*Z pohledu Miley*
Další den jsme se šla podívat na Justina,jak přežil ten včerejšek s kluukama.
Když jsme zazvonila otevřel mi Justin.‘‘Co tady děláš?‘‘zeptal se a bylo vidět,že mě nečekal.Když jsme vešla do vily,byl tam nehorázný bordel. Všude po zemi drobky od jídla na stole a na gauči balení od pizzy.‘‘Uhm,co se tady stalo?‘‘zeptala jsem se se s smíchem.‘‘Co by se mělo stát,jen moje uklízečka má volno..‘‘řekl a usmál se.‘‘To mi chceš říct,že takovýhle bordel si tady stihnul udělat za jeden večer? Ach,jo jsi na tom hůř než jsme myslela…‘‘řekla jsem oddělala jsme krabici od pizzy pryč,abych si mohla sednout na gauč.‘‘Podívej,vím že to teď bude těžké dostat se přes ten rozchod se Selenou,ale nesmýšlíš dělat tohle..!!‘‘řekla jsem a Justin se sedl vedle mě.‘‘Dělat co?‘‘zeptal se nechápavě.‘‘Nevylízat z vily,být doma,neuklízet si,pít a brát drogy…Justine,tohle fakt ne!‘‘řekla jsem a Justin se jen zasmál.‘‘Ale já ani jedno nedělám! Uznávám,že už asi 2 den jsme nevylezl z baráku,ale to neznamená,že jsem tu jak zavřenej a odstřihnutej od reality. Dobře možná piju,ale nejsem žádnej alkoholik a že si párkrát něco vezmu ze mě taky nedělá feťáka! A vůbec je to můj život,moje starost a můj rozchod! Nepotřebuju, aby si mě tady hlídala,abych neudělal nějakou blbost.Nepotřebuju,aby si mě kontrovala,stejně tak Viktorie! Můžeš jí to vyřídit,jsem rád,že tu byla, ale nemusí mě litovat…‘‘řekl Justin naštvaně a já pochopila,že mám odejít a nechat ho samotného.Nechtěla jsem! Chtěla jsem mu pomoct,aby na to nemyslel,aby na to zapomněl,aby se netrápil,ale asi lepší bude nechat ho být ať si s tím poradí sám…
*Z pohledu Justina*
Když potom Miley odešla,měl jsme divný pocit,asi jsem mohl být mírnější,ale nepotřebuju chůvu!
Řekl jsme si,že potřebuju z vily vypadnout a jít zase mezi lidi! Zavolal jsem klukům, jestli někam večer nezajdem a oni souhlasili.
Mezitím jsme celé odpoledne psal novou písničku a svoji zlost a bolest jsem se snažil vložit do hudby.
*Z pohledu Viktorie*
Ráno jsme se probudila a nemohla jsem z hlavy vytřást vzpomínku na včerejší den s Alexem.
Byla neděl, takže jsme měla volný den, žádný trénink ani nic podobného , ale turné začíná už za necelých 14 dní.
Chtěla strávit i nějaký čas s mámou, protože od doby co má nového přítele Marka na mě vůbec nemá čas.
‘‘Mami, co říkáš na to,že bychom dneska spolu zašli do kina?‘‘zeptala jsem se,když jsem sešla dolů,když máma vařila oběd. Máma se na mě jen překvapeně podívala a řekla:‘‘Ty na mě máš čas jo?‘‘řekla a já měla divný výraz ve tváři.‘‘No,spíš,že ty jestli budeš mít čas na mě,od doby co máš toho přítele jsme spolu takhle nikde nebyli..‘‘řekla jsem a máma se zasmála.‘‘Ale zlatíčko,řekla bych spíš,že od doby co máš trénink na turné a co si chodila ven s Justinem,tak nemáš čas ty..‘‘řekla a já jen souhlasila.‘‘Vlastně,co se stalo s Justinem? Už spolu nejste v kontaktu? Že jsem vás spolu neviděla už asi 5 dní.‘‘zeptala se máma a mě rázem zmizel úsměv z tváře.‘‘No,věci se zkomplikovaly a mami,5 dní není zas tak dlouhá doba..‘‘řekla jsme s smíchem.‘‘No,já jen že dřív jste spolu byli skoro 3 dny vkuse,tak mě to jen zajímalo..‘‘řekla a vrátila se k vaření a já ji nic neodpověděla a vrátila jsem se nahoru do pokoje.
