פרק 23

4.7K 282 11
                                    

התהלכתי בעצבים בחדרי,תוהה מה אני יותר?עצבנית או מותשת.
מותשת מעומר ועצבנית מדניאל,למה הכל חייב להיות כל כך מסובך אצלי?למה אני תמיד נבלעת לתוך מערבולת של רגשות ואיך שהוא אני מרגישה תמיד אשמה בכל החרא של האחרים.
״הלו״התקשתי למתן את העצבים כשעניתי לפלאפון מבלי להסתכל אפילו מי זה,הייתי כל כך מרוכזת באמוציות שלי.
״ואוו...מישהי פה עצבנית״הקול של דור נשמע לפתע,גורמת לי להאנח לרווחה,סוף סוף מישהו שאיתו אני מרגישה רגועה לגמרי.
״עבר עליי חרא של יום,אתה לא בעבודה?״שאלתי.
״לא...יש איזה מסיבת ריקודי עם במועדון,מי כבר יריב שם מכות?סבתא רבקה או דודה רחל?״
״שתדע שלסבתא שלי יש תמקל הליכה בזה,מי שמעצבן אותה מסכן...״חייכתי.
״אני מתחת לבית שלך״הוא אמר ״את יורדת?״.
״אולי תעלה״הצעתי.
״אני מאוד מחבב אותך טוהר,אבל זה קצת מוקדם מדי כדי להכיר את ההורים שלך״הוא אמר.
״אוי שתוק,הם לא בבית״אמרתי.
״אני עולה״.

״אז למה היה לך חרא של יום?״הוא הביט בי כשישבנו קצת מרחוקים על הספה בסלון.
״נחש מי עשה ביקור בית אצלי״אמרתי והפלאפון שלו שצלצל גרם לו להסיט את עיניו הירוקות אל המסך,הוא כיווץ אותן ופרצופו שידר בלבול.
״מה קרה?״נבהלתי מעט.
״ליאנה מתקשרת״הוא לא הביט בי.
״דור״אמרתי בקול מרוכז,גורמת לו להרים את מבטו ״עומר וליאנה מתחתנים״.
הוא פער את עיניו לרווחה,מביט בי המום.
״עומר דאג להגיד לך את זה היום?״הוא שאל.
״כן...ועוד כמה דברים״גלגלתי את עיניי לצדדים והפלאפון לא הפסיק לצלצל ברקע,
״תענה לה,אל תברח מזה.זה כואב מאוד,אבל זו המציאות שתכה בך ותגרום לך להבין שזה נגמר לגמרי״אמרתי.
הוא בלע רוק,חוזר להביט בפלאפון ואז לבסוף לחץ על הכפתור הירוק.
״הלו״הוא ענה לה בקול שקט ועדין,נראה מעט פגיע בפניו.
שמעתי את הקול העדין והנשי שלה מבעד לטלפון,
״ליאנה,האמת היא שאני לא מבין למה התקשרת...הסיפור הזה נגמר כבר ברגע שבחרת בו לפני שנה.״הוא אמר,
״שיהיה לכם בהצלחה,מקווה שהוא ידע להעריך אותך ולא יפגע בך״הפעם הוא הסתכל עליי גורם לי להוריד את ראשי כי ידעתי שאני עוברת במחשבותיו שהוא אומר לליאנה שהוא מקווה שעומר לא יפגע בה.
״ביי״הוא אמר וניתק את הפלאפון זורק אותו על הספה השניה.
הבטתי בו נמרח לאט לאט על הספה כשרגליו פסוקות,ועיניו מביטות בתקרה.
״בני זונות״אמרתי עוברת להביט בתקרה כמוהו,
ואז ידו ליטפה את רגלי עולה מעלה מעלה עד שמגיע כמעט אל המפסעה,הצטמררתי מהמגע שלו.
״מה זה דור?סקס התגברות על האקסים החראות?״אמרתי גורמת לו לחייך ולעצור את הליטוף.
״צריך להגיד להם תודה,שבזכותם פגשתי אותך״הוא אמר לפתע מישיר את מבטו לשלי,ואני שנמסתי מהירוק המדהים שלו העזתי לטפס על גופו,מורידה באיטיות את החולצה שלו והוא את שלי,מעביר את כפות ידיו החמות והגדולות על כל גופי.

