22.část

1.7K 69 0
                                    

Když jsem byla nachystaná, vyrazila jsem k cukrárně.

Blížila jsem se k cukrárně, ale toho kluka jsme nikde neviděla. Zmateně jsem se rozhlížela kolem a potom jsme se podívala na mobil, kolik je hodin a jestli to náhodou nezrušil. Bylo přesně 14:05 a žádná SMSka. 

Ještě chvíli jsme tam čekala, ale pak jsme si řekla, že na něj čekat nebudu, že to nemá cenu. V tu chvíli když jsem chtěla odejít zamnou přišla servírka z cukrárny a předala mi nějaký lísteček,na kterém stálo:‘‘Ahoj,krásko…omlouvám se,nestihnul bych za tebou dojít k cukrárně,tak dojdi zamnou do parku,všechno pochopíš..‘‘když jsme to dočetla,nevěděla jsem,jestli se na něj mám vykašlat , a nebo do toho parku jít. Nakonec jsem si řekla, že nemám co ztratit, tak jsem šla do parku…

*Z pohledu Justina*

Ráno jsem vstal a napsal jsem Miley,jestli by semnou nezajela do Atlanty. Potřeboval jsem zase někam vypadnout a už mi chyběla Pattie a chtěl jsem ji vidět a věděl jsem, že se Sel bych jet nemohl, protože dneska má nějaké moc důležité interview.

Když jsem Miley vyzvedl, nasedla do auta a vyrazili jsme. Cestou jsme se nasmáli, povídali si o všem možném, až jsme narazili na téma, které jsem probírat nechtěl.‘‘A co Viktorie? Mluvili jste spolu od doby co…‘‘zeptala se Miley a já nevěděl, co jí mám říct.‘‘Miley..jsou to teprve asi 3 nebo 4 dny, ale jinak ne nemluvili a já myslím ,že to tak bude lepší, vem si ona teďkom bude mít kluka , toho z té cukrárny a já mám Selenu a je zřejmé ,že ani jako kamarádi bychom na sebe neměli čas…‘‘řekl jsem.‘‘Ale no tak. Oba dobře víme,že tě k Viktorii něco přitahuje..bylo to tak už od prvního dne kdy jste se seznámili,ale nechápu proč si to nechceš připustit a jseš pořád se Selenou,kterou pravděpodobně nemiluješ.‘‘řekla Miley a já jen mlčky řídil auto a přemýšlel jsem. Chvíli bylo ticho,ale potom jsme dorazili do Atlanty…

*Z pohledu Viktorie*

Když došla do parku uviděla jsem toho kluka,který zamnou přišel s růží v ruce a mě to připomnělo Justina a sklopila jsme hlavu.‘‘Copak,nelíbí se ti? Chceš víc než jen jednu růži?‘‘řekl a bylo na něm vidět,že by mi splnil všechno o co bych si řekla.‘‘Ne! Je užasná i ta jedna,děkuju moc..‘‘řekla jsem, pousmála jsem se,ale v hlavě jsme si promítala tu scénu s Justinem.

Šli jsme parkem,seděli na lavičce,užívali jsme si to,bylo krásné počasí,on mě pak vzal na zmrzlinu,povídali jsme si a já měla dobrý pocit,že tady pro mě někdo je,ale prostě celou tu dobu jsem myslela na Justina.

Když bylo půl páté řekla jsem mu,že musím na trénink a že jsme si to užila.Objala jsem ho a on mi pak dal pusu,což bylo od něj hrozně pěkné a milé,ale já v tu chvíli necítila žádnou chemii,jako u Justina.

*Z pohledu Justina*

Když jsme strávil nějaký čas s mámou,musel jsem Miley odvést,protože musela na trénink,rozloučil jsme se s mámou a vyrazili jsme zpátky do L.A.

Vyhodil jsme Miley,před tanečním studiem a jel jsem pro Selenu ke stadionu,když skončilo její interview.

