25.část

1.6K 62 0
                                    

‘‘No,dobře..Takže byla jsem včera u Justina,abych se podívala jak se z toho rozchodu vzpamatovává a nebyl na tom dobře.Byli tam s ním ti jeho kamarádi a bylo vidět,že mu něco donesly…‘‘řekla Miley a já jsme ji přerušila.‘‘Počkej..jako,drogy?‘‘zeptala jsme se udiveně a nechtělo se mi tomu věřit.‘‘No,trávu prostě..tak jsem odešla dneska jsme se tam vrátila. Viki on je z toho rozchodu úplně v prdeli. Všude po zemi se mu tam válí zbytky jídla,oblečení no prostě hrozný! Bůh ví,kam dneska půjde..mám o něj strach,bojím se že udělá nějakou blbost,že se neudrží a všemu tomu podlehne a pak že se z toho nevykope.Ale nejhorší na tom je,že on is o nikoho pomoct nenechá…‘‘dořekla Miley a já jsem jen seděla na lavičce a nevěřila jsme tomu.Proč by byl Justin z toho rozchodu se Sell tak moc na dně,že by to zašlo až tak,přece vím,že ji miloval,ale přišlo mi to,jako bych jejich vztah byl jen takový přátelský,prostě bez vášně,bez spontání,bez lásky,bez legrace..prostě bez života..

Později jsme se s Miley rozloučila a ona mě ještě poprosila o maličkost:‘‘Prosím..zajdi se tam za ním podívat,vem ho někam ven cokoli,myslím,že když seš tu ty,tak ještě naděje je..‘‘řekla Miley a já jsme cestou domů o tom začala uvažovat…

*Z pohledu Justina*

Když jsme konečně dopsal tu písničku a zazpíval jsem si ji,pousmál jsem se nad tím a většina textu mi seděla na Viktorii než na Selenu což bylo dost zvláštní.Ale rozhodně to bude jedna z mých nejoblíbenějších,protože v ní je asi nejvíc emocí..

Šel jsem nahoru převléct a už z dola troubilo Lilovo (Lil Za) auto. Na sedl jsme a vyrazili jsme do klubu.

Celý večer jsme protancovali,hezké holky se kolem nás motali a samozdřejmě jsme popíjeli. Když už to pak na mě bylo moc,protože jedna holka v klubu si na mě skoro lehla,řekl jsme ji že musím na vzduch. Chvíli jsem tam venku stál a říkal jsme si,ať nejsem idiot,ale druhý hlas mi v hlavě říkal,že nemám co ztratit. Vrátil jsme se do klubu a zeptal jsem se Lila jestli TO má. 

Samozdřejmě vytáhl sáček tentokrát s bílým práškem.Když to uviděla ta holka co se po mě ‘‘plazila‘‘ vzala to Lilovi z ruky,vzala mě za ruku a pošeptala mi do ucha.‘‘Poď zamnou..‘‘řekla a vedla mě na holčičí záchodky. Když jsme tam došli ona vysypala bílý prášek na umyvadlo a začala ho nosem šňupat. Nezbývalo mi nic jiného než to zkusit taky,chtěl jsem si dnešek aspoň trochu užít a věděl jsme že to nepůjde bez toho aniž bych zkusil něco nového,co mi pomůže se odreagovat…

Když už všechno ze sáčku bylo pryč,podíval jsme se na tu holku a ona jen ke mě pomalu přišla a začala mě líbat.Neřešil jsem to a nechal jsme to být.Když jsme potom vyšli ze záchodků Lil řekl,že bychom mohli jít k němu domů,že v klubu je moc lidí a taková soukromá párty že neuškodí,neměl jsme námitky a Lil pozval ještě dvě holky,jednu tu která se semnou líbala (Jessica) a druhou,která s ním byla celý večer.Nakonec se k nám připojil i Lil twist. 

Když jsme vyšli Jessica na sobě měla jen černý top nad břicho a černočerné něco jako kalhoty a na hlavě 
klobouk.Dal jsem ji svoji bundu,aby ji nebyla zima.

Došli jsme k Lilově vile a všichni jsme si šli sednout na gauč a všichni ostatní začali ještě popíjet až na mě a Jessicu.Když mi začalo být špatně šel jsem ven na balkon se provětrat.Všimnul jsme si krásného výhledu na město a pousmál jsem se.Po chvíli zamnou došla Jessica.‘‘Je ti něco?‘‘zeptala se mě.Vypadala jako hodná holka,když v tom klubu to tak nevypadalo.‘‘Ne,jsme v pohodě..‘‘řekl jsem a znova jsme se podíval na výhled města.‘‘Rozchod co?‘‘řekla a šla se opřít o zábradlí,kde jsme stál.Podíval jsem se na ní a bylo mi divné,že to věděla,ale pak mi došlo,že to bylo ve zprávách.‘‘Je to tak vidět?‘‘ zeptal jsem se a zasmál jsme se.‘‘JO..‘‘řekla důrazně se smíchem.‘‘Víš co je nejhorší? Že díky tomu rozchodu bych mohl být s jednou holkou,kterou mám rád,ale ona má určitě teď někoho novýho.Viděl jsme ji jak se seznamuje s jedním klukem a bylo mi jasné,že se nesmím o nic pokoušet,protože on ji může to co já ne..NORMÁLNÍ ŽIVOT.Bez slávy,bez toho aniž by ji honili paparazzi,může teď aspoň chodit po veřejnosti,aniž by ji lidi zastavovali a chtěli s ní fotku.Nechci ji tuhle šanci na normální život vzít a kdyby byla semnou musela by se vzdát své svobody,svého soukromí..‘‘řekl jsem a cítil jsem že už na mě zase jdou slzy,ale dneska jsme se chtěl bavil,ne brečet. Všimnul jsem si,že to Jessicu zajímá a že semnou soucítí.‘‘Ale tohle by měla být její volba,nemyslíš? Je to na ní,jestli by byla ochotná se kvůli tobě vzdát svého života,ale nevíš jak by se rozhodla..nemarni ještě tu šanci..není všechno ztracený.Kdyby bylo na mě,hned po tobě skočím..to si viděl už v klubu,takže se ti chci za to omluvit,byla jsem mimo,ostatně ty taky..‘‘řekla se smíchem a rozesmála mě.Objal jsem ji a poděkoval a uvědomil jsme si že má vlastně pravdu…

Později za náma na balkon došli ostatní a začali jsme tancovat.Ano na balkoně! Ale byl to dobře strávený čas…

*Z pohledu Viktorie*

Došla jsme domů a začala jsem se chystat do kina,máma ještě byla v práci měla dojít kolem 6 a kino začínalo v 7.

Když došla domů,vzali jsme peníze a vyrazili jsme.Měla jsme radost,že jdu s mámou po dlouhé době někam ven. Když jsme šli ke kinu uviděla jsem 3 holky,které šli naproti nám a něco si šuškali a vypadalo to,že mluví o mě.Nechala jsme to být a řekla jsme si,že když mi bylo 14,taky jsem tak ‚‘‘pomlouvala‘‘ lidi na ulici.Když nás ty holky,ale zastavili došlo mi,že mě nepomlouvali.Usmívali se a řekly:‘‘Viktorie? Nejseš náhodou Viktorie?‘‘zeptala se mě jedna.‘‘Jo,jsem..‘‘řekla jsem s úsměvem.‘‘Jseš tanečnice Miley,že? Jak začne turné jedeme tam a moc se těšíme až tě uvidíme tancovat,pamatuješ si nás? Potkali jsme se,když si tady byla s Justinem…‘‘řekly a mě se rázem vybavily ty vzpomínky na to kino a pousmála jsem se.‘‘Jo,to jsme ráda,budu ráda když příjdete určitě i Miley..no nic,mějte se..‘‘řekla jsem,objala jsem je a máma jen žasla a usmívala se,ale neřekla ani slovo.

Celý film jsme si užila,s mámou jsme na konci brečely jak želvy,ale bylo to super,potom jsme došli domů a já byla tak utahaná a uhoněná z dnešeka že jsem si šla hned lehnout….

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat