עונה 2-פרק 12

4.4K 249 34
                                    

״טוב״
אמיר שילב את אצבעותיו זו בזו וחיוך של מורה עלה על פניו,
״התכנסנו כאן,בבית של בנצ׳י היקרה והעלוקה״הוא אמר בטון רשמי אבל חטף סטירה חזקה מבנצ׳י שהרסה את כל הפוזה של המנחה בשקל שלו וגרמה לכולנו להתפרץ בצחוק.

״אז כמו שאמיר אמר״בנצ׳י חייכה חיוך ארסי אל אמיר שאחז בלחיו ופלט שרשרת קללות באמהרית,
״התכנסנו כאן בביתי,כדי לקיים את החלק של הנצ׳יות הנכבדות״היא הצביעה בידה על לינוי דנה וליאור שישבו במבטים מושפלים האחת ליד השניה.

״בהתערבות,החלק שלהן בהתערבות״דניאל הוסיף בחוסר סבלנות למריחת הזמן של אמיר ובנצ׳י.

״על מה התערבנו תזכירו לי?״שאלתי בשעשוע כשהן מביטות בי בזעם.

״התערבנו שאם דניאל זוכר את יום ההולדת שלך אנחנו נאכל אינג׳רה עם צ׳ו״דנה פלטה בקול חלש,היה מצחיק עד מוות לשמוע אותה מבטאת את המילים האלה.

״ואם לא,דניאל היקר שלך צריך לסיים סיר של גפילטע״ליאור פלטה והנהנה בראשה לסירוב.

״כוסעמק איך נפלנו ברשת,היינו צריכות לדעת שדניאל רק משחק אותה קשוח אבל הוא בעצם כלבלב של טוהר״דנה זרקה אל האוויר גורם לאמיר להתפרץ בצחוק מרוצה כשהוא מביט בדניאל שנהיה די עצבני.

״לכי תזדייני דנה״פלטתי בחיוך ״ותתחילי לדחוף את האינג׳רה לפה במקום לדבר שטויות״.

בנצ׳י הרימה את הכיסוי בדרמטיות מהצלחת הגדולה עליה נחה האינג׳רה,היא חייכה כשחשפה באיטיות ערמה מכובדת של אינג׳רה.

״אני לא מאמין שאנחנו מבזבזים את זה על נצ׳יות״אמיר אמר.

״הקטע הוא שהן לא יודעות כמה זה מזעזע בלי כלום״לחשתי אל דניאל שהביט בי בחיוך.

״לי זה סבבה גם בלי כלום״הוא אמר ואז הפריח נשיקה באוויר אל דנה שבהתה בנו.

הבנות חתכו חתיכות קטנות כל אחת מהאינג׳רה הענקית,ואמיר סימן בידיו להגדיל את החתיכות.
דנה בחוצפתה עשתה לו אצבע שלישית כשטחבה לפיה את האינג׳רה.
לינוי וליאור החמיצו פנים כשטעמו מטעמה וביקשו מים,דנה לעומתן לעסה את זה בפרצוף ניטרלי,אחרי זה היא ביקשה עוד עם קצת צ׳ו בצד.
מה שגרם לאמיר ולדניאל לפעור את מבטיהם בכל לעיסה שלה.

״את חיה רעה!את פשוט חיה רעה!״בנצ׳י מחאה בידיה בהתלהבות וקפצה מהספה כשהיא מביטה בה המומה.

״הבחורה הזאת גדלה על הדגים החריפים של סעדה הסבתא התמנייה מהשכונה״ליאור מלמלה תוך כדי שלעסה בגועל את האינג׳רה,
״כלום כבר לא יזיז לה״.

״תאכלי תאכלי מאמי,אל תנסי למרוח את הזמן בדיבורי סרק״אמרתי מרוצה ממצבם של חברותיי.

״את פשוט זונה טוהר״ לינוי מלמלה כשהיא לוגמת כוס של מים בכמה שניות,
״את תחפשי אותנו כשתפרדו״היא הצביעה על שנינו ואנחנו בתמורה שלחנו לה אצבע שלישית כשאנחנו מדביקים שפתיים האחד לשני,דבר שהיה די נדיר לחברינו.

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now