פרק 21

4.7K 257 6
                                    

״איך ציון מתקדם?״קיבלתי סמס מדניאל בזמן שהייתי בדיוק עפ ציון מחוץ לכיתה כדי לעבוד על אותיות באנגלית.
״בסדר גמור,הכל בסדר דניאל?״כיווצתי את עיניי שהבטתי בסמס ממנו,די מוזר שהוא שלח הודעה באמצע היום כשהוא יודע שציון נמצא איתי.
״את לא מבינה מה עשית לי אתמול...מת לראות אותך שוב״
קראתי בחיוך את ההודעה מדור,נושכת את שפתיי ומתלבטת מה לרשום לו,
״אז לך על זה״רשמתי חזרה,כי מה לעשות גם אני ציפיתי לראות אותו.
״לא יכול...אני עובד היום,אולי תבואי לבלות בילוי תמים לגמרי אצלנו במועדון?״הוא שלח גורם לי לחייך.
״זה לא יפריע לך לעבוד?״
״צודקת,אני אשתגע רק מלהסתכל עלייך.עדיף שלא״.
״אל תגזים״חייכתי.
״הכל בסדר...יש היום יום הולדת לציון ואנחנו חוגגים לו עפ כל המשפחה.אמא שלי אמרה שאם את לא מגיעה את מפוטרת״דניאל שלח לי גורם לחיוך שעל פניי להתרחב עוד יותר ממה שהיה,
״אמא שלך אוהבת אותי,אני לא אעז להתעסק איתה״שלחתי חזרה.
״אז תגיעי ב6 אלינו״הוא סימס וסיים בכך את השיחה.
לא יכלתי להתרכז בציון כשדור שלח לי סלפי שלו ללא חולצה מהמיטה,ורשם שהוא עייף כי כל הלילה חשב עליי,אז החלטתי לכבות האיטרנט ולהשתיק את הפלאפון כדי לחזור להתרכז כל כולי בעבודה עם ציון.

״הלו?״עניתי כשהשם עומר הופיע על צג המסך שלי.
״רדי למטה אני מתחת לבניין שלך״הוא אמר בקול קר ואדיש,
מי הוא חושב שהוא בכלל?שהוא מתקשר ופשוט מצווה עלי לרדת?
״מה זה?למה אתה חושב שאתה יכול להתקשר ככה ופשוט לצוות עליי לרדת?״לא הסתרתי את העצבים שבקול שלי.
״טוהר,אני לא פה בשביל זיוני מוח.תרדי למטה,אני חושב שיש לנו על מה לדבר״הוא המשיך בקול האדיש ומלא הבטחון שלו.
״אה אדון עומר חושב שיש לנו על מה לדבר...אז אם ככה אני בטוח ארד!אחרי השיחה האחרונה שלנו עומר הדבר היחידי שיש בנינו זה המון אבל המון מרחק,ובוא נשמור על זה ככה״עניתי בבת אחת,
״טוהר,תרדי כבר למטה כוסעמק!אין לי כח לוויכוחים האלה בפלאפון,תרדי כבר!באתי עד לפה בשביל לדבר איתך ולא לריב כמו ילד בן 18״הוא לא הצליח לשמור על הקול האדיש שלו והעומר שבו התפרץ.
״לך תזדיין עומר,תפסיק לחשוב שאתה יכול לשלוט בכל העולם״צרחתי אל הפלאפון.
״את מוכנה לרדת בבקשה?אני רק רוצה לסגור את זה פעם אחת ולתמיד,ויש עלייך דיבורים לא טובים...אני כל היום מקלל ורב עם אנשים בגללך,אז תרדי כבר״הוא כבר עבר לטון המתחנן.
נאנחתי מנתקת את הפלאפון,נועלת כפכפים ובועטת בכל מה שעמד בדרכי מהעצבים שהיו בגופי.
הוא חיכה שעון על המכונית שידיו משולבות וסיגריה מכובה בפיו,הוא העביר את מבטו על כל גופי,כאילו שאני ערומה,ואני בכלל לבשתי פיג׳מה מכוערת להחריד שאמא שלי קנתה לי אחרי הפרידה מעומר.
״מה קורה?״הוא הרים את סנטרו לכיווני והדליק את הסיגריה שהייתה בפיו.
״מה אתה רוצה עומר?״שאלתי ישירות מנסה לאפק את כל הרגשות שהרגשתי כשראיתי אותו ככה.
״תגידי לי,מה עובר עלייך טוהר?״הוא שאל מביט בתוך עיניי בקול רועד,גורם לי להתפלא ולבלוע רוק.
״מה עובר עליי?״
״מה עובר עלייך,את מתמזמזת עם דור ג׳יבלי במועדון מול החברים שלי?מה קורה לך?
את שום דבר ממה שאני מכיר״הוא אמר,גורם לי לצחקק.
״אתה לא מכיר אותי,כי אתה בנית לעצמך את הדמות שלי והחלטת שזו מי שאני אהיה״סיננתי,מרגישה את הרעידות בכל גופי.
״אל תזייני לי במוח טוהר,אני יודע מי את טוב מאוד. מה את מנסה להראות?שהתגברת עליי?
זה לא נראה טוב,כולם מדברים עלייך,ואומרים לי ׳האקסית שלך נהייתה שרלילה׳,אני מבטיח לך שרבתי מכות כבר עם 3 חבר׳ה שפתחו את הפה עלייך לידי״הוא פלט הכל בבת אחת,גורם לעיניים שלי להבריק ולדמעות לדחוק אותי לתת להן לצאת,לא משנה כמה חזקה אני אהיה הוא תמיד יצליח לגרום לי לבכות.
״על הזין שלי אתה,וכל מי שמדבר עליי.
כן,התמזמזתי עם דור ג׳יבלי,ונחש מה?אנחנו יוצאים עכשיו. והוא מדהים,אני באמת לא מבינה איך ליאנה העדיפה אותך על פניו״עקצתי אותו מרגישה דמעה זולגת על לחיי,
״אז למה את בוכה עכשיו אם הכל כל כך על הזין שלך?״הוא כמעט לחש מתקרב אליי,
היה בו משהו מוזר,הוא לא ניסה לחייך ולשדר שהכל מעולה איתו,הוא לא ניסה להתעצבן,הוא הביט בי כאילו אני באמת מעניינת אותו וכאילו אני מכאיבה לו וכאילו הוא גם כואב את כאבי.
״אני לא יודעת,זה פאק של הגוף שלי בכל פעם שאתה מופיע מולי״סיננתי מנגבת בזריזות את הדמעה.
״טוהר...״הוא התקרב אליי מניח את זרעותיו על מותניי ואת שפתיו על צווארי,
״תתרחק ממני עומר״לחשתי מייבבת חלושות,
הוא הוריד את ידיו מגופי ממשיך להביט בי.
״אני לא יכול לראות אותך בוכה...את יודעת את זה.
אני לא מצפה שתמשיכי לבכות עליי,אבל דור ג׳יבלי?״הוא הביט בי כשעיניו מצטמצמות.
״אתה מדבר כאילו אתה זה שהיה מאוהב במישהי והוא לקח לך אותה״סיננתי.
״הוא עושה את זה ממש עכשיו״הוא אמר וכיבה את הסיגריה שלו בעזרת רגלו.
״אתה לא מאוהב בי עומר,אתה אהבת את זה שאני שייכת רק לך.״אמרתי.
״תפסיקי עם זה כבר!אני אהבתי אותך יותר מכל דבר אחר בעולם״הוא כמעט צעק,לוכד מבט של אחת מהשכנות שבדיוק נכנסו אל הבניין.
״אתה עם ליאנה עכשיו?״הבטתי בו.
״כן...טוהר,אנחנו...״הוא הביט לצדדים ונאנח גורם לי ללכוד את מבטו ולהתחיל לרעוד כשהבנתי לאן הוא חותר,הרגשתי איך הגוף שלי עומד להתמוטט.
