פרק 39- פרק אחרון

5.8K 352 45
                                    

                        חלק ה-היום שאחרי:אחרון.
_______________________________
אהובות,
בבקשה תקראו את הפרק לאט ובריכוז,תהנו מהפרק עצמו ולא מהאם כך הסיפור נגמר או לא. הפרק הזה מסכם את כל הסיפור שאתן עוקבות אחריו כמה חודשים.
שוב-תהנו מהפרק עצמו.
אני כרגע לא יודעת אם יהיה אפילוג או לא,אבל אני מבטיחה שאני אסכם איך שהוא את התקופת זמן המדהימה הזאת שהרגשתי שאני מתבגרת בכתיבה שלי בה,ואת התקופה שבה אני רואה שיש צופות אדוקות שעוקבות אחרי כל פרק. תגיבו את מה שאתן מרגישות,חושבות ואוהבות או שונאות בפרק ובסיפור,ולא תגובות של ״אפילוג״ או ״בבקשה עוד פרק״ותשמעו את השיר בריפיט כי הוא כל כך יתרום לאווירה שלכם בחוויה של הקריאה.

תודה רבה,וקריאה מהנה❤
_______________________________
״מה את עושה פה?״הוא שאל בטון הרבה יותר נמוך ממקודם,
הוא נראה בדיוק כמו שאני הרגשתי שאני נראת,מבוהל וקפוא.
עצם זה שהוא אפילו לא השתמש בשם שלי כשאמר את המשפט,אלא רק ב-״את״ צמרר את גופי,וידעתי שזה דניאל שאני מכירה,זה שפשוט אבל מסובך כל כך.
זה שלעולם לא תצליח להבין גם אם תחצה אוקיינוסים בתוך מוחו.

התעלמתי מהשאלה שלו מתיישבת חזרה על הספספל במטרה להרגיע את הרגליים הרועדות,מהשלושים שניות שהספקתי להביט בו הוא נראה כל כך טוב.
לבוש עדיין בחולצות לבנות ושקופות שמבליטות שרירי החזה שלו ומחמיאות לצבע עורו הכהה.
השיער נשאר קצוץ לגמרי עד כדי כמעט קרחת כמו תמיד וזקן די ארוך עיטר את סנטרו.
שמעתי את הצעדים הכבדים שלו נגררים ודורכים על עלים או מקלות עץ,שמעתי את הנשימות הכבדות שלו ותהיתי אם הוא מתרגש כמוני?
הוא התיישב לידי בשתיקה,בוהה בנוף המשתקף בדיוק כמוני,ואני לא באמת בהיתי בנוף,אלא רק ברחתי ממנו,לא רציתי להביט בו ולבכות שוב ושוב ושוב כמו כל השבוע הזה.
״איך היה בתאילנד?״הוא פצה את פיו לאחר דקות ארוכות.
״הודו״
״כן,זה״הוא סינן גורם לי לחוש זעם,זעם על הזלזול שלו,זעם על זה שרצה להבליט את חוסר העניין והאכפתיות שלו אז אמר תאילנד במקום הודו,זעם על כך שנעלם שניה אחרי שאמרתי לו שדור הציע לי נישואים מבלי לרצות לשמוע אותי.
זעם על כך שראיתי אותו כיומיים אחרי במועדון מתנשק איתה,זעם על כך שראה אותי בחוסר אונים ולא נע ממקומו,זעם על כך שראה אותי בוכה בסערה ולא רדף אחריי,זעם על כך שראה אותי בכה שוב בסערה יוצאת מביתו ולא דיבר איתי.
תהיתי אם הוא באמת אהב אותי כמו שטען,או שנהנה מהמחשבה של כך?

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now