Jeli jsme v autě a bylo tam hrozně trapné ticho,neměli jsme si o čem povídat.Zastavil jsme před Seleniných domem,(dneska vyjmečně nespala u mě,ale doma,protože je u nich doma,ten bratranec od TAylor co má rakovinu).

Auto bylo zaparkované a my jen tiše seděli uvnitř auta,až po chvíli jsme něco řekl:‘‘Tak,si to dneska užijte..ty,Taylor a ten její bratranec..‘‘řekla jsme a trochu jsem i žárlil.‘‘Uhm,jo užijem,snad…‘‘řekla a jen se usmála.,když chtěla Sel odejít z auta řekl jsme v rychlosti.‘‘Počkej..chci s tebou o něčem mluvit.‘‘ řekla jsem a Selena odpověděla.‘‘Ne,počkej já první..Justine,ty víš,že tě miluju a vždycky milovat budu,ale určitě sis všiml,že poslední dobou na sebe nemáme vůbec čas,skoro se nevidíme a když jsme s mojí rodinou skřípe to a často se i hádáme,kvůli paparazzi a všem těm fotkám co fotí,protože si už neříkáme všechno. Už prostě nemůžu! Je těžký vidět každý den na TT tweety všech tvých belieberek,jak mě nesnáší a nejradši by mě zabili a Justine..asi před týdnem na mě nějaké holky hodili zbytky svého jídla a já už prostě nemůžu‘‘řekla Selena se slzami v očích a mě slzy už stékali po tvářích.Chtěl jsme jí říct v podstatě to samé,ale bolelo to! Nehorázně moc!Jen jsme v autě potichu seděli a brečeli jsme. Nakonec Sel vystoupila z auta a řekla:‘‘Promiň 
Justine,sbohem..‘‘řekla se slzami,které ji stékali p tvářích jedna za druhou a já se jen díval jak odchází.Nečekal jsem,že to bude tak moc bolet,ale věděl jsem že to přijde..nezbývalo mi nic jiného než odjet domů.

Na TT jsme dal hned všem vědět co se stalo,aby byli všichni v obraze.Nebyl jsme naštvaný na Beliebers,kteří neměli Selenu rádi,ale bolelo mě to.Doufal jsme,že pochopí můj vztah s ní,ale teď je to vlastně jedno,kdyby to neukončila ona,tak bych to ukončil já…

*Z pohledu Viktorie*

Na tréninku to bylo stejné jako vždy. Makali jsme,nasmáli jsme se a po tréninku jsme všichni společně někam zašli. No turné začíná přibližně za měsíc,takže práce bylo docela dost.

Když jsme došla domů,unavená jak sviňa pustila jsme si televizi a koukala na zprávy,skoro jsem usínala,až když jsme uslyšela jméno:‘‘Justin Bieber‘‘ probrala jsem se a upřeně jsme se dívala na obrazovku.

‘‘A je to tady! Justin Bieber a Selena Gomez se rozešli.Týdenní spekulace o jejich vztahu byli rozdílné.Někdo říkal,že spolu zůstali a někdo říkal,že spolu ani nechodili,ale po týdenních spekulacích přišla odpověd. Justin na svém profil na Twiteru napsal před malou chvíli tento tweet:‘‘ You know, sometimes it's good to leave someone even if it hurts ... but you have to leave, because it is not like before‘‘ a tímhle nám dal zpěvák jasně najevo,že jeho vztah se Selenou Gomez,už nebyl,takový jako dřív..‘‘dořekla reportérka a já jen nechápavě zírala na obrazovku,v tu chvíli jsme neváhala,vstala jsme z postele a odešla jsme z domu…

*Z pohledu Justina*

Seděl jsme doma na gauči a zíral jsme do zdi,vyrušil mě ale zvonek.Šel jsme otevřít a se zaslzenými oči jsem se jen upřeně díval,kdo to přišel. Ve dveřích stála Viktorie..

HATE OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat