פרק 34

4.7K 263 22
                                    

״שמעתי על ההצעת נישואין״
״מזל טוב״
״מה קורה איתך???״
״היום יוצאים לחגוג????״
בין כל העומס הנפשי שהספקתי לחוות בשבוע אחד,הפלאפון הוצף בהודעות מחברות וסתם אנשים חטטנים.
ואני הרגשתי בכל יום איך אספקת האוויר שלי מתחילה להגמר אט אט,והלב? הלב כבר מזמן נשבר לרסיסים, המילים של דניאל היו רק הקצה של זה,של הסוף ללב שלי.
מצד אחד סיננתי את דור במשך כל השבוע,מצד שני דניאל סינן אותי.
ידעתי שזה אבוד,הוא מחק אותי,מחק אותי מהאנשים שכלולים ברשימת האמון שלו,שהיא מימלא רשימה מצומצמת.
איבדתי את מה שכל כך קשה להשיג,וזו האמונה של דניאל בך.
שאתה אוהב אותו כי אתה פשוט אוהב אותו,לא כי אתה מרחם עליו.
איבדתי את היכולת להביא אותו למצב שבו הוא מביע אהבה וחום.
איבדתי אותו.

״מה קורה איתך?״דנה נכנסה לחדרי ואחריה השתרכו ליאור ולינוי בשתיקה,ראיתי כמה מובכות הן מהמראה של החדר שלי ומהצעקות של אמא שלי,שאומרת שאני לא מגיבה כבר שבוע וסגורה בחדרה.
״שמעתי על ההצעה...איזה יופי״לינוי מלמלה בטון לא משכנע.
״זה לא קצת מוקדם?״ליאור התפרצה לפתע,בכנות שדי מתאימה לדנה ולא לה,גורמת לשקט לשרור בחדר ואז לכחכוחי גרון.
״זה מוקדם״הוצאתי מפי בקושי,
״זה מוקדם מאוד״הקול שלי רעד שוב מסגיר את הבכי שכנראה יבוא,
״זה מוקדם,וזה לא מה שרציתי. הוא ידע שאני הולכת להפרד ממנו,הוא ידע והוא היה אגואיסט וחשב רק על עצמו אז היה לו נוח לשלוף את הטבעת״.
״בן זונה...״
״כוסאמאמאמאשל-״
״בגדתי בו״קטעתי את שטף המילים שלהן,ושוב שתיקה שררה בחדר.
״מה זאת אומרת?״הן כיווצו את הגבות,
״עם מי?״.
״עם דניאל,אח של ציון החניך שלי״הרמתי את מבטי אליהן.
״האתיופי?״דנה שאלה במבט מבולבל.
״כן״עניתי,
״ביום הולדת שלו התנשקתי איתו,וזה היה הדבר הכי מלא ברגשות שהרגשתי עד עכשיו,הרגשתי כל כך הרבה כמו שלא הרגשתי המון זמן״.
״כמה זמן כבר זה נמשך בניכם?״ליאור התיישבה על ידי.
״לא היה עד אז שום מגע,לא ידעתי שאני מרגישה אליו משהו.
או שידעתי והכחשתי״הודתי.
״ומה עכשיו?״לינוי שאלה והביטה בי בדאגה.
״עכשיו איבדתי אותו״הדמעות הציפו את עיניי ״איך היית מרגישה עם הבן אדם שהיית אוהבת היה מקבל הצעת נישואין?״פלטתי והבכי שלי השתנק מתוכי,פרקתי את הכל מולן והן רק הביטו בי בזעזוע ושתיקה,אחת מחבקת ואחת מחפשת טישו בכל החדר,השלישית קפואה במקומה.
״היי״ליאור הרימה את פניי תופסת אותן,
״זה לא מאוחר מדי טוהר,את פשוט צריכה לעשות את מה שהלב שלך מרגיש״.
״את באמת חושבת שאמא שלה גם תסכים עם זה?״דנה התערבה,
״נו באמת,בחור חתיך עם כסף ונכסים הציע לבת שלה נישואים,פאקינג אחרי עומר האדיוט!
נראה לך שאמא שלה תגיד לה-׳לכי עם הלב שלך ותצאי עם בחור אתיופי מתוסבך שהוא גם אח של החניך שלך׳״.
״דנה אולי תסתמי?״ליאור צעקה.
״אבל היא צודקת...״מלמלתי בין הבכי הילדותי שלי,
״הם לא יקבלו את זה,הם מימלא שונאים את כל מי שיצאתי איתו.
הם גם לא יאהבו את דניאל.
דור היחיד שכבש אותם״מלמלתי.
״אז מה?את לא תתחתני עם מי שההורים שלך אוהבים,את תתחתני עם מי שאת אוהבת טוהר!״לינוי התפרצה.
״כן,זה לא משנה גם אם זה יהיה נגד כל העולם טוהר,את כבר רגילה להיות קצת אחרת״ליאור נגבה את הדמעות מפניי.

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now