18. část

1.7K 68 1
                                    

*Z pohledu Viktorie*

Probrala jsem asi až v jednu odpoledne a napsala jsem Miley,že se omlouvám,ale že nedojdu na trénink že je mi špatně. Miley mi po chvilce odepsala,že taky nikam nejde,že se včera s Fredem hodně opili,když tam zůstali sami..tak jsem Miley,navrhla jestli nechce přijít k nám a že si uděláme,takový holčičí den a že u nás může i přespat,protože máma dneska večer jde s tím jejím ‘‘kolegou‘‘ na nějakou loď,kde i přespí.Byla jsem ráda,že má máma konečně nějakého přítele.

Když jsme potom po půl hodině uslyšela zvonek,šla jsem dolů otevřít,celá nadšená,že to je Miley a že jí řeknu co se včera stalo s Justinem a že mi poradí co dělat,ale bohužel to Miley nebyla.

*Z pohledu Justina*

Ráno jsme se vzbudil a potichu jsme odešel z ložnice,abych Selenu nevzbudil. Bylo mi blbé,že zase půjdu k Viktorii domů,jak to říct ‘‘neohlášený‘‘ ale tady není čas,na to abych jí zbytečně volal,když s ní musím mluvit. Zazvonil jsem u jejich dveří a ona po tom co mě viděla,jako by zkameněla a jen otevřela dveře víc,na znamení,že mám jít dovnitř. 

‘‘Hele Viktorie,chci si promluvit o tom co se stalo včera..‘‘řekl jsem.‘‘Já taky,myslím,že to musíme vyřešit a prostě..chci ti říct,že..‘‘nenechal jsem ji to doříct a řekl jsem:‘‘Musíme na to zapomenout! Nesmí se to opakovat,přece já mám Selenu a jsem s ní šťastný a nechci,aby to jedna chyba zkazila..‘‘řekl jsem a viděl jsem,jak Viktorie jen stojí a je myšlenkami úplně někde jinde.‘‘Uhm..jo,myslím,že máš naprostou pravdu..a myslím,že bys měl jít..‘‘řekla a otevřela dveře. Já jsem jen mlčky odcházel a viděl jsem Miley,jak míří k jejímu baráku.‘‘Ahoj,co se ti stalo?‘‘řekla.‘‘Ale nic,nestalo se vůbec nic..nezlob se,ale mám doma holku a chci být s ní,takže..nemám čas se vykecávat..‘‘řekl jsem,pokusil jsem se o úsměv,když v tuhle chvíli mi bylo hrozně mizerně a odešel jsem.

*Z pohledu Viktorie*

Byl to Justin. Neřekla jsem ani slovo a pustila jsme ho dovnitř. ‘‘Hele Viktorie,chci si promluvit o tom co se stalo včera..‘‘řekl Justin .‘‘Já taky,myslím,že to musíme vyřešit a prostě..chci ti říct,že..‘‘nenechal mě to doříct a řekl:‘‘Musíme na to zapomenout! Nesmí se to opakovat,přece já mám Selenu a jsem s ní šťastný a nechci,aby to jedna chyba zkazila..‘‘řekl a já jsem cítila,tu samou bolest,jako když se semnou Jason rozešel,dokonce ta bolest byla větší,jen jsem se dívala do země a nevěděla jsme co mám říct. Jak by to dopadlo,kdyby mě nepřerušil a já bych řekla to co jsme původně chtěla říct:‘‘Já taky,myslím,že to musíme vyřešit a prostě..chci ti říct,že v poslední době jsem se v tobě spletla a nelituju toho co se stalo,po dlouhé době jsme měla důvod se smát a to kvůli tobě..‘‘ kdybych tohle řekla,dopadlo by to úplně jinak a já bych ještě byla za toho debila a tak jsem jen souhlasila a otevřela jsem mu dveře na znamení,že by měl už jít,mezitím jsem viděla Miley přicházet.

*Z pohledu Miley*

Měla jsem namířeno k Viktoriénu domu,psala mi,že mi potřebuje něco říct a že neví co má dělat,vůbec jsem netušila co se stalo. Viděla Justina odcházet od domu Viktorie a byl hrozně zaražený,hádala bych,že se mu chtělo až brečet.Zeptala jsem se co se mu stalo,ale on to očividně nechtěl probírat,tak jsem šla dovnitř.

Viktorie seděla u svého okna s červenou čepicí na hlavě a dívala se z okna,jak Justin odchází.Po chvíli se na mě otočila a já si všimla,že brečí..přišla jsem k ní objala jsem ji a ona s brekem začala vyprávět co se stalo…

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat