Když jsem se ráno probudila, vzbudila mě máma, že si chce semnou zajít na nákupy. S mámou mám užasný vztah, říkáme si všechno. Od té doby co jsme se přestěhovali do L.A, tak jsme si začali být o mnoho bližší.
Procházeli jsme nákupním střediskem a po mámě pokukovali všelijací chlapi.‘‘Mami…‘‘zeptala jsem.‘‘Copak zlato?‘‘ zeptala se mě pak mamka.‘‘No..nepřemýšlela si nad tím,že si najdeš ně...jakého přítele?‘‘ řekla jsem a máma se zasmála.‘‘Ale zlatíčko…Já mám taky svoje roky,nejsem nejmladší a na randění nemám čas..‘‘řekla. Od doby co se s tátou rozvedla žádného jiného chlapa neměla a chtěla jsem,aby byla zase s někým šťastná.‘‘Ale prosíme! Nejsi stará,máš postavu jako správná žena! A chlapi po tobě koukaj co jsme vyšli z baráku..‘‘řekla jsem a obě jsme se zasmáli.‘‘Zlatíčko chápu,že máš o mě starost,ale tímhle se netrap mě stačí že mám tebe..‘‘ ‚‘‘Dobře,ale mami za rok maturuju,co budeš dělat pak? Budeš sama?!‘‘ řekla jsem a ona nad tím začala přemýšlet…
Odpoledne,když jsem došla z nákupů,zavolala mi Miley,že mě za půlhoďky vyzvedne. Nachystala jsem se,namalovala,protože jsem netušila co to bude za práci a chtěla jsem udělat dobrý dojem.Když potom Mileyino auto zastavilo před mým barákem,nastoupila jsem a vyjeli jsme.
Vůbec jsem neměla tušení kam mě Miley veze,ale začalo mi to být divné,protože nakonec zastavila u tanečního studia.
*Z pohledu Justina*
Když jsme odcházeli z restaurace (kam jsem vzal Sel,po rozhovoru) Selena mě poprosila ať jí zavezu domů a tak jsme taky udělal.
Potom jsem dojel domů a napsal jsem Alfredovi,jestli semnou nechce někam zajít. Potřeboval jsem jít do klubu,prostě někam vypadnout.
Když se semnou Fredo sešel šli jsme do jednoho tanečního klubu.Tak jsme byli celý večer až do rána…
*Z pohledu Viktorie*
‘‘Miley? Co děláme v tanečním studiu?‘‘ zeptala jsem se,když jsme vešli dovnitř.‘‘Neboj se,uvidíš…‘‘řekla a usmála se. ‚‘‘Zůstaň tady,něco musím zařídit..‘‘řekla
Miley a odešla s nějakou paní,někam do kanceláře. Já jsem se mezitím rozhlížela po chotbě.Když potom Miley přišla,řekla:‘‘Tak pojď…‘‘řekla vzala mě za ruku a šli jsme do vyššího poschodí.Potom jsme došli k velkým dveřím,Miley je otevřela a já nestačila zírat…
Byl to taneční sál,ve kterém bylo plno tanečníků,kteří právě tancovali na jeden z Mileyných songů z nového alba.
‚‘‘Tak,seznam se s mojí novou rodinkou…‘‘řekla Miley zasmála se a šla se se všemi přivítat. Mezitím se vypla hudba a Miley zvolala.‘‘Tohle jsou moji tanečníci na tour,kterou budu mít už za dva měsíce…‘‘řekla Miley a mě pomalu začalo docházet,jakou práci chce,abych dělala.‘‘Před pár týdny jsem dělala konkurz na nové tanečníky jedno vstoje volné a tak,když si říkala,že si chceš vydělat,tak mě napadlo,že se k nám můžeš přidat..‘‘řekla.‘‘Miley..já nevím..říkala jsem ti,že nechci aby si mi půjčovala peníze nebo už vůbec aby si mi peníze dávala.‘‘ ‚‘‘Ale tohle je normálně placená práce…‘‘řekla usmála se.
Nakonec jsem ji teda odsouhlasila,že budu její tanečnice a popravdě v duchu jsem jásala radostí. Pro mě neexistuje lepší práce…
Bylo sice trochu divné,že turné začíná už za dva měsíce,ale snad to nějak zvládneme a při myšlence,že za chvíli začne turné,jsem si vzpomněla na to,jak Justin v rozhovoru řekl,že jeho turné začíná za půl roku.
Miley mě nakonec se všemi ostatními tanečníky seznámila a společně jsme všichni pak odešli na pizzu,abychom se všichni líp poznali.
Když jsem potom došla domů,řekla jsem si,že tohle jeden z mých snů a že se mi plní. Budu se svoji kamarádkou na turné,jako její tanečnice,co víc si člověk může přát..s touhle myšlenkou jsem usínala a byla jsem šťastná a najednou ta bolest rozchodu s Jason postupně mizela,protože teď jsem se soustředila hlavně na sebe a na to,že si jdu za svým snem…
*Z pohledu Justina*
Když jsem se další den ráno probudil,cítil jsem,že MUSÍM zavolat Viktorii a všechno napravit. Nechápal jsem co mě to popadlo,ale věděl jsem,že musím udělat správnou věc. Napsal jsem Miley o Viktoriino číslo a potom jsem ji hned zavolal.
‚‘‘Halo..kdo je tam?‘‘ řekla Viktorie.‘‘Viktorie,tady Justin…‘‘řekl jsem a byl jsem nervozní.
ČTEŠ
HATE OR LOVE?
Fiksi PenggemarNenávist nebo láska? Osud nebo náhoda? Příběh je o dívce (Viktorii) která žila obyčejný život, dokud nepotkala bývalou kamarádku -> Miley Cyrus.Viktorii se kompletně změní život. A co se stane, když Viktorie potká celebritu, kterou doslova nemůže vy...