*Z pohledu Viktorie*
Když jsme přišla do jednoho klubu, nikoho jsem tam neznala, ale to mi bylo jedno. Chtěla jsem prostě zapomenout na všechno a na všechny a na chvíli vypadnout z reality.
Další ráno jsem se probudila v cizí posteli, vedle cizího kluka, kterého jsem v životě neviděla. Myslela jsem si, že sním, ale pořádně jsme si protřela oči a ten kluk se zrovna probudil.‘‘Dobré ráno Viktorie‘‘ řekl přátelsky a vstal z postele a začal si oblékat tričko a já jsme neměla tušení, kdo to je a co dělám v jeho posteli. Podíval se na mě a usmál se. Já jsem seděla na posteli zaražená a vyděšená.‘‘Stalo se něco?‘‘ zeptal se mě.‘‘Promiň, ale nemám tušení, kdo jsi, a co tady dělám a kde vůbec jsem?‘‘ řekla jsem a snažila jsem se neznít neslušně nebo něco.‘‘Ahm, mělo mi dojít, že si to nebudeš pamatovat, když jsi včera byla na mol.‘‘ řekl s úsměvem.‘‘Můžeš mi prosím tě říct, co vše jsem včera dělala, jak jsme se seznámila, abych se ti za to mohla omluvit.‘‘ řekla jsem a opětovala jsem mu úsměv. On si sedl za mnou na postel, já jsme si potáhla peřinu víc k sobě a on se jen usmál a začal vyprávět a přitom si zapálil cigaretu a mě nabídl taky. Neodmítla jsem.
‘‘ Přišla jsi do klubu a sedla sis sama k baru a já si tě celý večer prohlížel, byla si hrozně smutná a bylo vidět, že zapíjíš žal. Asi po půl hodině jsem našel odvahu a šel za tebou. Představil jsem se ti a ty si mi řekla, ať si přisednu k tobě.‘‘ řekl a mě se něco začalo vybavovat.‘‘Jmenuješ se Christian a tady v Paříži žiješ s tetou.‘‘ řekla jsem.‘‘Ano je vidět, že se ti asi vrací paměť. No nic méně, začali jsme se spolu bavit a zdála ses mi jako fakt super holka. Vzal jsem tě na parket a než jsme se nadál, začala si mě líbat. Potom si mi řekla, že chceš, abych tě zavezl domů, že se chceš vyspat. Ale nevím, kde bydlíš, protože předtím si mi řekla, že bydlíš v Los Angeles, tak jsem nevěděl a vzal jsem tě k sobě.‘‘ řekl a znovu se usmál. Jeho úsměv se mi líbil, byl vlastně docela hodně přitažlivý.‘‘To je všechno?‘‘ zeptala jsem se pro jistotu, abych věděla, že jsme neudělala nějakou hloupost, i když už to líbání bylo dost! Na co jsem myslela?!‘‘Jo to je všechno.‘‘ řekl a odešel do vedlejšího pokoje, abych se mohla převléct. Když jsem se převlékla, chtěla jsem odejít, ale Christian mě zastavil.‘‘Hele a ohledně toho kluka. Netrap se kvůli němu. Nezaslouží si tě, očividně šel dál a ty musíš taky.‘‘ řekl a já se na něj nechápavě podívala, ale potom jsem se s ním rozloučila a odešla jsem. Já jsem mluvila včera o Justinovi? No to bylo zřejmé, když jsem se šla opít hlavně kvůli němu, že.
Šla jsem, ani jsme nevěděla kam. Zase mi začali stékat slzy po tvářích a já nevěděla, co už mám dělat. Měla jsme depresi a potřebovala jsem něco na uklidnění, tak jsem si šla koupit cigarety.
*Z pohledu Justina*
S Pattie jsme došli do studia a já ji zazpíval novou písničky, kterou jsem složil v letadle, kterou jsem napsal pro Viktorii.‘‘Co myslíš?‘‘ zeptal jsem se, když jsme ji donahrával.‘‘Je krásná!‘‘ řekla a usmívala se. Miloval jsem ten pohled, jakým se na mě dívala. Byla na mě opravdu hrdá a já zase na ni, za to, že ve mně vždycky věřila a byla tady pro mě. Šel jsem pro mámu a vzal jsem jí k mikrofonu a dal jsem jí sluchátka na uši.‘‘ Co to děláš?‘‘ zeptala se, se smíchem. Já jsem ji podal papír, na kterém byl text písničky, kterou jsem napsal, už asi před měsícem. Nechal jsem ji tam zavřenou a poslouchal jsem, jak krásně zní její hlas.
Později jsem mámu pozval do restaurace na večeři. Užili jsme si skvělý strávený čas spolu. A já si uvědomil, jak mi za ten půl rok chyběla a těšil jsem se na to, že až začne turné, budu jí snad vídat častěji.
Když jsem se další ráno probudil, musel jsem na trénink. Měli jsme trénink celých 12 hodin. Trénink byl opět hrozně vyčerpávající, ale stálo to za to.
Když jsem se vrátil pozdě večer domů, zavolala mi Miley a já dostal strach, co se stalo.*Z pohledu Miley*
Když jsem se ráno vzbudila, zjistila jsem, že Viktorie není v hotelu a tak jsme ji chtěla zavolat, ale nebrala to. Nevěděla jsem, co mám dělat a tak jsme zavolala Justinovi.‘‘Halo, Miley co se stalo?‘‘ zeptal se a zněl hrozně unaveně.‘‘Nevolala ti náhodnou Viktorie nebo něco?‘‘ zeptala jsem se, protože přece jen mohla mu zavolat.‘‘Ne, proč? Stalo se něco?‘‘ zeptal se a najednou zněl ustaraně.‘‘Nevím, nevrátila se večer do hotelu. Měla jsem za to, že si šla lehnout, ale asi někam, šla a teď se ještě nevrátila a letadlo nám odlítá za pár hodin.‘‘ řekla jsem a vážně jsme o ni měla strach.‘‘Tak to bohužel nevím,asi ti nepomůžu promiň.‘‘ řekl Justin a zavěsil a bylo vidět, že mu asi došlo, že šla Viktorie někam pít a najednou se v jeho hlase ozval vztek.
Přehodila jsem si přes sebe bundu a šla jsem ji hledat. První místo, co mě napadlo, byla Eifelovka, kde se naposledy viděla s Justinem. Zkusila jsem štěstí a šla jsem tam. Nakonec jsem štěstí měla. Seděla tam na lavičce a já už jsme vážně nevěděla, co jí mám říct. První ji vidím na schodech brečet a teď tady, jak dokonce i kouří…
ČTEŠ
HATE OR LOVE?
FanficNenávist nebo láska? Osud nebo náhoda? Příběh je o dívce (Viktorii) která žila obyčejný život, dokud nepotkala bývalou kamarádku -> Miley Cyrus.Viktorii se kompletně změní život. A co se stane, když Viktorie potká celebritu, kterou doslova nemůže vy...