51.část

1K 39 0
                                    

*Z pohledu Viktorie*

Po neskutečně energickém vystoupení jsme šli všichni unaveně zpátky do hotelu. Páni dnešní show byla vážně asi ta nejtěžší dosud, byla nejvíc energická a asi jsme si ji všichni i nejvíc užili, pro zatím.

Ráno jsem se probudila a šla jsem se nasnídat. V kuchyňce už byla Miley a řekla, že má na něco chuť a že jestli bych s ní nezašla do obchodu. Bylo teprve asi 8, ale obchody už byli otevřené a tak jsem souhlasila.

Když jsme se vraceli cestou zpátky k hotelu a drželi jsme tašky s nákupem, zastavil mě jeden kluk. Až později jsem zpozorovala, že je to Jason.(můj ex)‘‘Jasone? Co tady děláš?‘‘ řekla jsem a musela jsem ho obejmout. I přes to, že jsme spolu byli a on se pak semnou rozešel, byl to jeden z nejlepších kamarádů, které jsme měla. Znal mě prakticky od malička. Byla to hrozně dlouhá doba, co jsme ho viděla naposledy. Čekala bych, že ho potkám v New Yorku a ne v Paříži.‘‘ Už včera jsem ti říkal, co tu dělám. Počkej, ty si to nepamatuješ?‘‘ zeptal se nechápavě a já jsme vůbec nechápala, o čem mluví.‘‘Včera v klubu, už víš?‘‘ snažil se mi to přiblížit, ale jsme pořád nic nechápala. Miley na mě jen nechápavě zírala a mě došlo, že bych je měla představit.‘‘Uhm, Jasone tohle je Miley, Miley Jason.‘‘ řekla jsem a oba se na sebe usmáli a na Jasonovi bylo vidět, že je z Miley docela vedle.‘‘Tak co se včera stalo?‘‘ zeptala jsem se po chvíli.‘‘Vážně to chceš řešit na ulici?‘‘ řekl se smíchem a nakonec jsme se domluvili, že zajdeme na oběd. Objala jsem ho na rozloučenou, a když jsme ho objímala, strnula jsem. Přes Jasonovo objetí jsem se dívala na Justina, který stál přímo přede mnou.

*Z pohledu Justina*

Stál jsem na letišti a přemýšlel jsem, co budu dělat. Dal jsem si na záda batoh a šel jsem se podívat do nějakého hotelu, kde by mě mohli ubytovat. Když jsem se ubytoval, podíval jsem na Mileyn twitter, abych zjistil, v jakém hotelu je najdu.

Nasnídal jsem se a šel jsem cestou k tomu hotelu, když v tom jsem se díval na Viktorii, jak se s nějakým klukem objímá. Toho kluka jsem neznal, jeho obličej mi nic neříkal.‘‘Justine!‘‘ vykřikla Viktorie, neváhala a běžela mě obejmout a měla slzy v očích. Já ostatně taky. 

http://37.media.tumblr.com/15d7114143d38f3273625a2baba98ee7/tumblr_n41jboqw6v1s9q1oio1_500.gif

Byl to ten nejlepší pocit na světě držet ji v mém náručí. Slyšel jsem, jak rychle jí tlouklo srdce a jak rychle dýchala. Ještě pevněji jsem ji objal.‘‘Justine! Co tady děláš?‘‘ zeptala se mě, když se mi podívala hluboce do očí a já se na ni díval, jako by byla poslední člověk na planetě, který mi zůstal.‘‘Musel jsem tě vidět! A co to dítě? Nevolala si mi pak zpátky a tak jsem přiletěl, protože bych tě nedokázal nechat samotnou, kdyby si byla těhotná.‘‘ řekl jsem a díval jsem se, jak se na mě krásně Viktorie usmívá.‘‘Těhotná nejsem, test byl negativní. Ty si letěl přes půlku světa jen proto, aby si mě viděl?‘‘ zeptala se, aby se ujistila a já jen přikývl a ona mi věnovala dlouhý a vášnivý polibek. Byl jsem rád, že není těhotná, ale zároveň kdybychom to dítě měli mít, nevadilo by mi to. Ani jeden z nás jsme nevnímali Miley, která stála za námi.‘‘Tak já půjdu, máte si toho hodně, co říct.‘‘ řekla, vzala tašky a odešla. Chtěl jsem jí pomoct, aby se s tím netahala sama, ale ten kluk, kterého Viktorie před chvíli objímala, jí pomohl.

Šli jsme se s Viktorií projít k Eifelově věži a drželi jsme se za ruce. Samozřejmě jsem musel mít brýle a kapuci, aby mě moc lidi nepoznali.‘‘Tak, co turné?‘‘ zeptala se mě Viktorie.‘‘Jo tanečníci jsou úžasní. Už trénujeme a nemůžu se dočkat, až turné začne.‘‘ řekl jsem nadšeně.‘‘A kdo byl vlastně ten kluk?‘‘ dodal jsem.‘‘To byl Jason. Můj ex, o kterém jsem ti říkala kdysi. Nevím, co tady dělá, protože jsme se očividně viděli předevčírem v klubu, kde jsem se opila, protože jsem slavila to, že nejsem těhotná. A teď jsem ho potkala na ulici a máme zajít na oběd a on mi řekne to, co já si z té noci nepamatuju.‘‘ řekla Viktrie se smíchem, ale já jsem se nesmál. Viktorie si toho všimla.‘‘Co se děje? Stalo se něco?‘‘ zeptala se a já jsem přemýšlel, jestli jí mám říct o Seleně.‘‘Nevím, jestli je dobrý nápad ti něco říkat, ale nechci ti lhát a říkat, že mám čisté svědomí.‘‘ řekl jsem a posadili jsme se na lavičku, která byla přímo u Eifelovky.‘‘Tak mi to řekni.‘‘ řekla a j á jsme se rozhodl, že jí to chci říct, protože jsme z toho neměl dobrý pocit.‘‘Když si mi tehdy volala a spadlo to do záznamníku, byl jsem se Selenou a ona mi řekla, že ke mně pořád něco cítí ale že nám nechci ničit vztah a mě jí bylo líto, tak jsme jí vzal do lunaparku a skvěle jsme se bavili a nic nestalo jen jsem měl potřebu ti to říct.‘‘ řekl jsem a Viktorie svraštila čelo a vypadalo to, jako by nad tím nějak moc přemýšlela.‘‘Počkej, chceš mi říct, že když jsem ti volala, že jsme možná těhotná ty jsi byl se Selenou!?‘‘ zeptala se nechápavě, ale bylo vidět, že ví jak to bylo.‘‘ Ano, ale kdybych věděl, co se děje hned bych přiletěl.‘‘ řekl jsem, ale Viktorie vstala z lavičky a chystala se odejít.‘‘Počkej, kam to jdeš?!‘‘ zakřičel jsem a běžel jsem za ní.‘‘Copak nechápeš, jak se teď cítím? Jako idiot! Já ti volám, že jsme asi těhotná a ty si mezitím užíváš se svojí bývalou! Bože! Já jsem tak hloupá!‘‘ řekla a já jsem se jí snažil uklidnit.‘‘Ale vždyť ti říkám, že se nic nestalo! Navíc ty si asi v tom klubu taky s Jasonem tancovala a popíjela určitě!‘‘ řekl jsem.‘‘Za první, to není jisté a já si to nepamatuju, byla jsem opilá za to, ty jsi věděl, co děláš a dal jsi jí přednost přede mnou!‘‘ začala po mě Viktorie křičet, až jsem se naštval a začal jsem po ní křičet taky.‘‘ Tak si jdi! Běž s ním na oběd, však jasně! To pro tebe asi nic neznamená, že jsem letěl až sem, jen abych se ujistil, že vlastně ty těhotná vůbec nejsi! ,Mohla si mi napsat, letěl jsem zbytečně!‘‘ řekl jsem a řekl jsem i to, co jsem tak nemyslel a došlo mi to až později.‘‘Zbytečně?!‘‘ řekla Viktorie a začaly jí stékat slzy p tvářích.‘‘Jo zbytečně. Takže se můžeš vrátit, pracovat na svém turné a vrátit se k Seleně, protože přece jen stará láska nerezaví, že jo. A víš ty co? Je konec! Né kvůli tomu, že by to přes tu vzdálenost nešlo, ale protože sis konečně vybral, s kým chceš být! ‘‘ řekla u teď klidnějším hlasem, ale v jejím hlase byla slyšet bolest. Díval jsem se na ní, jak odchází a nemohl jsme nic dělat. Prostě jsem tam jen stál a díval se, jak odchází a tekly mi slzy. 

Až teď jsem si všimnul, že lidé, co chodili kolem, si naši hádku natáčeli a někteří jen zírali. Rozběhl jsem se zpátky ke svému hotelu. Vzal jsem si batoh a letěl jsem zpátky do L.A.

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat