3. First Battle

1.5K 118 8
                                    


Rok 2330...
„Panebože!, zapomněla jsem na Percyho, měla jsem ho vyzvednout z tréninku!" zděsila se máma, pod nos mi rychle strčila talíř s druhým jídlem a dřív než jsem se mohla ještě na něco zeptat, vyběhla ze dveří. Ach jo, dnešní den je fakt na houby, teď už z mámy nic nedostanu, nejdřív mi učitel odmítl říct víc a teď si máma vzpomene na bratra, který má trénink! Proč nemůže přijít pěšky? Není to zas tak daleko!

Vyběhla jsem po schodech nahoru do svého pokoje, kde jsem zapnula počítač a najela na společnou internetovou skupinu.

MaryOmStyles: Ach jo...

Kevin1111: Co se stalo?

Annie😘: Co se děje?

Dva ze skupiny napsali téměř okamžitě.

MaryOmStyles: Mám skvělé téma na závěrky, ale víc se dozvím asi až zítra, protože učitel nemá čas a máma jela pro Percyho 😔

Kevin1111: A jaké téma sis vybrala?

Annie😘: Jo, jaký?

MaryOmStyles: Vzpouru omeg v roce 2250 :-(

Kevin1111: Páni 😱, to je bomba, ale s tím ti bohužel nepomůžu 😐

Annie😘: A to já asi jo! Dědovi letos bylo devadesát a tuhle dobu si pamatuje perfektně, protože se seznámil s babičkou a ta měla čirou náhodou bratra a teď hádej, jak se ten bratr jmenoval...

MaryOmStyles: Ty si děláš srandu?! On byl?!

Annie😘: Jo, byl to přesně ten, co myslíš 😁

MaryOmStyles: Hned se s ním musím seznámit, chci vědět všechno!

Annie😘: Máš možnost, přijď ke mně, mám mu jít zanést léky, takže můžeme jít spolu 😊

MaryOmStyles: Díky, díky, díky! Tohle máš u mě. Hned jsem u tebe!

Annie😘: 😁, hlavně se po cestě nezabij

Byt Anniina dědečka
„Ahoj dědo!" zakřičela Annie tak nahlas, že mi až zalehlo v uchu.

„Promiň, ale děda je nahluchlej, tak na něj musíš mluvit nahlas" šeptla směrem ke mně a zamířila dál do domu.

„Annie, zlato, tys mi donesla moje léky, ale víš, že si sem nemusela a...kdopak je ta mladá dáma, co s tebou přišla?" v houpacím křesle naproti dveří seděl dědeček s lehkým úsměvem a zaujatým pohledem.

„Dobrý den, já jsem Mary, Mary Styles..."

„Tak proto si mi byla hned povědomá, jsi mu hodně podobná až na ty oči, ty máš po svém druhém dědečkovi z otcovy strany" překvapeně jsem na něj koukala, tohle jsem netušila.

„Co? To přece..."

„Je to tak, ty jsi přímým potomkem dvou nejslavnějších lidí v historii" Annie se na mě podívala s otevřenou pusou a očima nepřirozeně vykulenýma.

„A mohl byste nám říct, něco o vzpouře omeg?" zeptala jsem se stále vyvedena z míry novou informací.

„Vzpoura omeg?, jistě povím vám všechno, co vím, ale je to hodně dlouhý příběh..."

Rok 2250, GÚA - Kancelář pana Stylese st.
Kudrnatý alfa stál jako přikovaný, teď už s neskrývaným strachem ve tváři sledoval svého otce přecházejícího po místnosti s nepříčetným výrazem.

The revolt of Omega /ABO (Larry) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat