53.část

1K 46 0
                                    

*Z pohledu Justina*

Z minulého dílu: Než jsem se nadál, byl jsem zpátky v L.A a k mému překvapení na letišti čekal někdo, koho bych tady vůbec nečekal:‘‘Co tady děláš?‘‘ zeptal jsem se.

Díval jsem se na nejúžasnější ženu na světě.‘‘Justine!‘‘ vzdychla a objala mě.

http://media.tumblr.com/32081c2e205ef6aa9c50935d1aebf94b/tumblr_inline_mgacjycHKc1r72uub.gif 

‘‘Mami! Ani nevíš, jak hrozně rád tě vidím. Co tady děláš?‘‘ řekl jsem. Byla to pravda, máma mi neuvěřitelně moc chyběla, asi půl roku jsem ji neviděl.‘‘No viděla jsem zprávy a taky Scooter mi volal, že si měl teď těžké období a já tady chci být pro tebe.‘‘ řekla a já jsem byl hrozně rád, že znovu cítím její objetí.

Zašli jsme si s mámou koupit oběd a vzali jsme si to ke mně do vily.‘‘No na to, jaké to tady máš luxusní, to nemáš moc uklizené‘‘ řekla a já se jen provinile zasmál. Vážně jsem měl doma bordel, protože na uklízení nemám čas a uklízečku nemám, protože mě máma vždycky učila, abych si uklízel sám, že z toho budu mít lepší pocit. Ale stejně ho nemám, protože neuklízím.

Sedli jsme si na sedačku a začali jíst čínu, kterou jsme si koupili a já jí přitom vyprávěl vše, co se mi za ten půl rok stalo. Mluvil jsem o rozchodu se Sel, o Miley, o přípravách na turné a taky o Viktorii.‘‘A ty si prostě jen odletěl zpátky?‘‘zeptala se nakonec Pattie.‘‘A co jsem měl dělat?‘‘ řekl jsem a Pattie vzdychla.‘‘Ach zlatíčko, holce musíš vždycky dokazovat, že jsi ochotný bojovat a že ji vážně miluješ! Vím, že to je asi pro tebe trapné, abych ti tady říkala, co máš dělat, protože už jsi dospělý, ale tohle je čistě můj názor. Podle mě si tam měl zůstat a bojovat. A to ohledně dítěte, podívej se na mě. Byla jsem taky mladá a měla jsme tě brzy a myslím, že jsme odvedla skvělou práci, je z tebe mladý, úspěšný muž, ale i ty děláš chyby a musíš se z nich učit. A myslím, že taky čas od času by sis mohl přečíst Bibli, protože jsem slyšela už i o těch tvých nocích.‘‘ řekla Pattie vážně, ale u té Bible se musela zasmát a já taky. Ale měla pravdu! Možná by to dopadlo jinak, ale teď už na tom nic nezměním.‘‘Máš pravdu, ale přece jen rozhodla se sama, a pokud to tak chtěla, nechám jí být.‘‘ řekl jsem smutně, Pattie mi dala pusu na čelo a šla do kuchyně uvařit kávu. Když jsme dopili kávu, vzal jsem mámu do studia.

*Z pohledu Miley*

Dívala jsem se, jak letadlo pomalu vzlétá k obloze a potom jsme šla zpátky do hotelu, protože za pár hodin nám začíná poslední koncert v Paříži. Došla jsem k hotelu a na schodech seděla Viktorie s uplakanýma očima. Sedla jsme si k ní a byla jsem potichu, protože jsme věděla, co se stalo mezi ní a Justinem.‘‘Nic neříkej.‘‘ řekla, posmrkla a zvedla hlavu, kterou měla až doteď ve dlaních.‘‘Dobře, nebudu.‘‘ řekla jsem.‘‘Ale jen nechápu, proč jste se rozešli, když teď oba trpíte.‘‘ dodala jsem.‘‘Protože on si vybral ji! A já chci, aby byl šťastný a proto chci, aby byl s tou, kterou miluje a to je očividně Selena.‘‘ řekla Viktorie.‘‘Viktorie!‘‘, zvýšila jsem hlas‘‘ copak jsi úplně slepá nebo blbá, že nevidíš, že miluje tebe! Bože! Podívej se, čím vším jste si spolu prošli a nakonec jste byli spolu a teď to zničíte jen kvůli tomu, že Selena k němu asi ještě něco cítí? Ať cítí, její problém, on miluje tebe!‘‘ řekla jsem a Viktorie si začala utírat slzy.‘‘Ale chápeš, že když mi bylo nejhůř a bála jsem se, že jsem těhotná tak byl s ní a moje volání ignoroval!‘‘ řekla a na jednu stranu měla pravdu.‘‘ Dobře to chápu, ale přece mu důvěřuješ ne? To je ve vztahu to nejdůležitější. I přesto, jak jste od sebe daleko, jste si zůstali věrní a to, že ti jednou nevzal telefon, není konec vztahu přece. A on nevěděl, co se děje, kdyby to věděl, tak neváhá a jede sem. Myslím, že rozchod nebyl jen jeho chyba a hlavně ty jsi byla ta, která to ukončila!‘‘ řekla jsem, vstala jsem a šla jsem nahoru do pokoje a nechala jsem ji ta vybrečet, přece jen potřebuje být chvíli sama.

Měla jsem toho dost, ještě se kvůli nim rozčiluju. Nechápu to, oba se milují, tak proč se rozešli? Oba se trápí, jeden bez druhého nevydrží, tak v čem je ten problém?

*Z pohledu Viktorie*

Miley možná měla pravdu, ale co na tom. Už na tom nezáleží, už jsme každý někde jinde. Ještě chvíli jsem seděla na schodech a nakonec jsme vstala a šla za ostatníma, protože jsme měli vyrazit do arény.

Koncert jsem si ani neužila, protože jsem celou dobu myslela na Justina. Jen jsem doufala, že něco nepokazím. Po koncertě si šli všichni lehnout, protože byli hrozně utahaní, jen já jsem seděla na posteli a civěla na oblohu, která byla tak opuštěná jako já. Nesvítili zatím žádné hvězdy. Vstala jsem z postele a potichu jsem odešla z hotelu do klubu. 
Potřebovala jsem vypadnout a odreagovat se. A rázem jsem pochopila, proč Justin kdysi chodil pít a hulit do klubů.

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat