לכבוד הפרק ה30 שיעלה בקרוב 🎉🎉🎉 כתבתי לכן 10 וידויים על הסיפור/תהליך הכתיבה שלי. תודה רבה רבה על התגובות המפרגנות,עם כמה שזה נשמע כבר קיטשי ולא אמיתי-אתן הכח להמשיך לכתוב❤
שיהיה לכולנו שבוע מעולה!😇#1 הדמות של דור לא הייתה אמורה להכתב,הדילמה הקשה היתה אמורה להיות בין עומר לבין דניאל,אבל הרגשתי שזה יהיה משעמם וצפוי מדי,והייתי חייבת להוסיף קצת פלפל.
#2 בסיפור הזה אני נתקלת בהרבה יותר מחסומי כתיבה מאשר ב-׳לאחות את השברים׳,מה שאומר שאני מתבגרת בכתיבה שלי ושעכשיו יש לי רצון הרבה יותר גדול לעומק בסיפור ולמסרים סמויים.
#3 ההשראה לסיפור של אהבה בין לבנה לאתיופי באה מהחיים האישיים שלי:)
#4 כשיש לי מחסום כתיבה אני קוראת פרקים מסיפורים שלי,מקללת את עצמי על איך הצלחתי לכתוב ועכשיו אני כבר לא???? ואז אני עוברת לקרוא סיפורים של אחרות,סיפורים טובים עם כתיבה מעולה,וזה מה שדוחף אותי להמשיך לכתוב.
#5 אני חייבת לשמוע שירים לפי המצב רוח שלי כשאני כותבת ולפי העלילה שאני רוצה לשדר באותו פרק,
אם זו תהיה עלילה רומנטית/עצובה אני אשמע בדרך כלל- נתן גושן,אד שירן ורון כהן😍
אם זו תהיה עלילה שמחה אני אשמע Fetty Wap או נועה קירל😆#6 הכי קל לי בלכתוב קטעי עצבים של הדמויות,אני ממש מצליחה להכנס לדמות ולעצבים שהיא מרגישה באותו רגע.
#7 יש לי חולשה מטורפת מטורפת מטורפת לדניאל,אני אוהבת חיות פצועות.
#8 אני מגלה על עצמי שהדמויות הראשיות שאני כותבת די דמויות בדפוסי ההתנהגות,זאת אומרת-טוהר מאוד דומה לתמר (מ-׳לאחות את השברים׳),וכשאני קוראת את שני הסיפורים במקביל אני מבינה שיש בכל אחת מהן קצת ממני...
#9 לא ציפיתי שיהיו קוראות שיאהבו את עומר,זה ממש הפתיע אותי והוכיח לי שהצלחתי לכתוב טוב,ולמה?
כי אם כל הקוראות אוהבות רק דמות אחת,סימן שהכותבת כיוונה אותם מאוד לדמות אחת שהיא בעצמה אוהבת,ז״א שמלכתחילה היא רצתה להוציא את הדמות השניה כדמות מעצבנת/רעה/מגעילה,וזה לדעתי משעמם.
את עומר כתבתי באהבה מלאה,כי עם כמה שהוא היה חרא הוא גם היה משהו שכולנו קצת רוצות...
לא ניסיתי לגרום לכן לשנוא אותו,רציתי שתהיה לך התלבטות קשה בין דניאל לבינו ואני שמחה שלפחות עם חלקכן זה הצליח.#10 אני לא יודעת איך הסיפור יגמר,אין לי בראש סוף לעלילה,יש לי כל כך הרבה כיוונים שאני רוצה למשוך בחוטים אליהם ואני עדיין לא יודעת מה נכון להם.
אני מאמינה שאני אדע רק בפרק האחרון,כמו הסיפור הקודם שלי.ועוד אחד לבונוס-
#11 אני ❤ אתכן !
YOU ARE READING
קצת אחרת (סיפור גמור)
Romanceאת יודעת,חשבתי שאת שונה,קצת אחרת״הוא אמר ״מסתבר שאת כמו כולם,מלאה במילים יפות ואג׳נדות,אבל כשזה מגיע למעשים,את פחדנית. את יודעת שאני הרבה יותר ממנו,ואת בכל זאת בוחרת בו, כי הוא הקל,הוא הרגיל. לכי לעזעזל טוהר,אני הייתי נאיבי מדי וטיפש מדי כדי לחשוב...