla, který hned jak se dozvěděl o Louisovi, přiběhl z oddělení pro zranění hlavy.

„Pane Stylesi, uklidněte se, udělali jsme, co je v našich silách, abychom vašeho přítele zachránili"

„Ale, co naše dítě, zachránili jste i ho?" všichni se překvapeně podívali na Harryho, protože tohle bylo to první, co od příjezdu do nemocnice řekl. Jeho hlas byl tichý a od pláče chraplavější než normálně.

„Jak říkám, uděláme, co můžeme, ale více budu bohužel vědět až ráno, teď vám mohu říct pouze, že se nám podařilo zastavit krvácení a prozatím oba žijí, jak pan Tomlinson i vaše holčička..." řekl doktor a chystal se odejít.

„Počkat! M-můžu za ním?, prosím...já...chci být u něj, až se probere"

„Sice bych neměl, ale vidím, že se trápíte, takže pojďte se mnou" pousmál se smutně doktor a vzal Harryho s sebou za Louisem. Niall mezitím zapnul televizi a zjistil, že Loran i Peter, kterého Niall poznal na fotce, utekli a teď se někde skrývají před omegami, které je hledají a už teď spřádají plány na pomstu...






Čauko!
Karry je tu s dalším dílem, doufám, že se vám to bude líbit a budu ráda za :
Vote
Koment
Přečtení
PS.: Kdo věděl, kdo je Peter? :)
Vaše Karry :*

The revolt of Omega /ABO (Larry) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat