60. část

2K 68 11
                                    

*Z pohledu Miley*

''Co to s vámi je?! Podívejte se na sebe, to už se nedokážete ani pozdravit?'' zeptala jsem jich a oni měli jen sklopené hlavy k zemi.''Myslela jsem si, že sem jedete, abyste mě přivítali domů, ale ne vy se musíte hádat! Dobře, hádejte se, ale ne v mé přítomnosti prosím.''řekla jsem naštvaně a viděla jsem na nich, že si to oba vzali k srdci.''Promiň, neuvědomila jsem si to, vážně promiň'' řekla Viktorie a objala mě. Viktorie se s Justinem vyměnily pohledy a podaly si ruce. Držely je dýl než se má.''Ahm..takže, jak ses měla'' řekla Viktorie, pustila Justinovu ruku a usmála se na mě.''Jo, dobrý. Pomůžete mi?'' řekla jsem a oba mi hned pomáhaly s taškami.

*Z pohledu Justina*

V jednu chvíli jsem měl i pocit, že to mezi námi bude už dobré, ale nebude. Jakmile jsme Miley pomohli dát věci do auta a ona nasedla, Viktorie mi řekla:''Doufám, že si pochopil, že mezi námi se nic nemění'' řekla a já abych nebyl za blbce, jsem jen odpověděl:''Myslíš si, že to nevím. Pff''řekl jsem a ona jen protočila očima.

Později jsem se s nimi ( no respektive jen s Miley) rozloučil a vrátil jsem se na trénink.

*Z pohledu Viktorie*

Pomohla jsem Miley s taškami až domů. Chvíli jsme u ní zůstala a ona mi vyprávěla, jak se měla u toho svého kamaráda. Potom mi řekla, že musí na interview, ale že pokud nic nemám, ať jdu s ní.

Během rozhovoru jsem pečlivě poslouchala a říkala jsem si, že Miley je vážně úžasná osoba. Chovala se tak, jako vždy, byla sama sebou a na nic si nehrála. Nedělalo jí problém se tam začít smát přes celé studio. Když rozhovor skončil, Miley mě vzala někam na jídlo a večer jsme se rozloučili.

*O pár dní později...*

Dalších pár dní začalo ubíhat hrozně rychle a nám zbývaly 2 dny, než se zase vrátíme zpátky na turné. Tentokrát poletíme do Austrálie.

*Z pohledu Justina*
Další 3 dny jsme měli poslední tréninky a poslední večer před turné, jsme to šli všichni zapít. Den před první show jsme vše zkoušeli v aréně. Na turné je hodně nebezpečných kousků, vyskakujeme zdola z podia nahoru na podium a všechno tohle se muselo zařídit. Doufal jsem, že Viktorii ještě uvidím před odjezdem, ale asi ne. Ostatně první koncert nám začíná přímo v L.A. Kdo ví, třeba se tam ukáže, ale nechci si dávat falešné naděje.

*Z pohledu Miley*

Dnes měl mít Justin koncert a já se na něj chtěla jít podívat, ostatně on byl na zahájení mého turné taky. Zazvonila jsem u Viktoriého baráku a doufala jsem, že půjde semnou.''Miley, nemyslím, že je to dobrý nápad.'' řekla Viktorie. Já jsem se ji ale i přesto zkoušela přemluvit. Ale nešlo to. A najednou jsem si vzpomněla na to, co jsme jí měla kdysi od Justina vyřídit.''Dobře, nechoď, jen ti řeknu jedno. Když Justin odlétal z Paříže po vašem rozchodu, poprosil mě, ať ti v nějaké vhodné chvíli předám vzkaz.'' řekla jsem a Viktorie na mě nechápavě zírala.''Jaký vzkaz?'' zeptala se a já jsme viděla, že ji začaly slzet oči.'' Nothing Like Us...'' řekla jsem.''Tak nějak mi to nedávalo smysl, ale když jsme nad tím začala přemýšlet, došlo mi, že je to název písničky, kterou pravděpodobně napsal o tobě.'' řekla jsem a dívala jsem se na Viktorii, která civí do země a zadržuje slzy.''Tak co? Jdeš na ten koncert, ať si tu písničku můžeš poslechnout?'' řekla jsem a usmála jsem se.''Ne promiň, nezlob se.'' řekla a zavřela mi dveře před nosem. Vydala jsem se teda na Justinův koncert sama.

*Z pohledu Viktorie*

Jenom, co jsem zavřela dveře, utíkala jsem nahoru do pokoje a chtěla jsem si pustit tu písničku. Bohužel jsme ji nikde nemohla najít. Bylo to asi z toho důvodu, že je to jedna z těch, co nemá videoklip a je stará asi tak měsíc hádám. Jela jsem na Justinův twitter a tu písničku přidal skoro před 2 měsíci. Takže krátce po tom, co jsme se rozešli. Takže na turné ji zpívat bude. Další důvod proč tam nejít. Jsem si jistá, že bych se tam rozbrečela. Otevřela jsem odkaz na písničku a začala poslouchat.

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat