פרק 30

4.6K 276 20
                                    

אני יודעת שיש כאלה שלא שומעות את השירים שאני מצמידה,הפעם אני באמת מכריחה אתכן! תהנו אהובות❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
_______________________________

״אני לא מבין עדין מה הוא בשבילך?״דור שאל כשהביט תוך כדי במראת הרכב הצדדית תוך כדי סיבוב ההגה.
״הוא האח של החניך שלי,ציון״אמרתי ונטלתי מסטיק מקופסאת המסטיק שהתנדנדה במגירת האוטו.
״וזה מה שמצדיק את זה שאנחנו הולכים ליום הולדת שלו,ואת זה שקנית לו מתנה?״דור שאל.
״אנחנו חברים טובים״מלמלתי בביישנות,נזכרת איך גיליתי שלדניאל יש רגשות כלפיי,בזכות המילים האלה.
״רק חברים טובים?״דור שאל בקריצה ושעשוע,מה שלא ממש שעשוע אותי וגרם לליבי להלום בחוזקה,
ידעתי כמה טיפשית אני כנראה,ידעתי שדור לא חושב ולא יודע כלום,אבל לא הצלחתי להרגיע את גלי החום שהחלו להכות את גופי.
מה גם שההתרגשות מכך שאראה את דניאל סוף סוף שבוע אחרי החזרה שלו מאתיופיה,חודש וקצת.
מכך שאראה אותו חוגג את יום ההולדת שלו.
״אתה קנאי דור?״כיווצתי את עיניי.
״האמת היא?לא ממש...״הוא משך בכתפיו גורם לי להאנח אנחת רווחה,
״אף פעם לא התעצבנתי שחברות שלי נפגשו עם ידידים,תמיד סמכתי עליהם.״
״יפה לך״
״כן...אולי זו היתה טעות כי אחת מהם דאגה לבגוד בי עם 2 בנים״הוא אמר בטון טבעי לחלוטין,גורם לי כמעט לירוק את המסטיק שלעסתי בגסות.
״מה?״הרגשתי את לחיי מאדימות.
״אני צוחק,יש מישהי שמסוגלת לבגוד בעיניים האלה?״הוא הצביע עם אמתו על עיניו המדהימות,ואז קרץ גורם לי להרגיש סערת רגשות ובלבול בפנים.

צעדתי צעדים איטיים אל הלופט המושכר ששכר דניאל,מוסיקה שחורה נשמעה מבפנים ובנות לבושות בעקבים ושמלות יפות היו עסוקות להצטלם בכניסה ללופט,אני הבטתי בעצמי לבושה בג׳ינס צמוד במיוחד וגבוה במיוחד וחולצת גולף לבנה שצמודה לגופי,הרגשתי שאני אהיה פתטית כל כך אם אלבש שמלה,ופתאום הבנתי שהמסיבת יום הולדת של דניאל היא לא קטנה ואינטימית,ולכן זה היה טיפשי מצידי לחשוב כך.
דור התהלך מאחורי באיטיות,ואני הרגשתי את כל הגוף שלי רועד ספק מהקור ספק מההתרגשות.
כשהעזתי להכנס סוף סוף מצאתי חלל ענק וחשוך מפוצץ באנשים שרוקדים מכל הלב,דור מיד אחז בכף ידי ונצמד לגופי,ואני לא ידעתי לאן ללכת,הרי אני לא באמת מכירה אף אחד חוץ מאת דניאל שכנראה די נמצא איפה שהוא במרכז הרחבה המלאה.
את מי שכן זיהיתי היתה הבחורה היפה שהופיעה במסיבה ורקדה צמוד לדניאל,שהופיעה גם בתמונה בחדר של דניאל,
תהיתי מה היא בשבילו,אקסית מפורסמת?
היא היתה נראת מדהים,לבושה בשמלה צמודה וקצרצרה בצבע ניוד,שיערה היה קלוע לצמות ארוכות ארוכות שקצוותיהן צבועות בבלונד ומעוטרות בחרוזים שקופים,על ראשה היה מונח זר לבן שגרם לי לתהות אם גם לה יש יום הולדת,
היא רקדה גב אל גב עם חברתה כשהם יורדות עד לרצפה עם גופן ועולות,לוכדות מבטים של הסובבים אבל צוחקות כאילו שרק הן בחדר.
בלעתי רוק מרגישה שאני הולכת להיות מאוד מאוד חריגה כאן,מה גם שאני ודור היינו הלבנים היחידים בחדר.
״אנחנו הלבנים היחידים פה...״דור צרח אל אוזניי במטרה להתגבר על המוסיקה החזקה.
״אולי עכשיו נבין מה הם מרגישים״צרחתי בחצי חיוך מנסה לשבור לעצמי את הקרח שהרגשתי באותו הרגע.
״אולי״דור צרח חזרה וצחקק.
הוא נגש אל שולחן ארוך שהיה עמוס במשקאות חריפים גורם לי למשוך אותו בחולצתו,
״מה אתה חושב שאתה עושה?אתה נוהג״צרחתי.
״בסדר,תנהגי את...״הוא הביט בי בעיניי עגל מתחננות.
״בסדר״נאנחתי מגלגלת את עיניי,מימלא לא הייתה לי שום כוונה להשתכר,הייתי כל כולי מכוונת להיות מרוכזת ולהראות אדישה לדניאל שאליו הרגשתי געגועים עזים.
עדיין לא מצאתי אותו בעיניי,ואולי גם די פחדתי.
״חברים״שמענו לפתע קול שבקע מהרמקולים החזקים,
״אנחנו רוצים לעצור לרגע את המוסיקה ולאחל לחבר שלנו,ללב שלנו,לכל העולם שלנו,מזל טוב!
דניאל אנחנו אוהבים אותך״החבר שלו צרח אל המקרופון ושאר החוגגים שאגו בקריאות עידוד ומחיאות כפיים,
״עכשיו שימו לנו שיר באמהרית שכל העולים פה ישתחררו!״הוא צעק אל המקרופון וצחוקים מתגלגלים נשמעו מכל עבר.

