עונה 2-פרק 16

4.3K 261 25
                                    

מסיבת יום ההולדת של דנה הייתה מוגזמת ומוקצנת בדיוק כמוהה,אורות זוהרים מתוך בלונים לבנים היו מפוזרים בכל הגינה העצומה של ביתה.
בתוך הבריכה היו גלגלים ומזרוני ים לבנים,וברחבת הריקודים שארגנה היו מפוזרות תמונות שלה בכל מיני פרצופים משוגעים.
בפינת הגינה הייתה עמדת פליסטשיין שאליה כמובן נשאב דניאל כמו ילד בחנות ממתקים.
למסיבה היו מוזמנים אמיר ובנצ׳י שאיחרו,וליאור ולינוי שכמובן לא הרפו מהבר ושתו עוד ועוד.
דנה הייתה עסוקה בלהצטלם כדי שתוכל להעלות אל אחת מהרשתות החברתיות את התמונה המושלמת.
ואני?
אני עמדתי לבדי ושיחקתי בכוסית הוודקה שלי עם הקשית,בהיתי בדמויות הרבות שהסתובבו בגינה שבבית הענק של דנה,בגינה שנהגנו להשתטות בה לבדנו-ליאור,לינוי,דנה ואני.
נזכרתי בחיוך בחוויות שלנו כנערות גונבות מהמשרד הביתי של אבא של דנה בקבוק קוניאק איכותי,שותות אותו ומרגישות ילדות גדולות.

״מה קורה איתך?את לא רוקדת?״לינוי התקרבה אליי בחיוך,היא הניחה את כף ידה על כתפי.

״אני אצטרף עוד מעט,כשהאלכוהול יעלה קצת לראש״אמרתי בחיוך מנשקת אותה נשיקה ארוכה על הלחי.

״הכל בסדר אתכם?״היא הצביעה בראשה אל דניאל שהיה עסוק בלצרוח כשהוא משחק בפלסטיישן.

״אני מניחה״אמרתי בחיוך,
״אלאמש מצליחה לערער קצת את הסירה״התוודתי שניה לאחר,לא יכלתי לשתוק כשאחת מהן הסתכלה עליי בעיניים וזיהתה שמשהו לא בסדר.

״אלאמש יכולה להזדיין״דנה הופיעה פתאום מאחורינו,היא הייתה הרבה יותר גבוה מאיתנו מהסיבה שהיא נעלה עקבים מוגזמים,לבושה באוברול שחור וצמוד וזר פרחים לבן לראשה.
היא בלטה בין כולנו בשל העובדה שכולנו לבשנו לבן כפי שציוותה בהזמנה,וכנראה שזאת הייתה הסיבה.

״את פצצה אחותי״הבטתי בה בנשיכת שפתיים.

״אני יודעת!סוף סוף הגשמתי חלום ואף צ׳חלה במסיבה לא תהיה יותר יפה ממני!״היא צעקה בהתלהבות גורמת לי לצחקק,
״ובנוגע לטיפשה ההיא,תשחררי טוהר ותני לה פייט,ממתי את פרייארית כל כך?״.

היא אפילו לא נתנה לי לענות כשהיא קיפצה אל עבר בני הדודים החתיכים שלה שהפתיעו אותה והגיעו מהדרום במיוחד בשבילה.

״היא צודקת״לינוי אחזה בכף ידי מזכירה לי שהיא עמדה כל הזמן הזה לידי,
״אסור לך לתת לה את הסיפוק הזה,אל תאבדי ביטחון לידה בגלל שהיא אתיופית כמוהו.כל עוד זה לא מפריע לו זה לא אמור להפריע לך.״

״כן״נשמתי לרווחה ״כשאתן אומרות את זה פתאום זה נשמע כל כך נכון וקל״.

״כי זה פשוט כזה״לינוי צבטה את לחיי בחיוך ונטשה אותי לטובת רחבת הריקודים שהייתה מפוצצת כיאה לבחורה כמו דנה שיודעת איך לגרום לכולם לרקוד ולהשתגע.

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now