Došla jsme do pokoje a měla jsem 3 zmeškané hovory. Jeden byl od Alexe a 2 od Miley. Došlo mi, že Miley mi asi potřebovala něco důležitého říct, tak jsme ji zavolala jako první.
‘‘Miley..co si potřebovala?‘‘zeptala jsem se,když mi zvedla telefon.‘‘No,já jen jestli máš dneska čas? Potřebovala bych s tebou o něčem mluvit a taky bych ráda zašla zas nakupovat ..‘‘řekla Miley a já chtěla říct,že na 100%,ale pak mi došlo,že vlastně mám s mámou domluvené to kino na dnešek.‘‘Ahm..víš,moc ráda bych šla,ale po dlouhé době mám konečně čas na mámu a jdu s ní dneska do kina.‘‘řekla jsem.‘‘Ale však kino začíná v kolik v 7? Tak to do 7 čas máš..prosím,je to docela nutné jde o Justina,potřebuju s tebou o něm mluvit..‘‘řekla Miley a v tu chvíli jsme se lekla jestli se nestalo něco vážného.‘‘No,já to nějak zařídím a dám ti vědět..‘‘řekla jsme ji,protože jsme nevěděla jestli mi volal i Alex,kvůli tomu že by semnou chtěl být.Tak jsme se s Miley rozloučila a zavolala jsme Alexovi.
‘‘Alexi? Co si potřeboval?‘‘ ‚‘‘Víš,jen jsem chtěl vědět,jestli na mě budeš mít chvilku čas,dneska?‘‘řekl a nastalo to čeho jsme se bála,nevěděla jsme co dřív,jít s Miley na nákupy,jít s mámou do kina nebo s Alexem ven (na rande).‘‘Nějak to zařídím,tak sejdem se v 1?‘‘řekla jsem.
Když jsme s mámou snědla oběd,šla jsme se chystat a mezitím jsme napsala Miley,že o půl 3 se můžem sejít u nákupního střediska.
Když jsem se potom sešla s Alexem bylo to divné,celý ten čas co jsme spolu byli jsme se tolik nenasmály jako předtím,asi to bylo kvůli té puse.
Potom mě šel doprovodit k nákupnu,kde už čekala Miley,objala jsem ho a on mi dal zase pusu.Nějak jsme to nehrotila zvlášť před Miley a nechala jsem to být,však co? Byla to jen přátelská pusa.
‘‘Co to bylo?‘‘zeptala se mě se smíchem Miley,když jsme vcházeli dovnitř.‘‘Přátelská pusa,není v tom nic víc..‘‘řekla jsme s úsměvem.Šli jsme nákupním střediskem,nasmáli jsme se u zkoušení oblečení v kabinkách a Miley pořád vzdalovala to téma o kterém semnou chtěla mluvit.
Když jsme potom vyšli z nákupnu a bylo asi 5,šli jsme do parku a sedli si na lavičku.‘‘Teď už mi to řekni! Snažíš se tomu tématu vyhnout celý den,ale je to hlavní důvod proč si semnou chtěla mluvit,tak mluv‘‘řekla jsem a Miley začala mluvit…
ČTEŠ
HATE OR LOVE?
FanfictionNenávist nebo láska? Osud nebo náhoda? Příběh je o dívce (Viktorii) která žila obyčejný život, dokud nepotkala bývalou kamarádku -> Miley Cyrus.Viktorii se kompletně změní život. A co se stane, když Viktorie potká celebritu, kterou doslova nemůže vy...