עונה 2-פרק 10

4.4K 266 31
                                    

״הלו״ עניתי כשהעיניים שלי ריצדו לפני כן כשעה שלמה על מסך הפלאפון,לא יכלתי להפסיק לבהות בעמוד הפייסבוק של אלאמש.
השיחה איתה עוררה בי כל כך הרבה זעם,אפילו התחלתי לשנוא אותה ממש.
אם עד לרגע הזה היא רק היוותה לי סוג של איום או חששות עכשיו ממש שנאתי אותה.
כל התמונות שלה היו מאוד יפות ומעניינות,היא ללא ספק הייתה מהבנות שיודעות כיצד ליצור סביבם אש.
בכל תמונה היא הייתה יפהפיה יותר מהתמונה הקודמת ועל כל תמונה הגיבו עשרות בנים ממגוון העדות והצבעים.

״למה את לא יושנת?״הקול של דניאל נשמע ובניגוד למה שחשבתי,הוא היה נשמע פיכח לגמרי.
סובבתי את ראשי אל כיוון הצד שפונה אל הרצפה במיטה והפנתי אותו למטה כשהראסטות שלי מלטפות את הרצפה.
הרגליים שלי נתלו על הקיר,והעיניים שלי בהו בתקרה.

״לא נרדמת״משכתי בכתפיי,מה אומר לו? שהידידה הכי טובה שלו פשוט בת אלף בעיניי?

״אני בדרך אלייך״הוא אמר גורם להרמת הגבות שלי,דניאל לא אהב לישון אצלי כשההורים שלי נמצאים.
הוא אמר שהוא מרגיש לא נוח אצלנו,עם כמה שההורים שלי מנסים להתגבר על הגזענות שלהם ועל המחסומים שלהם משהו עדיין לא הולך...

״מה קרה?״גיחכתי,התקשתי להשתלט על ההתלהבות בגופי,רציתי אותו לידי בכל רגע ורגע,ומה יותר טוב מלישון עם דניאל במיטה שלי?במקום הבטוח שלי?

״היום כשהיו כל כך הרבה בנות יפות באירוע,ולמרות זאת חשבתי איך אף אחת מהן לא תהיה לעולם יפה כמוך,עם הראסטות והחיוך המושלם,ואז הבנתי משהו...״

״שאתה אוהב אותי?״התפרצתי לדבריו מתקשה לשלוט בהתרגשות שלי ובפעימות ליבי המהירות.

״שאני חייב אותך הלילה״הוא אמר בטון מתגרה גורם לי להתפרץ בצחוק.

״אתה פשוט מניאק דניאל!זה מה שאני בשבילך? בחורה ללילה?״צעקתי והתקשתי לשלוט על חיוכי.

״את הבחורה שאני רוצה בכל לילה טוהר״הוא אמר ״הבחורה שלי״.

הבטתי במראה לבושה בשורט של פיג׳מה וחולצה לבנה נופלת כשמתחת הגוזיה שלי,כי אני שונאת להסתובב עם חזייה בבית,ובלי פשוט מרגיש לי חופשי מדי.
הראסטות שלי היו קלועות על צמה כבדה וגדולה שנפלה על כתפיי.

הדלת נפתחה ודניאל עמד בחיוך כשידיו שעונות על הקיר הצמוד לדלת הכניסה.
אני רק הבטתי בו בנשיכת שפתיים ואז הסתובבתי אל הבית מתחילה לצעוד כשהרגשתי את כף ידו הגדולה מושכת אותי אל גופו.
כפות ידי הונחו על חזהו בצורה אוטמטית ודניאל לא חיכה ומשך את פניי אל פניו במרחק נשימה.

״אני אתאפק ואחכה שנכנס לחדר״הוא לחש מתרחק ממני ועובר את גופי כשהוא נכנס אל החדר.

אני צעדתי אל המטבח ומזגתי אל שתי כוסות פלסטיק בירה קרה שהייתה במקרר.
כי אין משהו שאתיופים אוהבים יותר מבירה.

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now