ציוצי הציפורים וקרני השמש שהכו בפניינו העירו אותנו ערומים ומכווצים האחד בתוך השני על ספספל העץ שעל הגבעה,תהיתי אם יש עוד אנשים שיודעים על המקום הזה ויגלו את שנינו יום אחד באמצע האקט.
התרוממתי במהירות ממצב שכיבה אל מצב ישיבה מעשה שהוא טעות של טירונים אחרי לילה מלא באלכוהול,סחרחורת מידית תקפה את ראשי ובחילות איימו על גרוני.״טעות נוראה״דניאל סינן בקול צרוד,כשהוא מביט בי מלמטה בעיניים מכווצות מסינוור השמש.
״שתוק דניאל״סיננתי וקמתי מהספספל כשאני עוטפת את גופי באחד החלוקים ששכבו בצד.
זרקתי את השני אל דניאל כדי שיכסה את גופו שהיה בולט בשמש הקודחת.״איך אנחנו פאקינג הולכים מפה עכשיו?״הוא סינן כשהזדקף אל ישיבה ולבש את החלוק גם.
הוא אחז בכפות ידיו בראשו ונראה כמו מישהו שסובל מהאנגובר.״אני לא יודעת״מלמלתי ואז במשיכת יד עצלנית למדיי אחזתי בפלאפון שלי שהיה מלא בהודעות מחברותיי שתהו לאן נעלמתי בפתאומיות מהמסיבה,אבל הדבר הראשון שעשיתי היה לחייג למונית כשאני מנסה להסביר איך מגיעים לעזעזאל לגבעה הזאת?
״תביאי,אני אסביר״דניאל הושיט את ידו כשראה שאני מתחילה לגמגם,הוא הסביר בפשטות ורהיטות לנהג מונית כיצד להגיע אל הגבעה וכשניתק חיוך זחוח עלה על פניו.
חשק להקיא התפרץ אצלי,אז התעלמתי מהחיוך שלו והתרחקתי מעט ממנו מתכופפת ומתחילה להקיא את נשמתי,הוא נעמד מאחוריי ואסף את שיערי בידו מלטף באצבעות הקסם שלו את גבי כשאני לא מפסיקה להקיא.
״כוסעמק איך שתיתי אתמול כמו מטורף ולא השגחתי עלייך״הוא מלמל בהאשמה עצמית,ואני הסתובבתי אליו במבט זעפני.
״בחרתי לשתות אחרי שהייתי פיקחית משהו כמו שעה דניאל״ואז כשרציתי להוסיף עוד משפט שוב רפלקס ההקאה פרץ,והסתובבתי חזרה ממשיכה להקיא.
״קמת על הצד ההפוך של-״
המחשבות שלי שקעו אל תוך הלילה של אתמול,פלאשבקים קצרים עלו מתוך הלילה ונזכרתי איך לקחנו מונית אל הגבעה ביוזמתי,איך בשניה נסחפנו ושכבנו,איך נרדמנו על הספספל.
ובתוך כל התמונות הקצרות חיפשתי את התמונה שבה אחד מאיתנו משתמש באמצעי מניעה אבל לא מצאתי.״דניאל,קונדום״סיננתי בבהלה.
״מה?״הוא שאל בבלבול.
״השתמשת בקונדום אתמול?״שאלתי.
״אני לא זוכר״הוא גירד בראשו ומבטו נראה כמבולבל במיוחד.
״פאק...דניאל זה הימים של הביוץ שלי״בעטתי באבן שנקרתה בדרכי מושכת את מבטו של דניאל.
״מאיפה את יודעת מה ימי הביוץ שלך?״הוא שאל בכיווץ עיניים.
״יש לי כאבים גם בביוץ לא רק במחזור״הסברתי,תמיד חברות שלי צחקו עליי שלא מספיק שאני הייתי מהבנות שסובלות במיוחד במחזור,כאב לי גם בביוץ.
YOU ARE READING
קצת אחרת (סיפור גמור)
Romanceאת יודעת,חשבתי שאת שונה,קצת אחרת״הוא אמר ״מסתבר שאת כמו כולם,מלאה במילים יפות ואג׳נדות,אבל כשזה מגיע למעשים,את פחדנית. את יודעת שאני הרבה יותר ממנו,ואת בכל זאת בוחרת בו, כי הוא הקל,הוא הרגיל. לכי לעזעזל טוהר,אני הייתי נאיבי מדי וטיפש מדי כדי לחשוב...