42.část

1.4K 52 2
                                    

*Z pohledu Viktorie*

Další jsem tak přemýšlela nad tím, že od dnešního dne už Justina rok neuvidím. Byla to hrozná představa a nedokázala jsem si představit, že budu rok bez Justina.

Dopoledne jsem měla čas si zabalit, protože kolem 10 hodiny večer odlétáme. Když jsme si zabalila, opustila jsme hotel a nechala jsem tam ostatním vzkaz, že budu dneska celý den s Jussem.

Vyšla jsme z hotelu a Justin už mě čekal před hotelem. K mému překvapení Justin seděl na motorce.‘‘Co to?! Kde si to vzal?‘‘zeptala jsem se udiveně. Justin se na mě jen usmál, podal mi helmu a řekl:‘‘Neptej se a sedej. Já mám známé všude.‘‘řekl a jeli jsme.

*Z pohledu Justina*

Vzal jsem Viktorii k jedné vile, kterou mám tady v New Yorku, je sice trošku za městem, ale je tam více soukromí.

Když jsme dojeli, Viktorie se zeptala:‘‘Co tady děláme?‘‘.‘‘Menší výlet. To je moje vila, sice jsme s Alfredem byli v hotelu, ale bylo to z toho důvodu, že sem chodím nejradši sám. Chtěl jsem tě sem vzít kvůli jedné věci, pojď.‘‘ řekl jsem a vedl jsem ji dozadu za vilu, kde byla zahrada.

‘‘Páni..Nic podobného jsme v životě neviděla.‘‘ řekla, když se koukala na malé jezírko, které bylo v zahradě, která byla vážně krásná.‘‘Tohle byl nápad Pattie. Celé si to navrhla ona, proto sem hrozně rád jezdím, je tu takový klid a soukromí.‘‘ řekl jsem a viděl jsem ty rozzářené oči Viktorie a musel jsem ji obejmout a políbit.

*Z pohledu Miley*

Když jsme se ráno probudila, našla jsme vzkaz od Viktorie a musela jsme se nad tím pousmát. Věřím, že to pro ni musí být těžké na rok odjet a nevidět Justina, ale bohužel, taková je práce.

*Z pohledu Viktorie*

Nikdy v životě jsem něco, tak krásného neviděla. Jediné s čím jsem to mohla srovnat, byl ten výhled z kopce, kam mě vzala máma, poslední den v L.A. Když jsem si na to vzpomněla, zesmutněla jsem a Justin si toho samozřejmě všimnul.‘‘Copak?‘‘řekl starostlivě.‘‘To nic, jen jsem si vzpomněla na mámu a to, že ji rok neuvidím, stejně tak tebe.‘‘ řekla jsem a Justin mě objal. 

Později Justin donesl deku z vily a seděli jsme tam na trávě a já jsem byla šťastná, že není jako ostatní celebrity. Že mě nevzal někam do předražené restaurace, ale že tady sedíme na trávě a přes sebe máme deku.‘‘Viktorie..‘‘řekl najednou Justin, když bylo ticho.‘‘Ano?‘‘ řekla jsem a podívala jsme se na něj.‘‘S tebou mám pocit, jako bych žil normální život. Když jsem s tebou, nemyslím na všechny špatné věci, nebo na to, kolik věcí zítra budu muset udělat, prostě si užívám to, co máme právě teď.‘‘ řekl, já jsme se mu podívala hluboce do očí a na světě nebyl nikdo jiný než on s kým bych právě teď chtěla být. Zbytek odpoledne jsme strávili spolu ve vile, dívali jsme se na filmy, pak jsme spolu vařili a hodně jsme se nasmáli a nakonec jsme šli ven a dívali jsme se na západ slunce.

Po chvíli, když se začalo stmívat, Justin mě vzal na ruce jako princeznu a nesl mě do vily.‘‘Chceš ze mě mít princeznu?‘‘ zeptala jsem se, když mě položil na nohy.‘‘Pokud budu tvůj princ, tak ano!‘‘řekl se smíchem a objal mě. Najednou mě něco napadlo. Všimla jsme si přehrávače, který byl přímo před námi. Zapnula jsem tam ‘Say Goodbye od Chrise Browna‘ což byla hned první skladba a začala jsme s Justinem tancovat. Ta skladba názvem seděla na naší situaci. Rozluč se! Tancovali jsme po celé vile a já jsme cítila tu vášeň a lásku, která mezi námi byla, pokaždé když jsme se dotýkaly. Po chvíli si Justin sundal tričko a byl jen v kalhotech a já jen v podprsence. Ten pocit, když mě chytl za boky a já mu rukou sjela hrudi, to bylo něco nepopsatelného a pak už jsem cítila, že teď je to tělo, na tělo. Justin mě zvedl a já okolo něj obmotala svoje nohy, začali jsme se líbat, ale já věděla, že to u líbání neskončí. Justin mě opatrně a lehce položil na postel a nepřestával mě líbat. Prohrábla jsme mu vlasy a cítila jsme mezi námi tu intimitu. A po chvíli už jsme jen cítila, jak se naše těla spojila v jedno!

Byla to zároveň nejlepší i ta nejhorší noc v mém životě. Nejlepší kvůli tomu, co se stalo v té vile, ale nehorší protože po tomhle se s ním musím na rok rozloučit.

‘‘Měla bych už jít.‘‘ řekla jsem, když jsme ležela vedle Justina a naše prsty se ve vzduchu protínaly a bylo 9 večer.‘‘Měla bys, ale nemusíš‘‘řekl se smíchem roztomile. Usmála jsem se.‘‘Bohužel musím, za hodinu nám to odlétá, ještě si musím pro kufry do hotelu.‘‘ řekla jsem a začala jsme se převlékat a Justin dál ležel v posteli.‘‘Jseš nádherná!‘‘ řekl, když si mě pak znovu prohlížel. Jen jsem se usmála. Justin vstal a začal se oblékat taky.(protože mě zaveze zpátky k hotelu)

Když jsme dojeli před hotel, dívala jsem se na něj, jak se usmíval, ale já se neusmívala. Justin se ani neptal proč, bylo mu to jasné, ale aspoň jeden z nás musí být pozitivní. Dívala jsme se na něj a ukáply mi dvě slzy. Zavřela jsem oči a on chytl moji hlavu do jeho dlaní a utřel mi slzy.‘‘Neplač, mysli na ten pocit, který si měla před chvílí. A nezapomínej na něj! Vždycky až ti bude nejhůř, vzpomeň si na ten moment‘‘ řekl a bylo vidět, že taky nemá daleko k tomu, aby mu ukáply slzy. Dal mi pusu na čelo, objal mě a naposledy jsme se políbili. Usmála jsem se na něj, na znamení že budu v pohodě a že si o mě nemá dělat starosti. Naposledy jsem se podívala do jeho nádherných očí a odešla jsme do hotelu.

*Z pohledu Justina*

Snažil jsem se být pozitivní a nemyslet na to, že se rok neuvidíme. Byl jsem hrozně šťastný kvůli tomu, co se stalo ve vile. Byla to nejlepší noc v mém životě. Díval jsem se na to, jak odchází do hotelu a odjel jsem zpátky do vili.

Osobně moje asi nejoblíbenější část, už i z toho důvodu, že se spolu vyspali :') :D vaše názory? :) Pokud se líbí, sdílejte!!!!

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat