טוהר-
טוהר היא דמות של בחורה די שברירית ורגישה,היא נכנעת לאנשים שאוהבת אבל הרבה פעמים גם מתפרץ מתוכה כח ועוצמה,
היא סוחפת ויפהפיה.
האמת היא שבראש שלי לא דמיינתי אותה ממש,רק היה ברור לי שיש לה שיער שטני ארוך ודי חלק.
זה כאילו עזר לי לחדד את הדמות שלה ולגרום לכן לתאר אותה בראש שלכן.
היא עברה תהליך ענק,של התוודעות למערכת יחסים מלאת אהבה אבל הרסנית עם עומר שצריך לחתוך!
אני לא מאמינה בלהשאב לאהבה הרסנית וכואבת רק לשם האהבה,אתה תרצה לחיות עם הבן אדם ולגדל איתו ילדים,ואם הוא לא עושה לך טוב אף על פי שאתה אוהב אותו תחתוך את זה.
היא נשאבה לעוד מערכת יחסים של משיכה גופנית אבל לא עמוקה במיוחד,שנגמרה בצורה מכוערת ביותר,גם פה רציתי להעביר לכם סוג של מערכת יחסים,
בן אדם שבאמת רוצה אותך ואוהב אותך לא יכפה את עצמו עלייך,מה שדור עשה היה לכפות את עצמו על טוהר,אומנם לא באונס אבל הוא סגר עליה בעזרת הטבעת נישואים.
ואם מישהי לא הבינה את חומרת הדבר,הצעת נישואים זה משהו שבדרך כלל מופץ מהר מאוד,וזה יוצר ציפיות מהחברה כלפי הזוג לחתונה.
תחשבו על כמה פעמים בחייכן נקלעתן למישהי שאמרה ׳לא׳ בהצעת נישואים,
תחשבו על כמה פעמים מתוך הפעמים האלה היא בגדה בבן הזוג שלה לפני,
ועכשיו תחשבו כמה אנשים דיברו עליה,כמה ביזו אותה,כמה היה קל לשפוט אותה.
כי אף אחד לא יחשוב שאולי היא לא באמת אהבה אותו,או היא התרחקה ממנו זמן מה.
אנשים אוהבים לראות את הבועה המושלמת,טוהר ניפצה אותה וקיבלה אלפי סכינים חדות מהחברה.
ומערכת היחסים האחרונה והמתוקה ביותר!מערכת היחסים עם דניאל,שהתקדמה בצעדי צב,ניסיתי להדגיש את העוצמה שלה בכל משפט ומילה שנאמרו בין דניאל לטוהר,ניסיתי למתוח ולמתוח את מערכת היחסים לא כדי להשאיר אתכן במתח,אלא כדי להעלות את ערכה,ואת ערך ההתוודות של דניאל.
מערכת יחסים שהיתה בהכחשה מצד טוהר,ומצד דניאל-היא התפוצצה בכל פעם שטוהר חזרה אל עומר ואז כשיצאה עם דור.ציון-
הילד המתוק שממנו כל הסיפור התחיל,
הדמות שקישרה בעצם בין דניאל לטוהר והדגישה את טוב הלב של טוהר.
היא בסך הכל היתה עוד רבד בחייה של טוהר שרציתי ליצור,ובערכים שרציתי לקשר לטוהר.עומר-
הדמות הצפויה,הכיפית לקריאה והדי חרושה.
דמות של בחור שאוהב אבל הרסני מדי,שהוא מזיק,שהוא קנאי ורכושני.
דמות שאני די רואה בהמון סיפורים כאן,ובאיזה שהוא שלב העלמתי אותה מהסיפור ונהנתי לראות איך אתן בכל זאת ממשיכות לעקוב ואוהבות את הדמויות האחרות.
מה שאומר,שאפשר להסתדר גם בלי סיפור אהבה בין בחור גאוותן ורכושני לבחורה חלשה שנכנעת לו.דור-
הריבאונד,
הליטוף שאחרי עומר,ואז הסטירה שלפני דניאל.
הבחור שהמשפחה אוהבת ורוצה בשביל הבת שלה כי היא לא מכירה אותה עד הסוף.
הבחור שמרים בסוף את המסכה של האדם הטוב והתמים ומגלה את הפרצוף האמיתי שלו.
הבחור שמראה שאם הוא לא מקבל את מה שרוצה הוא יכול להיות מאוד רע.ליאור,דנה ולינוי-
חבורת הבנות של טוהר,כל אחת יצגה משהו אחר.
כל אחת דאגה לטוהר בדרכה שלה והוסיפה צבע לחייה.דניאל-
הבחור המתוסבך,
הבחור שנפצע בחייו ונהפך לחיה פצועה שמרחיקה כל דבר מחייה כי היא לא מאמינה בו.
(האמת שיצא לי לחשוב על זה הרבה וזה הזכיר לי את יקיר מ-׳לאחות את השברים׳,מה שגרם לי לחשוב שכנראה ויש לי פטיש לבחורים עם לב מלא בפלסטרים אבל לב ענק ורחב:)
בחור שיש בו המון אהבה שהוא מנסה לברוח ממנה.
ועכשיו למרכז שניסיתי להעביר בדניאל-
הגזענות.
הגזענות האיומה שגורמת לנו הלבנים והשחורים להתרחק,ולשכוח לפעמים שאנחנו בסך הכל בני אדם.
הגזענות שגורמת לאנשים להפצע ולהסגר בחייהם,שגורמת לאנשים לפחד מלבטא את עצמם ולהיות גאים בשורשים שלהם,הגזענות שפוגעת ביכולת להתאהב!
מקווה שנזכה להתאחד ולגלות שבסך הכל כולנו בני אדם!אז חלאס,חפרתי וניתחתי לכן את כל הדמויות מתוך נקודת המבט שלי-הסופרת.
וזו המתנה שלי אליכן!
חשבתי על זה המון במשך היומיים האחרונים ובחרתי שלא לכתוב אפילוג,אני רוצה שכל אחת שתזכר בסיפור בעוד שבוע או חודשיים תדמיין את הסוף שלה,
את איך שהיא רצתה שיגמר הסיפור בין טוהר לדניאל❤אז נפגש בסיפור הבא!
אוהבת,ליה❤
YOU ARE READING
קצת אחרת (סיפור גמור)
عاطفيةאת יודעת,חשבתי שאת שונה,קצת אחרת״הוא אמר ״מסתבר שאת כמו כולם,מלאה במילים יפות ואג׳נדות,אבל כשזה מגיע למעשים,את פחדנית. את יודעת שאני הרבה יותר ממנו,ואת בכל זאת בוחרת בו, כי הוא הקל,הוא הרגיל. לכי לעזעזל טוהר,אני הייתי נאיבי מדי וטיפש מדי כדי לחשוב...