״טוב אז ציון״הרמתי את מבטי במבוכה לדניאל שעמד בסלון במרחק,הוא לחץ על השלט של הטלוויזיה בעצבים וסינן כמה קללות בשקט.
״זוכר את הצלילים שלמדנו היום?״אמרתי והצבעתי על הכרטיסיות עם המילים שבהם צלילים שלמדנו.
הוא החל לקרוא ואני תיקנתי אותו,חוזרים שוב ושוב על כל מילה שלא ידע.
״כוסראבראבק הערס!״לפתע דניאל צעק והשלט שהיה בידו נפל על הרצפה,גורם לי ולציון להרים את מבטנו.
״ציון לא שמעת את זה״הוא סינן מביט בנו במבט חטוף ואז הוא לקח חפיסת סיגריות ששכבה על המזנון ויצא אל המרפסת.
״טוהר,אולי תצאי אליו?״ציון הציע בלחש,בקושי מביט בי.
הוא ילד אינטיליגנטי וביישן כל כך,אני יכולה לאכול אותו מרוב שהוא חמוד.
״ציון ביקש ממני לצאת אלייך״אמרתי כשיצאתי למרפסת והתיישבתי מולו על כיסא נמוך של ים.
״את יכולה להכנס״הוא טחב את הסיגריה לפיו והדליק אותה עפ המצת שלו.
״דניאל מה הסיפור שלך עכשיו?על מה כל ההעצבים?״איבדתי את השלווה שניסיתי לשדר אליו.
״שום סיפור טוהר,כנסי לציון אין לי זין לזה״הוא אמר כשראשו מוטה הצידה והוא לא מסתכל עליי לשניה.
״למה אתה לא מסתכל עליי?״שאלתי מכווצת את עייני.
הוא שאף את אוויר הסיגירה וסובב את ראשו אליי,כשעיניו חודרות לשלי.
״מסתכל עלייך,מרוצה?״הוא שאל בטון עוקצני.
״מה יש לך?מה הקטע ששניה אחת אתה שם בשבילי ומחבק אותי ושניה אחרי זה אתה משאיר אותי לבד?״התפרצתי מרגישה את הקול שלי רועד.
הוא שתק ממשיך לעשן את הסיגריה באיטיות,כשהעשן שלה זוחל מעלה מעלה.
״טוהר,תתרכזי בחיים שלך עכשיו.בחבר החדש שלך,ובעצמך.אני כבר מזמן לא העניין שלך״הוא אמר מביט בי ולא הצלחתי לנסות להבין מה קורה בתוך תוכו.
״אז זה הסיפור,דור? אתה זה שאמרת לי לצאת ולבלות ולפרלטט!״צעקתי,גורמת לו להביט בי שוב.
״הוא טוב אלייך?״הוא שאל לפתע כשעיניו שוב בורחות ממני.
״כן,הוא שונה לגמרי מעומר״אמרתי מסמיקה,נזכרת בערב איתו שהיה שלשום.
דניאל נאנח וראיתי איך החזה שלו עולה מטה מעלה באיטיות,הוא טחב את ראשו בין ידו מעביר את אצבעותיו במהירות על הקרקרפת שלו.
״אחלה״הוא סינן בקושי,
״בהצלחה טוהר״הוא אמר וקם מנשק אותי במצח,גורם לליבי להלום בחוזקה מההפתעה,בכל זאת,מגע חם מדניאל שבא מיוזמתו זה לא משהו שקורה בדרך כלל,או בכלל.
נותרתי פעורת מילים,במרפסת,שוב פעם לבד,שוב פעם לא מצליחה לקרוא את הדבר הזה שנקרא דניאל.
____________________________
פרק קצרצר לכבוד שבת מלכה
יש לי שאלה ואשמח שתענו בכנות,אני מצמידה הרבה פעמים שירים לפרק,והשיר הוא בדרך כלל שיר שממש שמעתי ברקע שכתבתי והוא עזר לי להרגיש את העלילה ולדמיין איך הכל קורה,השאלה היא-כמה ממכן קוראות ביחד עם השיר ואוהבות את זה בכלל?

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now