‘‘A co by se mělo stát nebo co? Já to nechápu,jen jsem Justinovi řekla,že se mi nikam nechce..‘‘ ‚‘‘Vážně?!..Tak proč potom došel ke mně domů celý naštvaný a řekl,že se na mě příště vykašle…! Můžeš za to ty!‘‘ ‚‘‘Ale však jsem mu nic zlého neřekla,nechápu asi si to špatně vyložil nebo já nevím,Miley nebuď na mě teď naštvaná…říkala jsem ti,že ho nemám ráda!‘‘ řekla jsem a cítila jsem,že se mi tlačí slzy do očí,protože mě to mrzelo.‘‘Chápu,dobře nemáš ho ráda,ale aspoň kvůli mně si ho mohla zkusit poznat…není tak špatný jak si myslíš..‘‘řekla a objala mě. ‚‘‘Promiň,že jsem na tebe teď tak křičela,já jen že on je jako můj brácha a ty jako sestra..‘‘omluvila se mi Miley. ‚‘‘Ne,to já promiň,došlo mi to,že jsem mohla být mírnější..půjdu se Justinovi omluvit…‘‘ řekla jsem,rozloučila jsem se s Miley a sehnala jsem si taxi,aby mě zavezl k Justinové vile.
Zazvonila jsem,ale nikdo neotvíral…až po chvíli mi někdo otevřel dveře .‘‘A ty si kdo?‘‘zeptala se mě Selena,která mi otevřela dveře.‘‘No,já přišla jsem za Justinem,jsem kamarádka od Miley..‘‘řekla jsme přátelsky.‘‘No,jasný to může říct každá Justinova belieberka…‘‘ ‚‘‘Dobře..tak za 1. Nejsem žádná jeho fanynka,ani nic podobného a za 2. Hlídala jsem Jaxona a Jazzy,když jste vy dva jeli na Floridu..‘‘řekla jsem a v tu chvíli se ze vnitř ozval Justinův hlas.‘‘Sell,kdo to je?‘‘řekl a šel ke dveřím za námi. ‚‘‘Co ty tady děláš?‘‘řekl překvapeně.‘‘Uhm..já,no Seleno můžu s Justinem mluvit o samotě?‘‘ ‚‘‘No,můžeš..‘‘řekla a šla dovnitř. Justin zavřel dveře aby nás neslyšela.‘‘Víš přišla jsem se…‘‘ řekla jsem,ale vzápětí mě Justin přerušil.‘‘Ne,nemusíš se omlouvat..chápu to‘‘ ‚‘‘Ne,nechápeš..nech mě to prosím doříct..‘‘ chtěla jsem mu to vysvětlit,ale on mě zase nenechal domluvit.‘‘Ne,víš co..neřešme to,stejně ..už se nikdy nebudeme muset potkat tak to je jedno ne?‘‘ řekl a zabouchl mi dveře přímo před nosem a mě nezbývalo nic jiného než odejít…
Když jsme došla domů čekalo mě překvapení,před barák stál Jason (můj kluk z Chicaga). ‚‘‘Ahoj krásko..‘‘řekl krásně se usmál a já za ním běžela,abych ho mohl obejmout!‘‘Tolik jsi mi chyběl,ani nevíš jak!‘‘řekla jsem a vzápětí jsme se začali líbat…
Jason mě vzal na večeři a potom jsme šli do parku,kde večer nikdo nebyl. Jasonovi jsme řekla všechno co se mi v posledních dnech stalo,to s Miley a tu věc s Justinem. Jason mě poslouchal a potom zesmutněl.‘‘Stalo se něco? Řekla jsem něco špatně?‘‘ zeptala jsem se a Jason mě děsil..nečekala jsem že ho to tak sebere,když mu to řeknu.‘‘Ne,já jen…přijel jsem hlavně,abych ti něco řekl..‘‘ řekl najednou vážně. ‚‘‘A co mi chceš říct?..‘‘ zeptala jsem se až mě děsilo co z něho vyleze…PS: Prosím ty co čtou dejte vote, nebo komentář, ať vím jestli má smysl přidávat :)
ČTEŠ
HATE OR LOVE?
FanficNenávist nebo láska? Osud nebo náhoda? Příběh je o dívce (Viktorii) která žila obyčejný život, dokud nepotkala bývalou kamarádku -> Miley Cyrus.Viktorii se kompletně změní život. A co se stane, když Viktorie potká celebritu, kterou doslova nemůže vy...