עונה 2-פרק 8

4.4K 259 15
                                    

*לשמוע בסימן הזה-🖤
השמש שקעה,החושך החליף את האור,אורות צבעוניים נדלקו בזולה,מוסיקת רגאיי החלה להתנגן.
ריח הבשר הנצרב על המנגל שחיכה לצאת השבת כבר התחיל להתפשט.
זה היה יום שהוא כל כולו בשביל דניאל,את שמלות החוף החליפו בגדי ערב.
הבנות היו לבושות בבגדים חגיגים והבנים גם כן החליפו את בגדי הים לטי שרטים וג׳ינסים.
התחילו להגיע יותר לאנשים,לבנים ושחורים,והם כולם באו למען דניאל.

הבטתי ברחבה המאולתרת שסידרו החברים של דניאל בעזרת מחצלות ענקיות ואורות פרוז׳קטורים.
היא הייתה מלאה ברוקדים שאחזו בכוסות ארוכות מלאות בוודקה מעורבבת,דניאל היה במרכז כשכל חבריו הטובים ביותר מסביבו,הם לא עזבו אותו במשך כל היום וזה גרם לי תחושה טובה בלב על כמה אהוב דניאל בחבורתו.

הבטתי בחבורת הידידות של דניאל,במרכזן רקדה אלאמש,היא הייתה לבושה בשורט לבן וצמוד וגופייה קצרה ורחבה שחשפה מעט מבטנה,על ראשה זר פרחים לבן שהיה שייך לדניאל בכלל.
היא צעקה את מילות השיר,כל גופה היה קליל והיא פיזרה חיוכים מימין לשמאל.
אני לעומתה הייתי כבדה יותר,אילו הייתי עם החברות שלי שהיו אמורות להגיע אבל איחרו כהרגלן,אולי גם אני הייתי מרגישה משוחררת.
אבל לא,לא הרגשתי ככה,לא שכחתי את המועקה שהציקה לי כל היום,וכנראה שארגיש בכל פעם שאהיה בנוכחות אלאמש,היא הייתה כמו אליאנה של עומר.
תמיד תהווה לי איום.

״הו יפה שלי!״דנה צרחה כשהיא קפצה עליי,
״כמה את פצצה,זה כבר לא יאמן!״.
היא ליטפה את שולי שמלתי הכסופה והרחבה,שמלה שהלוותי מלינוי,שעכשיו הייתה עסוקה בלדבר עם אחד מהחברים של דניאל שאיתו התיידדה כבר באחת מהיציאות המשותפות שלנו.

ליאור רק חיבקה אותי בשתיקה,ואז התרחקה אל שולחן המשקאות החרפים,מוזגת ביסודיות של ברמנית ארבע כוסות של וודקה מעורבבת עם אקסלים.

״כפרה עלייך,אפשר להבין למה את לא רוקדת?״בנצ׳י צעקה,חצי מתנדנדת,היא כבר הייתה אחרי בירה חמישית.

״בואו בואו באמת נרקוד יא יבשות״דנה מלמלה כששתה מכוס הוודקה שלה.

הן גררו אותי אל הרחבה,גורמות לחבורה של אלאמש להתרחק מאיתנו קצת.
השיר האהוב עלינו החל להתנגן,ודנה לינוי וליאור הקיפו אותי כשהן צורחות את מילות השיר וידיהן מצביעות עליי.
אני רק נעתי מצד לצד כשהראסטות שלי מכות בגופי ובכל הסובב אותי,רציתי לשמוח בשביל דניאל הערב ולשכוח מכל השטויות שמקיפות אותנו.

שמעתי צרחות עידוד וחבורת קולות עבים מתקרבות אלינו,אלה היו החברים של דניאל שדחפו אותו אל כיווני,דניאל שהיה גם הוא קצת ״בראש טוב״ התקרב אליי בחיוך חולמני.
ואז מנגינה נעימה ומוכרת לאוזניים של כולם החלה להשמע סוחבת צרחות של הבנות,
🖤
״את בדיוק הטעם,
בגללך אני לא נרדם.
מתבונן על התקרה,מתהפך לי במיטה,
מקווה שתבואי עוד פעם.

קצת אחרת (סיפור גמור)Where stories live. Discover now