Ανησυχούσε. Νεκρική σιωπή σκέπαζε με το πέπλο της την κουζίνα και το καθιστικό. Θαρρείς πως αν πετούσε μια μύγα εκείνη τη στιγμή, δύο πράγματα θα μπορούσαν να συμβούν: Είτε το πέπλο θα κάλυπτε και εκείνη, είτε ένας τόσο ασήμαντος ήχος, θα έμοιαζε δυνατός και ενοχλητικός στο αυτί κάποιου.
Ένα κακό προαίσθημα τριγυρνούσε μέσα της και δεν άφηνε το μυαλό και το στομάχι της σε ησυχία. Διάφορες σκέψεις πέρασαν από το μυαλό της στιγμιαία... ''Και αν συνέβη κάτι στο μωρό; Και αν η Έρνα παντρεύτηκε με άλλον; Αν, αν, αν'' υποθέσεις που κούραζαν και έκαναν την ανησυχία και την αγωνία της μεγαλύτερη. Μια εσωτερική δύναμη προσπαθούσε να την κάνει να τρέξει προς την κουζίνα, να ρωτήσει τον Δημήτρη, να δει τι τελικά συμβαίνει. Μια άλλη όμως την συγκρατούσε λες και της έλεγε να μείνει στο υπνοδωμάτιό της και να κάνει λίγη ακόμη υπομονή.
Η Έρνα άνοιξε τα μάτια της και τον κοίταξε ξανά.
'' Πρέπει να φύγω''
''Γιατί δεν μου δίνεις μια τελευταία ευκαιρία, Έρνα; Γιατί δεν μας δίνεις μια τελευταία ευκαιρία;''
''Δεν μπορώ να μείνω, Δημήτρη''
Τη συζήτησή τους διέκοψε ο ήχος της κεντρικής πόρτας. Μπροστά τους εμφανίστηκε ο Γιάννης. Φορούσε κάτι παλιά, ξεφτισμένα ρούχα και έμοιαζε κουρασμένος. Το βλέμμα του ήταν άδειο, όπως και η ψυχή του.
''Πατέρα; Είσαι καλά;''
Ο Γιάννης αντι να απαντήσει στην ερώτηση του γιού του κάρφωσε το βλέμμα του στην Έρνα και άνοιξε διάπλατα τα μάτια του.
''Έρνα'' κατάφερε να προφέρει με δυσκολία
''Εγώ... Είμαι'' προσπάθησε εκείνη να πει στα ελληνικά
''Πότε ήρθε; Που είναι η Άννα;''
''Πριν λίγο, μέσα είναι''
'' Το παιδί; Έφερε μαζί της και το παιδί;''
'' Όχι''
''Που το άφησε; Είναι καλά; Μίλα επιτέλους Δημήτρη!''
''Μια χαρα είναι, το άφησε στη μητέρα της... Τι έγινε;''
''Χάσαμε άλλα δύο μοσχάρια. Αν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, χαθήκαμε. Χαθήκαμε, αγόρι μου''
Ο Δημήτρης κατέβασε το κεφάλι του.
''Τι συμβαίνει;'' τον ρώτησε εκείνη
''Τα πράγματα δεν είναι καλά εδώ, Έρνα. Πείνα, αρρώστιες, θάνατοι''
''Μόλις γυρίσω στην Γερμανία, θα προσπαθήσω να σας στείλω μερικά χρήματα''
YOU ARE READING
Ο καθένας για τον εαυτό του {TYS17}
Historical FictionΣε μια εποχή όπου ο θάνατος είναι ο μοναδικός σύντροφος των ανθρώπων, σε μια εποχή όπου κυριαρχεί το μίσος, ο Δημήτρης γνωρίζει την Έρνα και η Έρνα τον Δημήτρη. Και είναι ευτυχισμένοι μαζί. Ο Δημήτρης απόφοιτος της ιατρικής. Η Έρνα απόφοιτη της νομι...