״את חושבת שאת מוכנה?״היא הביטה בי בחיוך מבעד לעיניה הכחולות.
״להיות כלה?״הבטתי בה כשהרגשתי את כפות ידיי רועדות,והיא הביטה בי במבט בתולי כשל ילד קטן בחנות ממתקים והנהנה לאישור.
״אני לא יודעת לינוי,אני רק יודעת שאני מוכנה לתת לו את כל החיים שלי״משכתי בכתפיי,והיא בתמורה ניגבה דמעה שזלגה מעיניה.
״שוב פעם את בוכה?! די תרגעי כבר,טוהר אפילו לא בכתה פעם אחת!והיא זאת שמתחתנת היום!״דנה התפרצה אל תוך השיחה שלנו וגרמה לי כמו תמיד לצחקק.
ישבתי על כיסא בר גבוהה לבושה בחלוק לבן,כשכולם מסביבי בוהים בי,הספרית התעסקה במשך שעות עם הראסטות שלי כשהיא מתעקשת שלא אסתכל,המאפרת היתה מרוכזת בעבודה,ואני רק חשבתי על הרגע שאראה אותו מתחת לחופה.
דלת הדירה שלנו נפתחה בחוזקה,ואני מיד הבטתי בכניסה אל הדמות שנכנסה,היא צעדה ברגליה הארוכות בסערה אל תוך הדירה,כשהיא צווחת וקופצת בהתרגשות.״אני לא מאמינה!אתם מגשימים לי חלום!אתם סוף סוף מתחתנים,עשיתם לי את המוות״בנצ׳י צורחת.
כולם מגחכים לנוכחות הבחורה היפהפיה והרעשנית שקשה לפספס,ואני רק שולחת את זרעותיי אליה במטרה לחבק אותה חזק חזק.
אין לי מילים לתאר את החלק שתפסה בחיי,כל הפעמים שהיא נאלצה לסבול את הדרמות,היא זאת שחזתה את הקשר שלנו,היא זאת שגרמה לי להבין שיש לי רגשות אל דניאל.״תגידי בנצ׳י״פציתי את פי לאחר התלבטות,
״מה...מה שלום אלאמש?״.היא שתקה לרגע מורידה את ראשה ומתעסקת בשולי הסריג העבה שלבשה.
״קשה לה,זו סוג של אהבה נכזבת בשבילה טוהר.״היא מרימה את פניה אליי ומזהה את תווי פניי שנהפכים לנוקשים,
״אבל זו תמיד הייתה אהבה נכזבת בשבילה טוהר,הוא מעולם לא רצה אותה באותו האופן שרצתה אותו״היא מוסיפה על מנת להשקיע את המצפון שלי,מה שלא בדיוק מועיל.״מה איתך,אמא שלך דיברה איתך היום?״היא שואלת.
״היא לא הפסיקה להתקשר,היא הייתה גם בבוקר בדירה לפני שהתחלתי להתכונן והביאה לי זר,היא לא מבינה שכלום לא יעזור מלבד העובדה שהיא פשוט תתנצל ותקבל את דניאל.״אמרתי.
״יהיה בסדר,העיקר שאתם שלמים עם זה טוהר״בנצ׳י אמרה,היא סקרה את דמותי אף על פי שאני עדיין לא קיבלתי מראה כדי לראות כיצד זה מתקדם.
הדבר היחידי שעסקתי בו הוא שלא אקיא באמצע החופה,דניאל עוד לא יודע את הסוד הקטנטן שלנו,לא רציתי להוסיף לו לחץ מיותר לחתונה.
אבל התקשתי שלהפסיק ללטף את הבטן שלי,התקשתי שלא לדמיין את הילד או הילדה שיגדל לנו.
האם הוא יהיה בלונדיני כמוני בעל עור גוון כהה?או שמא הוא ירש את התלתלים הקטנטנים והשחורים של דניאל שתמיד מקוצצים.
השתעשעתי לרגע מהמחשבה של ילד קטן עם עיניים כחולות ועור בעל גוון כהה.
YOU ARE READING
קצת אחרת (סיפור גמור)
Romanceאת יודעת,חשבתי שאת שונה,קצת אחרת״הוא אמר ״מסתבר שאת כמו כולם,מלאה במילים יפות ואג׳נדות,אבל כשזה מגיע למעשים,את פחדנית. את יודעת שאני הרבה יותר ממנו,ואת בכל זאת בוחרת בו, כי הוא הקל,הוא הרגיל. לכי לעזעזל טוהר,אני הייתי נאיבי מדי וטיפש מדי כדי לחשוב...