״אתם מתחתנים?״לחשתי בקול כמעט רועד.
״כן״הוא נשך את שפתו.
״אז מה אתה בא לזיין לי את המוח?״צרחתי ״אני שונאת אותך!!!!!!!!!״ והתחלתי להכות את חזהו באגרופיי גורמת לו להביט בי בהלם,
״אתה חתיכת בן זונה עומר!!!תמיד היית!!!!!!!!!!״המשכתי לצרוח מתקשה להשתלט על ההתנהגות שלי ועל הבכי שלי.
עומר רק שתק ואחז בידיי עוצר אותי מלהמשיך להכות אותו ואז חיבק אותי חזק כמעט ומרים אותי.
״ששש...טוהר אני תמיד יאהב אותך,את תמיד תייהי החיים שלי.
אבל אני הבנתי אחרי הפעם האחרונה שדיברנו שאני פשוט רק אפגע בך,ושאני לא מסוגל להיות איתך כי אני רק שובר אותך לחתיכות.
לא רציתי שתשמעי את זה מאחרים אז באתי לפה,ואני שונא את הבן זונה הזה על שהוא איתך,ואם אני אגלה שהוא עושה את זה כדי להכאיב לי אני מבטיח לך שאני אשבור לו עצם אחרי עצם.״הוא לחש הכל לתוך אוזניי שהוא ממשיך לעטוף את גופי.
״אתה חתיכת בן זונה עומר,לך תזדיין״לחשתי למרות שהמילים שלו חדרו לליבי,ואהבתי אותו על כל מה שאמר.
לא הייתי מוכנה להראות לו את זה,אז קיללתי אותו כשאני מנסה להרגיע את הרעידות והבכי שלי.
לא רציתי להתנתק מהחיבוק החזק שלו שעטף את כל גופי,גורם לי לרצות לישון איתו כמו שהיינו ישנים עד לפני כמה חודשים.
זה היה חיבוק כואב,כשאתה עושה משהו שאתה יודע שהוא כיף רק לאותו הרגע אבל אחרי זה אתה תשלם הרבה חרא עליו.
אבל לבסוף הצלחתי להתגבר על הגוף שלי,ודחקתי את גופו ממני,מביטה בו במבט נוטף שנאה וכאב ואכזבה.
״שיהיה לכם בהצלחה עומר,
אני מאחלת לה שלא תפגע בה לעולם כמו בפגעת בי״לחשתי כמעט מרגישה חוסר ביכולת לאזן את הקול שלי,ואז הסתובבתי למרות חולשת הגוף וצעדתי במהירות בחזרה אל הבניין.
נכנסתי אל הבית טורקת את הדלת ולאט לאט נמרחת על הרצפה כשהבכי חוזר לתקוף אותי,
הפלאפון שלי לא הפסיק לצלצל,גורם לי לקלל את כל העולם,
הבטתי על הצג והשם ״דניאל״הופיע.
״מה דניאל???״כמעט צרחתי אל תוך הפלאפון.
״טוהר...הכל בסדר?״הוא שאל בחצי בהלה חצי בלבול.
״כן,אתה צריך משהו דחוף?״שיקרתי והקול הרועד שלי הסגיר אותי.
״את משקרת לי,מה קרה?״הוא שאל.
״דניאל...לא קרה כלום.אתה צריך משהו?״
״תסמסי לי מיד את הכתובת שלך״
״דניאל...״
״טוהר,אל תזייני במוח״הוא קילל וידעתי שהוא מתחיל להתעצבן ״תסמסי לי עכשיו!״.
הוא ניתק את הפלאפון גורם לי להאנח,כאילו שזה מה חסר לי עכשיו.
____________________________
אז לא אמרתי,אבל אני חולה כבר שבוע בבית,ולכן היה לי זמן וגם השראה כדי לכתוב לכן ב-.
עומר חזר לסיפור,והפרק מלא בדרמה...

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now