Κεφάλαιο 45- Εζυγίσανε τη χαρά μου και τη πάτησαν χάμου σαν έντομο

191 33 7
                                    

Ο Χρίστοφ Έσσενμπεργκ γεννήθηκε ένα πρωινό του Μαρτίου στο Φράιμπουργκ. Η μητέρα του, η Βίλμα Έσσενμπεργκ είχε μια πολύ δύσκολη εγκυμοσύνη. Επτά ολόκληρους μήνες δεν είχε σηκωθεί από το κρεβάτι της παρά μόνο για να καλύψει τις βασικές της ανάγκες. Ξαπλωμένη και πολλές φορές ακίνητη, μετρούσε αντίστροφα της μέρες για τη γέννα. 

Ήθελε πολύ ένα παιδί, οι περισσότερες γυναίκες άλλωστε θέλουν. Από μικρή φανταζόταν τη ζωή της και πάντα μέσα στα σχέδιά της υπήρχαν σίγουρα δύο παιδιά. Το μωρό που μεγάλωνε μέσα της, το αγαπούσε κάθε μέρα περισσότερο, όμως η ταλαιπωρία την έκανε καμία φορά να σκέφτεται πως σε λίγο καιρό θα ξεφορτώνοταν επιτέλους το βάρος. Η γέννα, ήταν ακόμη δυσκολότερη και η ζωή της βρέθηκε σε σοβαρό κίνδυνο. Οι μαίες που ήταν μαζί της, έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να καταφέρει να ζήσει τόσο η μητέρα όσο και το βρέφος και ευτυχώς τα κατάφεραν με επιτυχία. 

Από την άλλη πλευρά, υπήρχε και ο Κάρλ, ο πατέρας του Χρίστοφ. Ένας άνθρωπος που πάντα ακολουθούσε πιστά τη μάζα, πιστεύοντας ότι έτσι θα ήταν αγαπητός στο κοινό και θα τον προτιμούσαν στη δουλειά του. Ύψιστη αξία για εκείνον το χρήμα και η δόξα, έτσι εξάλλου μετρούσε και όλα τα πράγματα στη ζωή, εκτός από δύο: Την αγάπη του για τη Βίλμα και την αγάπη του για τον Χρίστοφ. Σε αυτούς, είχε αφιερωθεί αληθινά και για πάντα.

Ο μικρός Χρίστοφ, μόνο χαρά έφερε στο σπιτικό των Έσσενμπεργκ. Γέμισε το τεράστιο σπίτι με παιδικά γελάκια, κλάματα και φωνούλες. Όλο το προσωπικό τον αγαπούσε και τον πρόσεχε. Μεγαλώνοντας, έγινε ένα αξιαγάπητο παιδί. Πάντα υπερασπιζόταν το δίκαιο, τον αδύναμο. Πάντα έβαζε την ευτυχία των άλλων ψηλά, μερικές φορές πιο ψηλά και από τη προσωπική του ευτυχία. 

Αγαπούσε πολύ τους γονείς του. Τους βοηθούσε πάντα, προσπαθούσε να ικανοποιήσει τα ''θέλω'' τους και να τους κάνει πάντα περήφανους, μέχρι που γνώρισε την Άντρια. Την γνώρισε τυχαία στον δρόμο. Εκείνη βιαζόταν και έπεσε πάνω του. Ήταν όμορφη, είχε μακριά σπαστά μαύρα μαλλιά, κάτασπρο δέρμα και πράσινα μάτια. Την ερωτεύτηκε από τη πρώτη στιγμή, τον ερωτεύτηκε από τη πρώτη στιγμή. Ο χρόνος που περνούσαν μαζί ήταν ανεκτίμητος, γεμάτος στιγμές χαλάρωσης, γέλιου και αγάπης και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο αποφάσισαν να είναι και επίσημα μαζί. 

Ποτέ δεν θα μπορούσε ο Χρίστοφ να σβήσει και να συγχωρήσει στους γονείς του το ότι πέταξαν σχεδόν με τη βία έξω από το σπίτι την Άντρια, ότι ένας άντρας σαν τον πατέρα του, σοβαρός και έντιμος, θα ξεστόμιζε τέτοιες βαριές κουβέντες, ότι μια γυναίκα σαν τη Βίλμα, γλυκιά και ευγενική, θα συμφωνούσε με τον Κάρλ και θα συμφωνούσε στο να καταστρέψει την ευτυχία του μονάκριβου γιού της. 

Ο καθένας για τον εαυτό του {TYS17}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt