31.část

1.5K 62 0
                                    

*Z pohledu Viktorie*

‘‘A je to tady‘‘ řekla jsem si, když jsem se ráno vzbudila s dobrou náladou. Zítra ráno odjíždíme na turné a já mám už jen jeden den na to, abych si to tady ještě pořádně užila a se vším se na rok rozloučila.

Sešla jsem dolů, kde seděla máma a kupodivu i její přítel Mark.‘‘Dobré ráno, sluníčko. Tady máš snídani mi s Markem letíme rychle něco zařídit do práce,večer si na mě udělej čas,strávíme tvoji poslední noc v L.A spolu..‘‘řekla máma vstala od stolu a šla si oblékat bundu.Mark mi jen popřál dobré ráno a oba už najednou byli pryč.

Vzala jsem si snídani a šla jsme do pokoje. Pustila jsem si písničky nahlas přes celý barák, ale vůbec mi to nevadilo, protože z neznámého důvodu jsme měla prostě dobrou náladu a nenechám si to ničím zkazit.

Odpoledne jsem si začala balit věci s sebou na turné, a že těch věcí bylo! Byl to skoro celý můj šatník, ale zase jsem si řekla, že i pár věcí si nakoupím, až budeme třeba v Paříži.

*Z pohledu Justina*

Ráno jsem se probral a vedle mě ležela Jazzy. Usmál jsem se, dal jsem ji pusu na čelo a potichu jsem odešel z jejího pokoje, kde jsem spal. Šel jsem do kuchyně a doufal jsem, že Jeremy už bude vzhůru.

Přišel jsem do kuchyně a Jeremy se s Jaxonem díval na nějakou pohádku, co zrovna dávali v televizi.‘‘Dobré ráno, na stole máš kávu a skočil jsem ráno s Jaxonem pro pečivo, tak si dej na, co máš chuť.‘‘řekl Jeremy, když si mě všiml. 

Nasnídal jsem se a rozhodl jsem se, že je čas jet domů,respektive do L.A. Rozloučil jsem se s nimi a už na mě čekalo letadlo.

Když jsem doletěl do L.A bylo asi 5 hodin odpoledne. Chtěl jsem ještě zajít za Viktorií a rozloučit se s ní předtím, než odjede na turné, ale bohužel k mému ‘‘štěstí‘‘ mi zavolal Scooter.

‘‘Ahoj Justine. Hele vím, že je to na poslední chvíli, ale potřebuju, aby si hned teď dorazil do HXN Company.(vymyšlený název) Potřebujeme probrat tvoje turné a musí se začít dělat přípravy, přece jen začíná ti to asi za 2 měsíce. Takže tě prosím, dojdi, co nejrychleji to půjde.‘‘řekl Scooter a já jen souhlasil a rychle jsem běžel k budově, která byla kanceláři HXN Company.

Když jsem tam došel, vřele mě tam uvítali. Asi 2 a půl hodiny jsme to tam řešili a já si vůbec neuvědomil, kolik je hodin. Viktorie! Řekl jsem si. Modlil jsem se, aby tento rozhovor, co nejrychleji skončil a jako by mé přání bylo vyslyšeno.‘‘Dobře, zapracujte na tom, budeme se těšit!‘‘řekl ředitel společnosti, podal Scooterovi i mě ruku a my mohly odejít.

Rozloučil jsem se s Scootrem a utíkal jsem k baráku od Viktorie. Bylo sice 8 večer, ale kde jinde než doma by mohla být..

*Z pohledu Viktorie*

Když bylo asi 5 hodin, šla jsem se projít sama do parku (oblečení už jsme totiž měla sbalené). Šla jsem parkem a pozorovala jsem, jak je kolem mě všechno ta krásné. Ta příroda, lidé co kolem mě procházeli se usmívali, rázem mi přišel svět hrozně krásný a já nechtěla odjet..

