27.část

1.5K 57 0
                                    

*Z pohledu Viktorie*

Šli jsme s Alexem teda na oběd, jak jsem mu slíbila. Máma to pochopila, protože stejně musela rychle do práce.

Když jsme se s Alexem najedli, doprovodil mě domů a nesměle se zeptal:‘‘Takže, jak to teď mezi námi je? Jsme zmatený,v jednu chvíli říkáš,že nechceš, abych ti ublížil,pak mě začneš líbat..‘‘ řekl smutně. Usmála jsem se na něj, ale sama jsem pořádně nevěděla, co chci. Teda věděla jsem to, ale rozum mi říkal jedno a srdce to druhý.‘‘Podívej se,já jsme říkala,že ti nechci ublížit,tím že za 10 dní odjíždím s Miley na turné…‘‘řekla jsem upřímně.‘‘A já ti řekl,že mě nezajímá, co bude,ale co je..takže tím pádem se vykašli na to co bude a užijme si dny , co nám zůstávají..‘‘řekl sladce a já jsem mu dala pusu.

Když jsem potom došla domů, nachystala jsem se na trénink a vyrazila jsem.

*Z pohledu Justina*

Když jsem dojel domů Jessica už byla pryč, nechala mi jen na stole lísteček:‘‘Promiň, že jsme se tak vypařila, ale mám focení pro jeden časopis,děkuju za včerejšek byl super a díky za ‘‘ubytování‘‘ a NEZAPOMEŇ, buď šťastnej. PS: Doufám, že ti to s tou holkou dopadlo dobře..Jessica .

Dočetl jsem lístek a napsal jsem Lil Twistovi ,jestli nechce přijít na pokec a na pivko, že mi není zrovna nejlíp.

Když Lil došel,seděl jsem na zemi u bazénu s kytarou a hrál jsme tu novou písničku, co jsem složil.‘‘To zní dobře,novej kousek?‘‘zeptal se Lil a sedl si ke mně.‘‘Jo,tak nějak mi psaní šlo samo..‘‘řekl jsem a zahrál jsem mu celou písničku.‘‘Páni…Nemám slov,docela dost emocí,to ty holky že?‘‘řekl Lil.‘‘No,jo co nadělám,ale nechci se trápit,chci si užívat,dokud mi nezačne turné,což jsou takové 2 měsíce…‘‘řekl jsem a Lil se zvedl.‘‘Tak pojď!...‘‘řekl a já na něj jen nechápavě zíral…

*Z pohledu Miley*

Když nám měl začít jeden z posledních tréninků, Viktorie došla na trénink a ve dveřích sál use rozloučila s Alexem a dali si pusu a mě došlo, že to znamená definitivní konec mezi ní a Justinem.

‘‘Čaute lidi, turné se blíží den co den a my už jsme připraveni! Za pár dní odletíme do N.Y a budeme to muset všechno nachystat v MSG(Madison Sguare Garden),což potrvá asi 3 dny. Tudíž odjíždíme v pátek (za 5 dní)…Takže holky, budeme muset začít balit‘‘řekla jsme se smíchem,když jsme je všechny přivítala na tréninku.

‘‘Jo a lidi kostýmy nám dorazí až zítra, takže máme pár dní na to zkusit si to s něma,ale to určitě zvládnem…‘‘dořekla nakonec Destiny(choreografka). Já jsem se podívala na mobil, který mi zrovna pípnul na znamení nové zprávy. Stálo v ní:‘‘Miley, MSG (Madison Sguare Garden) je totálně vyprodané, slavíš úspěch, bylo to vyprodáno během 40 minut. Jsem na tebe pyšný!‘‘ napsal mi můj táta.

‘‘Lidi! Je vyprodáno!‘‘zakřičela jsme radostí a všichni se začali radovat semnou. Začali jsme všichni tancovat, jak blázni a nemohl chybět twerk. Cítila jsem,že to turné bude vážně úžasné,ne jen kvůli písničkám,ale hlavně kvůli mým fanouškům a hlavně kvůli lidem se kterýma tam budu na podiu…

‘‘Hele, jak to máš vlastně s Alexem?‘‘zeptala jsem se Viktorie, když nám skončil trénink.‘‘No,rozhodla jsem se,že nemá cenu čekat na Justina nebo vůbec mrhat časem už jen přemýšlením nad ním,tak jsme s rozhodla že budu s klukem,který si zaslouží být šťastný…‘‘řekla Viktorie a já nevěřila tomu, co říká.‘‘A co se stalo? Byla si za tím Justinem, jak jsme tě poprosila? Protože nechápu , z čeho si usoudila,že je to mrhání času..‘‘zeptala jsem se nechápavě.‘‘Jo byla jsem tam,ale neotevřel mi on,ale nějaká holka,která měla na sobě jeho tílko,takže jsme usoudila,že už tu není cesta jak ho zachránit,protože to že už spí s děvkama..tak to už je ztracené…‘‘řekla Viki.‘‘To myslíš vážně?‘‘řekla jsem nevěřila jsme tomu,že by něco takovýho Justin udělal,teda věděla jsem že ho to bolelo,ale že by zašel až tak daleko tomu se mi nechtělo věřit…Rozloučila jsme s Viktorií a pořád jsem nad tím musela přemýšlet…

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat