״אני לא מאמינה טוהר!״אמא חייכה כשסגרה את דלת הבית אחר דור שיצא בדיוק,
״איזה בחור מדהים!!!״היא הניעה את שפתייה באיטיות ובדרמטיות עם חיוך ענק.
״אין מה להשוות בינו לבין האפס הקודם שיצאת איתו...״אבא סינן תוך כדי שדפדף בעיתון ונגס בתפוח ירוק.
״כן אה... עכשיו אני מבין למה עומר שונא אותו כל כך״אלון חייך בהשתעשעות.
״אני חושבת שמצאתי את החתן הראוי לך״אמא אמרה בחיוך זממי.
״תרגעו כבר!״אמרתי בקול רם ״אנחנו יוצאים בסך הכל חודש״,
״אז מה?״
״נו ו...״
אמא ואבא התפרצו בבת אחת.
״אין לי כח אליכם ולכל הלחץ שלכם,לילה טוב״סיננתי ונכנסתי לחדרי במטרה לברוח מהם.״אני לא מבינה למה את משקיעה כל כך,הרי זו החתונה של האקס המטומטם שלך״דנה סיננה כשישבה מאחורי וזיפזפה בשלט הטלוויזיה שלי.
״זו בדיוק הסיבה״מלמלתי בקושי תוך כדי שאני עוסקת בשלב הכי קשה במלאכת האיפור-האיילנר.
״את לא אמורה לרצות לגרום לו להתחרט אם התגברת עליו טוהר״היא אמרה,גורמת לי להעצר.
״אני לא מנסה לגרום לו להתחרט״
״אבל את רוצה לגרום לו״
״לא אני לא,אני גם לא יכולה בתאכלס,הבן אדם מתחתן היום״
״אבל את רוצה״היא התעקשה.
״לא אני לא,אני רק רוצה להיות פצצה רצח ולהנות עם החבר שלי״משכתי בכתפיי כשסיימתי סוף סוף את האיילנר בעין אחת.
״את פצצה,ואת תהני.אבל תעשי את זה רק בשבילך עצמך״היא אמרה.
״אני אעשה את זה רק בשביל עצמי״ניסיתי לרצות אותה,ואולי גם קצת את עצמי.
המשכתי במלאכת האיילנר שלי ואז עברתי לסומק ומשם לשאר האיפור,הבטתי בעצמי,לבושה בשמלת מקסי אדומה בעלת מחשוף עמוק בחזה ובגב,
השיער שלי היה מרוח בג׳ל לאחור מנופח ומסולסל,ושפתיי מרוחות באודם אדום.
״את מדהימה טוהר״דנה הביטה בי מבעד למראה מסרקת באצבעותיה את שיערי.״את מוכנה לרדת כבר?״דור דיבר אל הפלאפון.
״יורדת יורדת״נאנחתי והחזקתי את שולי שמלתי שנפגשו ברצפה.
צעדתי בזהירות על העקבים הגבוהים שלי ונכנסתי אל האוטו במהירות כשדור היה מרוכז כל כולו בלהקיש את הכתובת של האולם בוייז.
״ואוו״הוא השמיע קול סוף סוף,מביט בי בעיניו המהפנטות במבט מלא תדהמה כשהוא נושך את שפתיו ומניד את ראשו לצדדים,
״תאמיני לי,את המתנה הכי גדולה שקיבלתי מאלוהים״.
הבטתי בו בולעת רוק בשתיקה,המשפט הזה קצת הבהיל אותי,עד כה לא העזנו להביע רגשות בצורה כל כך גסה,רק שיחקנו אחד עם השני בפלירטוטים.
״מה יש?״הוא חייך ועיניו הירוקות האלה גרמו לי להתרכך ולכל הבהלה שהציפה אותי לרגע קט להתפזר,העיניים המטורפות האלו שאני פוחדת שאני אשנא כל כך אם יפגע בי,כי הם יזכירו לי את כל הפעמים בהם נפלתי לפח רק בגלל היופי שלהן.
אולי זה ישמע מוגזם או טיפשי,אבל עיניים כמו של דור מעולם לא פגשתי.
״כלום...״חייכתי מביטה בו במבט הרבה יותר רגוע ורפוי.
״את מוכנה לזה ריגשית?״
״לראות את עומר מתחתן עם מישהי שהיא לא אני?״
״כן״הוא הביט בי בעיניים סקרניות,
״אני לא יודעת,עברתי סערת רגשות לאחרונה שדי גרמה לדעתי להיות מוסחת ממנו.
אני מאמינה שזה יהיה כמו לקפוץ למים עמוקים,בהתחלה מבהיל,אבל הגוף ירפה מהבהלה לאחר שהוא יבין שהוא מצליח לצוף שם.
אני מאמינה שאחרי הכוס שהוא ישבור כל השנתיים הקשות שהיו לי איתו ישתחררו ממני.״
נשמתי סוף סוף לרווחה כשיריתי את כל מה שהיה על ליבי,ואז נזכרתי בסערת הרגשות שעברתי עם דור ואז דניאל.
והאמת היא שדניאל הוא זה שתפס את מירב הנפח שלה,לא הצלחתי לישון כל הלילה מהמחשבה על המבט שלו ועל איך שאמר את מה שאמר.
לא הצלחתי להתאמת עם עצמי ולהבין מה קורה איתי,ומה קורה עם דניאל אצלי בלב.
״אני מרגיש בדיוק כמוך״דור אמר מחזיר אותי אל הקרקע.
YOU ARE READING
קצת אחרת (סיפור גמור)
רומנטיקהאת יודעת,חשבתי שאת שונה,קצת אחרת״הוא אמר ״מסתבר שאת כמו כולם,מלאה במילים יפות ואג׳נדות,אבל כשזה מגיע למעשים,את פחדנית. את יודעת שאני הרבה יותר ממנו,ואת בכל זאת בוחרת בו, כי הוא הקל,הוא הרגיל. לכי לעזעזל טוהר,אני הייתי נאיבי מדי וטיפש מדי כדי לחשוב...