״את מוכנה להגיד לי מה הסיפור שלך?״הוא נכנס אל חדרי בהתפרצות,עברה חצי שעה מהסמס שלו,חצי שעה מההתעלמות שלי,חצי שעה שניסיתי להרפות את כל גופי בעזרת המנגינות השקטות אבל זה לא עזר.
קמתי מהמיטה ונעמדתי מולו,
״מה הסיפור שלי?״הבטתי בו בהרמת גבה,
״מה הסיפור שלך?אתה שולח לי סמס עם המילה ׳מרוצה׳,באמת דניאל?״.״כן טוהר,באמת.
נשבר לי הזין מהסיפור הזה איתה,אין לי מה לעשות.אני קרוע בין שניכן ולאן שאני לא הולך אני פוגע באחת ממכן.
יש לה מישהו טוהר,היא לא מאוהבת בי כל כך כמו שאת טוענת.״״כמו שאני טוענת?״צעקה נפלטה מפי,הרגשתי את דמי בוער ומבעבע בתוך גופי,ממש כמו בימים עם עומר.
״כן את תמיד מציירת את המצב כאילו שהיא מאוהבת בי בסתר״הוא אמר באדישות בלתי נסבלת.
״אתה עיוור או חירש?״צרחתי,
״אתה באמת פספסת כל השנים האלה את המבטים שלה?אתה באמת לא שם לב לכמה שהיא שונאת אותי כי אני בסך הכל הפאקינג חברה שלך?אתה באמת לא מבין?״.״תרגעי״הוא פלט והעביר את ידיו על פניו כמו מישהו שמיואש ממני,דבר שעשה את הפעולה ההפוכה,כי ממש ממש לא נרגעתי.
״לא רוצה להרגע דניאל!לי נשבר הזין!לי נשבר! אני לא מוכנה להרגיש יותר אשמה בזה שהחברה העלק הכי טובה שלך מאוהבת בך ואתה לא מוכן להודות בזה.
אני לא מוכנה יותר להיות מקל בגלגלים שלכם״אמרתי את הקול וקולי נעשה לצרוד מהצעקות הבלתי פוסקות.״את מוכנה להפסיק לנפח את הדברים טוהר?״הוא הביט בי ועיניו התכווצו,הוא כנראה לא הבין את מה שאני מנסה להגיד ואני בתמורה מצאתי את עצמי נאבדת בתוך עצמי.
״אתה לא מבין דניאל הא?אתה לא מבין את מה שאני אומרת לך?״שאלתי בטון כמעט בלתי נשמע.
״אני מבין,ואני מבין שזה יעבור לך תוך כמה שעות.
את זאת שצריכה להבין שבינתיים מי שסובל מכל המצב הזה הוא אני.״הוא אמר.״ליבי ליבי על דניאל שנמצא בין שתי בנות שאוהבות אותו ולא מוכן להכריע כי הוא לא אמיץ מספיק ללכת אחרי הלב שלו עד הסוף.״פלטתי את הכל,הייתי די המומה מעצמי,מעולם לא דיברתי ככה לדניאל.
הוא נראה המום כמוני כשהוא שתק למשך כמה דקות,הוא לא הביט בי,עיניו היו נעולות על הרצפה.
הוא הוציא מכיסו משהו ואז זרק אותו על שולחן הכתיבה שלי.״מה זה?״הבטתי בקופסה שנראת כמו קופסה של כדור כלשהו.
״זה גלולות של היום שאחרי,בנצ׳י הביאה לך״הוא אמר והפנה את גבו אל דלת היציאה שלי.
״אתה הולך?״הבטתי בו בהרמת גבה.
״אין לי כח לזה יותר טוהר,באמת״הוא פתח את הדלת ולא הסתובב לרגע להביט בי.
YOU ARE READING
קצת אחרת (סיפור גמור)
Romanceאת יודעת,חשבתי שאת שונה,קצת אחרת״הוא אמר ״מסתבר שאת כמו כולם,מלאה במילים יפות ואג׳נדות,אבל כשזה מגיע למעשים,את פחדנית. את יודעת שאני הרבה יותר ממנו,ואת בכל זאת בוחרת בו, כי הוא הקל,הוא הרגיל. לכי לעזעזל טוהר,אני הייתי נאיבי מדי וטיפש מדי כדי לחשוב...