״אז מתי נפגוש את המיועד לך?הוא בטח בלונדיני עם עיניים כחולות סטייל לאונרדו דה קפריו״ליאן,התופרת בסלון הכלות הביטה בי בחיוך כשהיא מסדרת תוך כדי את המכפלות בשמלת הכלה שלי.
גיחכתי כשהיא אמרה את זה וחשבתי כמה אירוני זה לדמיין את דניאל לבנבן עם עיניים כחולות.״לא ממש...״גלגלתי את עיניי בחיוך מסקרן,נהנתי מהספק.
״מה,את רוצה להגיד שהוא לא יפה כמוך?״היא עצרה את תנועותיה ועיניה ננעצו בי.
מהרגע הראשון שהחלטתי לבחור בסלון הכלות שלה היא לא הפסיקה להרעיף עליי כמה שאני יפה ואפילו הציעה שאדגמן לשמלות הכלה שלה,למרות שאת הראסטות שלי היא פחות חיבבה.״הוא מושלם״אמרתי בעיניים חולמניות,
״אבל הוא ממש לא כמוני״.״מה זאת אומרת?״היא כיווצה את עיניה בבלבול כשפשטה מעליי את השמלה.
״את כבר תראי,אני חושבת שהוא יבוא לאסוף אותי היום״אמרתי.
״אני מתה מסקרנות טוהר!״היא צווחה בהתלהבות,
״טוב...נשארו כמה מכפלות קטנות ולתפור לך את השרוולים,תגידי את בטוחה שאת לא רוצה שמלה עם כתפיות?יש לך גוף שאפשר לשים עליו כל דבר אפשרי.״״אני בטוחה ליאן״אמרתי ודילגתי מעל השמלה הלבנה אל הבגדים שפשטתי,עליתי על ג׳ינס צמוד וגבוה וחולצת גולף קצרה וחלקה בחזרה.
״נו,אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים״היא משכה בכתפייה והרימה את השמלה בעדינות כאילו שהחזיקה ענק זהב או יהלום.
עייפתי מכל ההכנות לחתונה,בין אם המדידות האין סופיות לשמלה שבסופו של דבר אלבש רק פעם אחת בחיי ואראה כמו עוד כלה,לבין ההתרוצציות בין אולם לאולם.
היו לנו שני דברים עקרוניים בבחירת האולם,אולם ענק שיכיל את כל בני העדה האתיופית של דניאל,ואוכל טעים כדי שאף אחד לא יוכל לרכל עלינו אחרי זה.״אז מה נעשה עם הראסטות האלה?״ליאן החזיקה באחת הראסטות כמו בחבל.
״זה מהמם,את תהיי הכלה הכי מיוחדת שעשיתי״הספרית של הסלון כלות חייכה והביטה בי.
״אנחנו נדון בזה בשבוע הבא,אני חייבת לעוף.״מלמלתי כשהפלאפון שלי צלצל ועל הצג הופיע השם דניאל.
״אני רוצה לראות אותו טוהר!״ליאן רדפה אחרי כשצעדתי בצעדים מהירים אל היציאה,היא שיגעה אותי עד כדי כך שלא שמתי לב למה שמולי ונתקלתי בגופו הענק של דניאל,הוא הביט בי באדישות ובחיוך רחב שיניים.
״ממה את בורחת?״הוא חייך חיוך ציני ואני גלגלתי את עיניי.
״ממנה״הצבעתי בראשי אל ליאן שעמדה מאחורי והביטה בנו בתמיהה.
YOU ARE READING
קצת אחרת (סיפור גמור)
Romantizmאת יודעת,חשבתי שאת שונה,קצת אחרת״הוא אמר ״מסתבר שאת כמו כולם,מלאה במילים יפות ואג׳נדות,אבל כשזה מגיע למעשים,את פחדנית. את יודעת שאני הרבה יותר ממנו,ואת בכל זאת בוחרת בו, כי הוא הקל,הוא הרגיל. לכי לעזעזל טוהר,אני הייתי נאיבי מדי וטיפש מדי כדי לחשוב...