שיר באמהרית התחיל להתנגן,צעקות התלהבות נשמעו מהרחבה,ונוצר מעין מעגל ענק של הרוקדים שמחאו כפיים,לפתע זיהיתי דמות לבושה במכופתרת לבנה שסגורה עד הכפתור האחרון מזיזה את כתפיה במהירות.
זה היה דניאל,
לבוש בג׳ינס שחור עם קרעים וחולצה מכופתרת,
הוא הניע את כתפיו במהירות כיאה לריקוד האתיופי המסורתי,לוכד שריקות ומחיאות כפיים,הבטתי בו מחייכת ומתמוגגת ממנו.
החיוך שלו לא נע לרגע מפניו,העיניים שלו הקרינו אושר כמו שמעולם לא ראיתי בהם,כולם הביטו בו באהבה.
לפתע הצטרפה דמות נשית למעגל,זו הבחורה שתמיד מופיעה,היפהפיה,היא הניעה את כתפיה כמוהו,והוא עבר למחוא לה כפיים כשהיא ממשיכה לרקוד וכולם מצלמים אותם.
לא יכלתי להוריד את עיניי מהם,הם נראו כל כך יפים ביחד,הם נראו קורנים.
לבסוף החלו להצטרף עוד ועוד למעגל,ואני השתחררתי מהבהייה שלי מצטרפת אל דור שלעס גומי ולגם מכוס הוודקה שלו כשהוא תוך כדי מקליד בסמרטפון שלו.
״אני רואה שאתה נהנה״חייכתי אליו.
״כל עוד את נהנת אני נהנה״הוא קרץ אלי ולגם עוד שלוק.
״טוהר!״שמעתי לפתע,זו הייתה בנצ׳י,הבת דודה של דניאל שפגשתי ביום ההולדת של ציוו.
״בנצ׳י,מה שלומך?״חייכתי אליה.
״בסדר,הייתי חייבת לראות מי שני הנצ׳ים היחידים במסיבה הזאת״היא חייכה והעבירה את מבטה אל דור,
״ומי זה הממתק הזה?״היא הצביעה בעינייה אל דור ששלח לה נשיקה הומוריסיטית גורם לה לגחך.
״זה דור,הבן זוג שלי״אמרתי בנבוכות.
היא הרימה גבות,מביטה בו ואז בי,ואז משכה אותי בזרעותי קצת רחוק מדור.
״הוא חתיך...״היא אמרה באיטיות,
״כן...״סיננתי מביטה בו כמוהה.
״אבל האמת שהייתי בטוחה שאת ודניאל זה רק עניין של זמן״היא אמרה גורמת לי למחוק את חיוכי,
״ואיך תמיד שמדברים על החמור הוא מגיע!״היא צעקה וסובבה את ראשה אל מאחורי גבי,
אני הרגשתי איך ליבי כמעט יוצא ממקומו כי הבנתי שכנראה דניאל עומד מאחוריי.
״היי טוהר...״שמעתי,וכשהסתובבתי הוא הביט בי בחצי חיוך,גורם לי להאדים עוד יותר ממה שכבר הייתי.
ומבטו לא הפסיק לבחון את כל גופי,כשהחיוך לא נמחק מפניו.
״היי דניאל״רעדתי בקולי מסיטה את שיערי לאחור,תוהה מה לעזעזל קורה לי בזמן האחרון.

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now