Později jsme si sedla a lavičku a přemítala si v hlavě, co by se nestalo, kdybych v tom klubu na Miley nepromluvila, nebo kdyby mě nepoznala. Neměla bych nic z toho, co mám teď. Neměla bych tuhle práci snů. Nenašla bych budovu, kde si chci otevřít tu taneční školu. Nepotkala bych Justina. Nikdy by se nestalo, to co se stalo v jeho autě. Neměla bych pak zlomené srdce. Selena by se s ním nerozešla. Nechodil by se ožírat a hulit do klubů. Nespal by s děvkama. Nerozešli bychom se spolu s Jasonem. Nepoznala bych Alexe. Neublížila bych mu. 

Všechno to mělo své plusy i mínusy, ale abych pravdu řekla, nelituju ničeho, co se stalo. Jo, možná kdybych mohla tak to udělám nějak jinak s Justinem, ale zásadně toho nelituju.

Když už mi byla zima, rozhodla jsem se, že se vrátím domů, přece jen máma říkala, že ji mám doma pak počkat a už je 7.

Došla jsem domů a máma už doma byla.‘‘Ty už jseš doma?‘‘zeptala jsem se, když jsme si sundávala boty.‘‘Jo,před chvíli jsme přišla, ani se nemusíš vyslíkat…‘‘ řekla máma se smíchem, vypla televizi a zvedla se z gauče.‘‘Proč? Kam jdeme?‘‘zeptala jsem se udiveně.‘‘Je to tvoje poslední noc tady, tak tě chci někam vzít..‘‘řekla máma a začala se oblékat.

*Z pohledu Justina*

Doběhl jsem tam, celý uhoněný, nemohl jsem polapit dech, ale za to, že ji uvidím mi to stálo. Zazvonil jsem, ale nikdo neotvíral. Jo je jasný, že mě viděla z okna a nechce semnou mluvit, říkal jsem si. Vzal jsem malé kamínky a začal jsem je opatrně házet do jejího okna. Ale ono nic! Usoudila jsme, že asi není doma a je s Miley a ostatními tanečníky někde v klubu a oslavují.

Sebral jsem se a odešel jsem domů, přece jen zítra ráno ji ještě můžu zastihnout no ne? Problém je, že nevím, kdy jim to odlítá.

Když jsem došel domů napsal jsem Miley, kdy jim to letí, že bych kdyžtak zaletěl s nimi do N.Y za pár kamarádama.Musel jsem ji lhát, protože kdybych ji řekl pravdu, řekla by to Viktorií a to já nechci, protože by se mi vyhýbala…

*Z pohledu Viktorie*

Máma mě vzala na nějaké místo, které bylo kousek na městěm. Byl to neuvěřitelně velký kopec.‘‘Chceš, abych to vylezla?‘‘ zeptala jsem se.‘‘Ano,jseš tanečnice, fyzičku na to máš..tak šup,polez..‘‘pobídla mě máma, která to v pohodě vyšlapala.

Když jsem ten kopec vyšlapala, ta námaha stála za to. Byl to neuvěřitelný výhled na celý L.A, ale pořád mi tak trochu nedocházelo, proč mě sem máma vzala zrovna v den, kdy jsem tu naposled, předtím než na rok odjedu.‘‘Páni,nádhera jen mi trochu unikání důvod, proč si mě sem vzala?‘‘ řekla jsme a máma se jen usmála, zavřela oči a po chvilce je zase otevřela.‘‘Víš, když si ještě nebyla na světě, s tvým tátou jsme si udělali výlet do L.A a našli jsme tohle místo, je to to nejromantičtější místo, kam mě někdo vzal a které jsem za celý život viděla..‘‘řekla a bylo na ní vidět, že se jí chce brečet, ale nebylo to kvůli tomu, že by byla smutná jen vzpomínala na jedny z nejkrásnějších chvilek jejího života. Objala jsem ji a poděkovala jsem ji, že mě sem vzala a tohle místo mi ukázala. Na chvíli jsme si tam s mámou sedli a povídali si, ale když jsem se podívala kolik je hodin, řekla jsme mámě, že bude lepší odejít, protože se musím na zítra dobře vyspat a tak jsme šli domů…

Za každý VOTE a komentář budu ráda! :)

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat