1.část

5.1K 107 3
                                    

An Old Friend

Každý z nás má představu o svém dokonalém životě. Já sama jsem jeden takový mívala, ale ty časy jsou pryč. Když jsem vyrůstala přišlo hodně změn a proto už můj život nebyl tak perfektní. Jmenuji se Victoria Parks a je mi 17, prakticky ne na dlouho za měsíc mi bude 18. Žiju USA v Kalifornii,přesněji v L.A. 

Když mi bylo 15 táta se s mámou rozvedl, tehdy jsme bydleli v N.Y a po rozvodu jsem se s mámou přestěhovala do Los Angeles. Hned poté co jsme se přestěhovali se můj život změnil,skončil mi ten pohádkový život. Tátu vídám jen málokdy. Občas mi přijde poštou letenka do N.Y,abych za ním jela,ale to se stává jen když jsou narozeniny,nebo Vánoce nebo jakýkoliv jiný svátek. Ale už jsem si nějak zvykla,že jsem bez táty. Od malička tancuju a jednou si chci otevřít taneční studio a učit děti a náctileté,ale to až po maturitě. Maturuju tento rok,potom si budu muset vydělat peníze a pak si můžu otevřít svoji ‚‘‘taneční školu‘‘…

Mám užasného přítele,kterému je 20 a právě je na vysoké v Chicagu,takže toho málokdy vidím,ale když už stojí to za to,jmenuje se Jason.

Žila jsem svůj normální život,dokud jsem neslavila 18-té narozeniny. Alison a Terri (mé kamarádky) mi uspořádali oslavu v jednom klubu,byla tam celá naše třída a dokonce i lidi,které neznám.Holky nám rezervovali jen stoly a jelikož to byl jeden z nejoblíbenějších klubů v L.A,byla tam asi 70% šance,že se tam ukáže nějaká celebrita. Slavili jsme, tancovali, popíjeli a vzpomínali na celé 4 roky strávené spolu. Žasla jsem nad tím,že máme ve třídě,tak super kolektiv a že došli vážně všichni mí spolužáci. Najednou Alison vykřikla: ‚‘‘O můj bože! Podívej se Viktorie‘‘ začala ječet radostí. Já se jen otočila,abych zjistila koho vidí, že tak vyvádí. Otočila jsem se a nevěřila jsem svým očím. Viděla jsem bývalou kamarádku,která semnou chodila kdysi do školy. ‚‘‘Miley!..‘‘ vykřikla Alison a běžela za ní. Já jen stála jako zkamenělá,protože jsem nevěřila,že ji po tak dlouhé době zase vidím. Byla jsem šťastná,ale zároveň jsem si uvědomila,že si na mě asi Miley už nepamatuje,i přesto,že jsme si byli dost blízké, ale i tak je to přece Miley Cyrus. Mezitím co se Miley podepisovala Alison a obejmula ji, já jsem na ně jen přátelsky koukala. Najednou se na mě Miley podívala a já jsem čekala co bude dál…

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat