41.část

1.4K 51 0
                                    

*Z pohledu Justina*

‘‘Ale co budeme dělat? Nemůžeš tady semnou přece zůstat, navíc pozítří odjíždíme do Evropy‘‘ řekla Viktorie, když jsme se šli projít ven před letiště. Alfredo mezitím čekal vevnitř.‘‘To máš pravdu.‘‘řekl jsem a začal jsem o tom přemýšlet. Viktorie měla pravda, nemůžu s nimi procestovat přece celý svět a musím chystat přípravy na svoje turné.

*Z pohledu Viktorie*

‘‘Asi nakonec odletět budeš muset a asi jsem ti překazila let, tím že jsem sem přišla, ale musela jsem tě vidět a říct ti, že jsem se pletla.‘‘řekla jsem a rázem jsem cítila, že Justin bude muset vážně odejít a nic s tím bohužel neudělám.‘‘Neodjedu! Teď po tomhle se nemůžeme rozloučit! Slyšíš? Nebudu tě znova opouštět, to bych už nesnesl.‘‘ řekl sladce a já měla slzy v očích. Chytl mě za boky a dotkl se mého čela jeho čelem. Bylo to krásné a po chvíli jsme se začali opět líbat! Později jsme se domluvili, jak to teda uděláme. Justin tu semnou zůstane další 2 dny , než odletíme do Evropy a pak se vrátí do L.A a bude se soustředit na svoje turné. Nemohla jsem Justina nechat, aby s námi jel po celém turné, když m teď začít svoje. Nechtěla jsem, aby přesouval svoje turné jen kvůli mně.

Když jsme se později vrátili dovnitř za Fredem, Fredo se jen usmíval od ucha k uchu, když nás viděl, jak se držíme za ruce. Mezitím si nás desítky lidí fotili, samozřejmě nemohli chybět paparazzi, kteří se tlačili přes všechny ostatní lidi. Rychle jsme vzali kufry a utíkali jsme k taxi, který nás měl zavést do hotelu, kde už všichni čekali na mě, protože za hodinu má být zkouška před show.

Jakmile taxi zastavil u hotelu, dala jsem Justinovi pusu na rozloučenou a běžela jsme rychle do hotelu. Justin s Alfredem si mezitím zanesly svoje věci do hotelu, kde byli ubytování.

*Z pohledu Miley*

Když Viktorie odjela na letiště, vrátila jsme se zpátky na hotel. Všichni už byli vzhůru a zašli jsme společně někam na oběd. Později, když jsme se vrátili, jsem myslela, že Viktorie už bude dávno tady, protože za chvíli máme být v MSG a udělat si poslední zkoušku. Přece jen dneska je poslední show tady v N.Y a potom už odlétáme do Evropy.

Nechápala jsem, kde je Viktorie tak dlouho a přemýšlela jsem, jestli Justina stihla. Třeba ho nestihla a rozhodla se, že za ním poletí do L.A. Ale to by mi řekla, na večer by chyběla tanečnice a ona by nás v tom nenechala. Alespoň doufám! Moje obavy se však zahnali hned, jak jsme uslyšela klíče od pokoje.

S úsměvem jsme ji objala a čekala jsme na to, co mi řekne. Viktorie se jen smutně tvářila a já se zeptala.‘‘Nestihla si to?‘‘ zeptala jsme se udiveně.‘‘Ne, stihla jsme ho, ale on mi začal sprostě nadávat, nakonec jsme se pohádali a on mi dal facku!‘‘řekl a já na ni jen vykulila oči!‘‘Né! To né!‘‘řekla jsme soucitně a začala jsme ji znova objímat.‘‘Dělám si srandu, jsme spolu!‘‘ řekla a začala se smát.‘‘Hej! Tohle není k smíchu, víš, jak si mě vyděsila!‘‘řekla jsem a nedalo mi to a taky jsme se začala smát už i z toho důvodu, že jsou konečně spolu!

Asi o půl hodiny později jsme se šli všichni projít New Yorkem. Šli jsme na Times Square. Všichni jsme se společně vyfotili, tancovali jsme tam mezi lidmi a nakonec jsme i začali zpívat. Prostě si myslím, že líp naše tour začít nemohla.

Nakonec jsme vyrazili do MSG, protože zhruba za 2 hodiny má začít show.

*Z pohledu Viktorie*

Když jsme si všechno zkusili, zůstali jsme v šatně a najednou někdo zaklepal na dveře. Byl to Justin!‘‘Co tady děláš?‘‘ řekla jsem, usmála jsme se na něj, vstala jsme ze židle a šla jsem mu dát pusu. Hned potom, všichni tanečníci, včetně Miley začali tleskat a smáli se. Všichni totiž moc dobře věděli, jak jsme to měla s Justin a byli rádi i za mě.‘‘Chtěl jsem tě vidět a samozřejmě jsem vás přišel všechny podpořit. Alfredo už bohužel odletěl. Musel zpátky do L.A kvůli rodinným problémům.‘‘ řekl smutně.‘‘To je mi líto.‘‘ řekla jsem. Sedli jsme si na gauč v šatně a všichni jsme si ještě začali povídat a ostatní tak aspoň mohli poznat Justina.

Později přišel čas, na poslední show v N.Y.

Nemohlo to dopadnout jinak než úžasně! Všichni jsme si to užili a já právě v tu chvíli cítila, že můžu mít všechno na světě. Měla jsem svoji druhou rodinu tady na turné, měla jsme Justina, byla jsem nejšťastnější člověk na světě.

Tenhle pocit se mi ale rázem vytratil, když mi na další den došlo, že dneska odpoledne odlétáme do Evropy a já se budu muset na rok s Justinem rozloučit.

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat